Veien mot målet ♡

Så bra alt så bra ut!
Du får stå løpet ut for oss begge du! Skulle jo vært like langt vi...

Ja, vi skulle det.. Veldig trist at det ikke gikk veien for deg :( Håper du har det bra etter omstendighetene <3
 
Ja, vi skulle det.. Veldig trist at det ikke gikk veien for deg :( Håper du har det bra etter omstendighetene <3
Har det bra etter omstendighetene altså. Skulle gjerne fortsatt å gå sammen med deg, men nå må jeg heller følge deg fra sidelinjen. Du må hvertfall gå hele veien nå, for oss begge!
 
Har det bra etter omstendighetene altså. Skulle gjerne fortsatt å gå sammen med deg, men nå må jeg heller følge deg fra sidelinjen. Du må hvertfall gå hele veien nå, for oss begge!
Skulle veldig gjerne hatt deg med videre i terminforum, håper du raskt kan flytte fra FS igjen! Jeg har en plan om å gå helt til februar, håper kroppen følger planen :)
 
Uke 14, 13+0

Ny svangerskapsuke :) Mamma har gjort ferdig babyteppet jeg har strikka (hun har hekkla kant rundt), og det ble sååå fint ;)

Rolig joggetur i kveld, 7,5 km. Det gjorde godt! Håper jeg klarer å fortsette joggingen lenge. Kjenner litt vondt i ett kne, liker ikke det helt. Men håper det er pga asfalt-jogging..

Kommer magen snart da?
 
Uke 16, 15+4
Oida, her var det dårlig med oppdatering gitt.. :eek:

Dagene og ukene går, nå er jeg plutselig snart 4mnd på vei! Formen er super, merker ingenting til graviditeten akkurat nå.. Puppene er ikke ømme lengre, noe samboer er veldig fornøyd med :p Ca like fornøyd som han er med at de er blitt større :joyful: Får trent litt også, selv om ny jobb og slitsomme dager gjør at sofaen frister allermest på ettermiddagene. Nå går vi bare å venter på at magen skal begynne å bli mer gravidmage, og ikke bare slappfiskmage som har spist godt og trent lite i sommerferien :rolleyes: Gleder meg veldig til jeg begynner å kjenne litt liv nedi der, i og med at formen er så bra så blir det litt mer virkelig når jeg begynner å kjenne reka spreller. Men, det kan vel enda være ei stund til det da..

24 dager til OUL! :D:Heartred
 
Uke 16, 15+5

Se hva jeg fant i dag! :D
En bitteliten babykul <3 Vises bare når jeg ligger da, fordi mye annet gjemmer den når jeg står :p Men så søt da!

ImageUploadedByBV Forum1440574590.710144.jpg
 
Uke 18, 17+4

Jeg kjenner liv i magen!! :D (Tror jeg da.. Eller, er ganske sikker.. :p ) Har gått å ventet på å kjenne bobler som sprekker eller sommerfuglvinger, så jeg trodde først at det jeg kjente bare var tarmaktivitet og luft. Men fra helga av har jeg kjent noe som ligner på "dulting" mellom navlen og symfysen, har kjent det på samme måte alle gangene, og kjenner det når jeg ligger på ryggen. Så har funnet ut at det må være lille bebis i magen jeg kjenner :Heartred Herlig følelse! Og veldig merkelig… At noe lever i magen min liksom.. Sprøtt!

10 dager til OUL! Gleder oss :Heartbigred
 
Uke 18, 17+4
Jeg kjenner liv i magen!! :D (Tror jeg da.. Eller, er ganske sikker.. :p ) Har gått å ventet på å kjenne bobler som sprekker eller sommerfuglvinger, så jeg trodde først at det jeg kjente bare var tarmaktivitet og luft. Men fra helga av har jeg kjent noe som ligner på "dulting" mellom navlen og symfysen, har kjent det på samme måte alle gangene, og kjenner det når jeg ligger på ryggen. Så har funnet ut at det må være lille bebis i magen jeg kjenner :Heartred Herlig følelse! Og veldig merkelig… At noe lever i magen min liksom.. Sprøtt!

10 dager til OUL! Gleder oss :Heartbigred
Så kos, gleder meg til jeg kjenner liv selv:)
 
Ååååh det er nok bebis ja :D Helt herlig følelse❤️
 
Uke 18, 17+6

Nå har jeg altså måttet gå til innkjøp av mammabukse… Ikke fordi magen er så fryktelig stor, men fordi stortsett alle buksene jeg har nå strammer en del rundt livet.. Kunne sikkert brukt tights og lange gensere, men det er ikke helt min stil, i allefall ikke til daglig. Så nå har jeg altså for første gang i mitt liv ei mammabukse :rolleyes: Den er fortsatt romslig rundt magen da, men det kommer seg vel :D

Og forresten, så er jeg helt sikker på at jeg kjenner bebisen sprelle rundt i magen nå :Heartred Jeg har tilogmed kjent det utenpå et par ganger når h*n turner som verst! Men så roper jeg på samboer da, som kommer løpende, og da har h*n plutselig sovna :p Typisk!

Snart helg, og ny svangerskapsuke. Herlig :)
 
Uke 19, 18+6

Torsdag, fri i morgen, eeelsker langhelg :happy:

I morgen er jeg 19+0, ny svangerskapsuke, og går inn i den uka som er halvveis i svangerskapet. Hvor har ukene blitt av?! :eek: OG, i morgen skal vi endelig på OUL :D :D Gleder meg! Da får vi hilse på lille bebis igjen, og forhåpentligvis er alt like bra som på tidlig ul i uke 12. Også får vi se om det fortsatt er ei jente, eller om det kanskje er en gutt allikevel? :rolleyes:

Kjenner masse liv i magen, og ser også bevegelse på utsiden avogtil :Heartred
 
Masse lykke til i morgen!
Tenk at det er tid for OUL da❤️
 
Uke 20, 19+1 (korrigert etter OUL)

Da har vi vært å hilsa på lille i magen igjen :) Alt så fint ut, jordmor tok seg god tid, viste og forklarte. Hun sa at magen min viste alt veldig bra, så hun brukte litt ekstra tid for å øve seg litt ;) Fikk til og med med oss bilder i 3D :D

Termin ble satt til 14.februar, en dag tidligere enn menstermin. Jordmor på tidlig ul i uke 12 hadde helt rett, det er ei lita jente i magen :Heartpink:Heartpink:Heartpink

ImageUploadedByBV Forum1442586983.993480.jpg
 
Last edited:
Uke 20, 19+1 (korrigert etter OUL)

Da har vi vært å hilsa på lille i magen igjen :) Alt så fint ut, jordmor tok seg god tid, viste og forklarte. Hun sa at magen min viste alt veldig bra, så hun brukte litt ekstra tid for å øve seg litt ;) Fikk til og med med oss bilder i 3D :D

Termin ble satt til 14.februar, en dag tidligere enn menstermin. Jordmor på tidlig ul i uke 12 hadde helt rett, det er ei lita jente i magen

Vis vedlegget 136678
Så nydelig, og så fint at alt var bra!
 
Back
Topp