Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Stor og fin jente da ja ❤️

Da er hun stor og fin :) en trygghet i det å, om det skal skje at hun kommer før :)
Hun ble estimert til 2870 gram på onsdag. Jeg til sammenligning veide 2570 gram da jeg ble født.
Så hun har alt danka ut meg. Og hun har igjen noen uker enda. Så hun er ikke lita nei.
Ganske nervøs for å føde over 4 kilo baby kjenner jeg... Men får ikke gjort noe med det. Håper at hun ikke blir så stor egentlig.

Men om jeg skal gå med nedpress bak, mensmurringer og alt så blir jeg sliten før det har gått veldig mange uker merker jeg...

Stor og fin jente da ja ❤️
Tusen takk! Hun ser så innmari søt ut på ultralyd. Veldig stor og de bollekinna hun har allerede :Heartpink
Men 4100 gram ved termin høres vel stort ut, med tanke på at hun må ut.

Men blir noe annet og se henne utenfor magen tenker jeg. Men litt slitsomt og ikke vite når.
Jeg er litt sånn planlegger :rolleyes:

Tusen takk! Hun ser så innmari søt ut på ultralyd. Veldig stor og de bollekinna hun har allerede :Heartpink
Men 4100 gram ved termin høres vel stort ut, med tanke på at hun må ut.

Men blir noe annet og se henne utenfor magen tenker jeg. Men litt slitsomt og ikke vite når.
Jeg er litt sånn planlegger :rolleyes:

Ikke lenge igjen nå :) Går så fort så :)

Småen her var 4100 når han ble født , stor gutt ... men det gikk veldig fint for det ..
men sef vi er jo ikke alle make heller..
no er det jo bare snakk om uker :woot:
Endelig er snart hun hos dere , dere fortjener dette :Heartpink

Småen her var 4100 når han ble født , stor gutt ... men det gikk veldig fint for det ..
men sef vi er jo ikke alle make heller..
no er det jo bare snakk om uker :woot:
Endelig er snart hun hos dere , dere fortjener dette :Heartpink
Godt å høre at det gikk bra :) Jeg har ryggskade og ganske nervøs for å i det hele tatt kunne føde normalt, så hjelper ikke heeelt på at hun er så stor. Men gått med konstante, ubehagelige kynnere i tre dager nå, og nedpress og dårlig form, så er litt usikker på hvor lenge det blir til...

Men om sju uker er hun her, maks. Det er rart og tenke på. Det er ganske så uvirkelig kjenner vi begge to.
Så merkelig tanke.

Jeg gleder meg til å bruke vogna :love7

Vedlegg

• Snapchat-233738858.jpg
    Snapchat-233738858.jpg
    23,1 KB · Visninger: 115
Det skjønner jeg :) Godt når alt begynner å bli klart til den lille kommer kan jeg tenke meg.
Det føles egentlig litt rart, eller veldig rart. På den koselige måten.
Blir så spennende og se når hun kommer og hvem hun er.

Glemt av, igjen!

36+0! Eller, 36+3 i dag, men bildet er fra tirsdag...
Magen vokser veldig om dagen! Og i dag er det fire uker til termin.
Som den tida går.

Vedlegg

• 36+0.jpg
    36+0.jpg
    27,4 KB · Visninger: 137
Lykke til med innspurten! Min første var over 4kg, og jeg er liten, men det gikk så det suste ;)

Lykke til med innspurten! Min første var over 4kg, og jeg er liten, men det gikk så det suste ;)
Så godt å høre :) Jeg er 159 cm, så ikke så mye og skryte av i lengden. Men jeg har skade i korsryggen som skremmer meg litt.
Men håper at det går bedre enn jeg tror og er redd for :)

Tusen takk :)

I går gikk nok slimproppen, og den var mer merkelig enn jeg hadde sett for meg :rolleyes::hilarious:
36+5 i dag.

Spennende dager/uker nå!
Masse lykke til når det skjer! Håper alt går som du ønsker og har sett for deg :)
Snart er du mamma :Heartred

Spennende dager/uker nå!
Masse lykke til når det skjer! Håper alt går som du ønsker og har sett for deg :)
Snart er du mamma :Heartred
Er litt tidlig enda føler jeg, siden vi ikke har nådd uke 37 enda.
Men hun gjør som hun vil, så blir som hun vil.

Tusen takk :) Vi er veldig spente. Men vi har egentlig ikke veldig plan. Eneste er at jeg ikke kan få epidural eller spinal.
Og sjansene for keisersnitt er større enn vanlig. Og da i narkose. Så vi tar det som det kommer.

Men tida etter er litt skummel, for jeg har aldri vært særlig glad i nyfødte, synes de er så hjelpesløse og skumle sånn.
Så blir ei spennende tid, som jeg håper at pappaen og jeg klarer.

Er litt tidlig enda føler jeg, siden vi ikke har nådd uke 37 enda.
Men hun gjør som hun vil, så blir som hun vil.

Tusen takk :) Vi er veldig spente. Men vi har egentlig ikke veldig plan. Eneste er at jeg ikke kan få epidural eller spinal.
Og sjansene for keisersnitt er større enn vanlig. Og da i narkose. Så vi tar det som det kommer.

Men tida etter er litt skummel, for jeg har aldri vært særlig glad i nyfødte, synes de er så hjelpesløse og skumle sånn.
Så blir ei spennende tid, som jeg håper at pappaen og jeg klarer.
Beste er jo egentlig å ikke planlegge for mye, for det som skjer, det skjer jo :)

Er jo annerledes med andre sine nyfødte, kontra ens egen lille nyfødte :) Det synes iallfall jeg.

Beste er jo egentlig å ikke planlegge for mye, for det som skjer, det skjer jo :)

Er jo annerledes med andre sine nyfødte, kontra ens egen lille nyfødte :) Det synes iallfall jeg.
Vi aner ikke hva som skjer, utenom at jeg ikke kan få epidural og spinal. Så er bare og håpe at jeg kan føde vaginalt, for de er ikke helt sikre på det heller. Men skal forsøke.

Er 20 år siden jeg holdt en nyfødt sist.
Så det er ei god stund siden, for å si det sånn...
Men jeg håper at vi kommer fort inn i det. Men gleder meg til hun er så stor at hodet er sterkere og ikke så hjelpesløs.
Men det er en del av det.

Helt enig. Jeg synes det var skummelt med andres men med mine egne har det føltes som verdens mest naturlig ting med én gang :)
De siste jeg hadde noe med, var søskena mine, for 20 år og oppover siden. Så er ganske lenge siden.
Den tida går den gitt. Men håper det blir bra. Men gleder meg mer til vi kan leke og har rutiner på plass kjenner jeg.

Back
Topp