Veien mot målet ♡

Uke 11, 10+3

Fy søren det er herlig med ferie! Nyter late dager i Italia, skal være her i 14 dager. Koser oss med sol og varme, god mat (dog uten spekeskinke og rødvin :p), bading og bare trivsel :) Formen er super, kunne ikke hatt det bedre :)
 
Uke 11, 10+3

Fy søren det er herlig med ferie! Nyter late dager i Italia, skal være her i 14 dager. Koser oss med sol og varme, god mat (dog uten spekeskinke og rødvin :p), bading og bare trivsel :) Formen er super, kunne ikke hatt det bedre :)
Så herlig:) ingen plager sålangt? Nyt det! Her kommer kvalmen mer og mer ;)
 
Så herlig:) ingen plager sålangt? Nyt det! Her kommer kvalmen mer og mer ;)

Oi, ser jeg har glemt å svare deg, er bare såvidt innom her avogtil innimellom bading og soling ;)

Har absolutt ingen plager, og nå er ikke puppene ømme lengre heller.. Lever i god tro om at alt er sånn som det skal være, skal på UL om ei ukes tid, håper på et bankende hjerte! :)

Æsj, kjipt med kvalmen da.. Men bedre å være gravid og kvalm enn ikke gravid vel? ;) Er du mange uker nå? Som regel går den vel over rundt uke 12 :)
 
Oi, ser jeg har glemt å svare deg, er bare såvidt innom her avogtil innimellom bading og soling ;)

Har absolutt ingen plager, og nå er ikke puppene ømme lengre heller.. Lever i god tro om at alt er sånn som det skal være, skal på UL om ei ukes tid, håper på et bankende hjerte! :)

Æsj, kjipt med kvalmen da.. Men bedre å være gravid og kvalm enn ikke gravid vel? ;) Er du mange uker nå? Som regel går den vel over rundt uke 12 :)
Sånn det skal være på sommeren ;) jeg nyter alle symptomer jeg får ;) alt er nok helt fint. Hvor langt er du nå? Jeg er 5+3
 
Uke 12, 11+0

Inne i den magiske tolvte uke, bare ei uke igjen til 12+0. Disse ukene har gått sykt fort! :)

Nyter fortsatt ferie, sol, varme og ingen gravid-plager. Litt over ei uke til vi skal på ul å få bekreftet eller avkreftet liv, frem til da lever jeg i den tro at alt er bra! :)
 
Uke 13, 12+0

Hurra :D De magiske 12! Dagen ble feiret med en rolig joggetur i 32 grader i Italia.. Vaaarmt! Is til dessert ;)

Siste dag i Italia, men har heldigvis to
uker ferie igjen :)

Tidlig ul på søndag, er igrunnen veldig spent.. Håper alt er bra <3
 
Gratulerer så masse med 12 uker :D Det er en helt fantastisk følelse! :)
 
Uke 13, 12+2

Tidlig ul i dag. Der fikk vi se ei sprellende lita reke med bankende hjerte ❤️ Alt så bra ut, jordmor mente at jeg er 12+4 ut i fra mål. Hun antydet også at det kanskje kunne se ut som det var ei lita jente, men mente vi burde vente med å begynne å male rosa da det er høyst usikkert ;)

Det var altså helt sprøtt å se at et bittelite menneske lå å sprella inni meg, snudde seg rundt og beveget armer og bein. Nå er vi bare veldig glad for at alt ser bra ut, og at vi har rundet 12 uker ❤️
 
Last edited:
Uke 13, 12+2

Tidlig ul i dag. Der fikk vi se ei sprellende lita reke med bankende hjerte ❤️ Alt så bra ut, jordmor mente at jeg er 12+4 ut i fra mål. Hun antydet også at det kanskje kunne se ut som det var ei lita jente, men mente vi burde vente med å begynne å male rosa da det er høyst usikkert

Det var altså helt sprøtt å se at et bittelite menneske lå å sprella inni meg, snudde seg rundt og beveget armer og bein. Nå er vi bare veldig glad for at alt ser bra ut, og at vi har rundet 12 uker ❤️
Gratulerer så mye!
 
Å så herlig :D Gratulerer så masse❤️
 
Så bra alt så bra ut!
Du får stå løpet ut for oss begge du! Skulle jo vært like langt vi...
 
Back
Topp