Veien mot målet ♡

Hvordan går det? :)

Bittelitt blod i gårkveld og i dag formiddag, så regner med det er tanta som planlegger sitt månedlige besøk gitt.. Men ikke kommet orntlig igang enda, og ingen murringer, så blir litt forvirra

PP2 - CD 1

I dag kom tanta på besøk, med alt som følger med.. Au! Ny PP, nye muligheter! :)

Ja håper så at jeg får positiv test til uka :D

Når tester du? :D

Tenkte jeg skulle el-teste denne pp'en.. Mest for å vite hvor mange dpo jeg er etterhvert.. Regner med det blir regelmessig sex, annenhver dag, men litt gøy å vite el mer nøyaktig ;)

Når tester du? :D

Tenkte jeg skulle el-teste denne pp'en.. Mest for å vite hvor mange dpo jeg er etterhvert.. Regner med det blir regelmessig sex, annenhver dag, men litt gøy å vite el mer nøyaktig ;)

Brenner av første test til mandag, da er jeg 10 dpo :D

Jeg syns det er veldig greit med el testing, for da er jeg litt mer sikker i dpo land ;)

Brenner av første test til mandag, da er jeg 10 dpo :D

Jeg syns det er veldig greit med el testing, for da er jeg litt mer sikker i dpo land ;)

Mandag, det er jo bare to dager til :D

Ja, det jeg også tenker, kjekt å vite litt mer nøyaktig hvor mange dpo :)

Mandag, det er jo bare to dager til :D

Ja, det jeg også tenker, kjekt å vite litt mer nøyaktig hvor mange dpo :)

Jaaa :D Og de 2 dagene kommer til å gå fort, siden jeg pugger til eksamen :)

Ja det er veldig greit det altså ;) Jeg har vært veldig fornøyd med el testing hvert fall :)

PP 2 - CD 11

Negativ el-test i går, ikke testet enda i dag. Hva er egentlig optimal el-test-urin? Vet det med 4timer siden dobesøk og 2timer uten drikke.. Men på morgenurin har man jo verken drukket eller tisset på mange timer, så det må vel være innafor? Eller er den for konsentrert da? Og hva med å teste på kvelden? Noen som vet? :)

Hadde uansett en fin 17.mai i går da! Jeg og samboer er hjemme hos mine foreldre i Nord-Norge, så været var bra, og det var koslig å være sammen med familien :) Har lagt inn aksjer annen hver dag, selv om vi er hjemme hos mamma og pappa, så sånnsett er vi i rute :P Så nå synes jeg el bare skal komme! :D

På morningen så er urinen for konsentrert, så den kan gi falskt svar ;) Det beste er å ta el testen mellom 11:00 og 15:00 hvis jeg ikke husker helt feil :)

PP 2 - CD 13

Negativ eltest i dag også, men sterkere enn dagene før, så er vel noe som bygger seg opp :D Har ikke kjent stikking i magen enda, det pleier jeg som regel å gjøre.. Lite utflod, men jeg har sjeldent mye utflod, så er litt vanskelig å beregne el ut i fra det egentlig.. Aksjer legges inn annenhver/hver dag i allefall. :)

Burde jeg hatt mer utflod for å øke sjansen? Er det negativt at det er lite liksom? Har aldri pleid å hatt noe særlig, og kan aldri huske at det er ulik konsistens utifra når i syklusen..

Jeg har ihvertfall lest at mengde utflod ikke skal ha noe særlig å si :) Lykke til :D

ImageUploadedByBV Forum1432124467.055399.jpg

El-testene mine, nederste er dagens... Nederste er ikke tørr, det er de andre. Nesten positiv, men ikke helt.. Kanskje en ny test i kveld for å se :) Lite el-symptomer da, men på den siste testen virker det jo som det er på vei..

Takk :D

Hvordan ligger du ann?
Tja, det var det da :) håper veldig at jeg får positiv el-test når jeg kommer hjem fra jobb i dag :) resten av symptomene er på plass, så det er bare positiv test som mangler nå :)

Back
Topp