Veien mot målet ♡

Lykke til, vært gøy om vi begge hadde klart det på første forsøk! :D
 
Lykke til, vært gøy om vi begge hadde klart det på første forsøk! :D

Det hadde vært helt supert det! :D Takk for det, og lykke til til deg også. Tror vi bare bestemmer at vi ikke trenger flere pp´er enn denne første ;)
 
PP1 - 9/10 DPO

Røyk visst på en test i dag, jeg som ikke skulle teste i det hele tatt før IKM. Vel, den var kritthvit, ingen antydninger til strek, test fra bt. Fortsatt ingen symptomer heller. Så regner med TR kommer rett over helga.

Godt med langhelg da :)
 
PP1 - 9/10 DPO

Røyk visst på en test i dag, jeg som ikke skulle teste i det hele tatt før IKM. Vel, den var kritthvit, ingen antydninger til strek, test fra bt. Fortsatt ingen symptomer heller. Så regner med TR kommer rett over helga.

Godt med langhelg da :)
Tidlig enda :)
 
Ja… Og jeg vet jo ikke nøyaktig hvor mange dpo jeg er.. Så kan jo håpe på at jeg er bare 7/8 :p
Uansett om du er 8, 9 eller 10 så er det veldig tidlig :) Det er veldig individuelt hvor tidlig man tester positivt også :)
 
Uansett om du er 8, 9 eller 10 så er det veldig tidlig :) Det er veldig individuelt hvor tidlig man tester positivt også :)

Æsj, vet jo det egentlig, men vil jo gjerne være av dem som får tidlig positiv test ;) Men, er ikke for sent enda for positiv test :) Har du testet i dag? :D
 
Æsj, vet jo det egentlig, men vil jo gjerne være av dem som får tidlig positiv test ;) Men, er ikke for sent enda for positiv test :) Har du testet i dag? :D
Ja, det hadde vært noe :p tidligste jeg har testet positivt er 10 dpo :)
Jeg testet i dag ja. Den ble negativ, men er veldig fornøyd med at jeg ikke har antydning til spotting enda, så jeg forholder meg veldig positiv :)
 
Ja, det hadde vært noe :p tidligste jeg har testet positivt er 10 dpo :)
Jeg testet i dag ja. Den ble negativ, men er veldig fornøyd med at jeg ikke har antydning til spotting enda, så jeg forholder meg veldig positiv :)

Leste det i dagboka di etter at jeg hadde spurt :) vi får krysse fingrer å holde motet oppe, er ikke for sent enda! :) Kos dere på tur :D
 
PP1 - 11/12 DPO

Negativ test i dag også. Ingen symptomer, annet enn mensmurring. Så nå blir det ikke mer testing, med mindre tr ikke kommer innen en uke. :)
 
PP1 - 13/14 dpo

I dag kom den typiske dagen-før-mensen-hodepinen som jeg stortsett alltid får. Den, i tillegg til murring i magen gjør meg enda mer sikker på at jeg er klar for pp2 iløpet av noen dager. Forventer tr senest torsdag/fredag, tester da hvis hun ikke kommer før helga tenker jeg :)
 
PP1 - 13/14 dpo

I dag kom den typiske dagen-før-mensen-hodepinen som jeg stortsett alltid får. Den, i tillegg til murring i magen gjør meg enda mer sikker på at jeg er klar for pp2 iløpet av noen dager. Forventer tr senest torsdag/fredag, tester da hvis hun ikke kommer før helga tenker jeg :)

Kjedelig.. Men får heller håpe det er gravidsymptom :)
 
Hvordan går det? :)
 
Back
Topp