Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Alt så bra ut, heldigvis :)
Blodtrykket var helt bra, hjertelyden var fin og urinen også.
Så ingenting galt. Men fikk beskjed om å hvile og høre på kroppen.

Håper at det roer seg. Men har time der igjen på mandag, den har jeg hatt ei stund.
Også har jeg ultralyd neste onsdag, så greit med oppfølging utover.
Kjempebra at du blir tett fulgt opp, og godt å lese at alt var bra :)

Kjempebra at du blir tett fulgt opp, og godt å lese at alt var bra :)
Veldig godt, for jeg hadde ingen god magefølelse egentlig. Så var godt å få komme inn :)
Og roe seg litt ned.

34+0.

Magen vokser og jenta trives.
Neste uke har jeg jordmortime på mandag og vekstkontroll på onsdag, så det blir en spennende uke.

Rart og tenke på at om få uker så er hun utenfor magen. Hvor ble svangerskapet av?

Vedlegg

• 34+0.jpg
    34+0.jpg
    43,2 KB · Visninger: 121
34+3
Ting gjør seg klart, det er helt sant om dagen.

Jeg har mye menssmerter som kommer og går døgnet igjennom, kynnere nesten uansett hva jeg gjør og jenta hikker og stanger og holder på så det dunker i rumpa mi :rolleyes:

Jordmora på mandag, da jeg var innom og fikk målt blodtrykk og sjekka urin etter ei dårlig natt, ba henne holde seg inne til tirsdag, mens hun sjekka leiet hennes. For før tirsdag tar de ikke i mot på Kongsvinger. Må være 35+0 der.
Men jeg synes at hun kan vente to uker til jeg, minst. Vil ikke ha prematur og måtte være lenge på sykehuset.
Det høres så slitsomt ut. Og best for henne og komme ferdig også. Men plutselig så liker hun seg så godt at hun blir til september også, aldri godt å vite det.

40 dager igjen!
Og høygravid!

34+6 og jordmortime om noen få timer.
Synes alltid at de er spennende.

I morgen kan jeg føde på Kongsvinger om fødselen begynner tidlig.
Det er en god tanke, slippe og reise over en time.

Og onsdag har jeg vekstkontroll på babyen. Det blir spennende.

34+6 og jordmortime om noen få timer.
Synes alltid at de er spennende.

I morgen kan jeg føde på Kongsvinger om fødselen begynner tidlig.
Det er en god tanke, slippe og reise over en time.

Og onsdag har jeg vekstkontroll på babyen. Det blir spennende.
Lykke til!

Litt under fem timer til ultralyd.
Glemte å legge inn nytt magebilde i går, men tar det med oppdatering etterpå.

Lykke til ❤️

35+0 :Heartred
Jenta lå ganske så langt inn på bildet, så det er litt misvisende.
Men hun vokser og trives.

I går fikk jeg målt henne på sykehuset. Hun ble estimert til 2870 gram alt, jeg veide 2570 gram da jeg ble født.
Så hun her slår mammaen sin i støvla :rolleyes:. Fikk bilde av ei jente med gode, runde bollekinn med hjem. Og hun har så nesa til pappaen sin, så jeg smiler hver gang jeg ser på bildet :Heartpink
Sjekk de bollekinna på jenta :love7

Fått ny time akkurat ei uke før termin. Siden jeg er engstelig for størrelse og for at hun dør i magen min.
Har dessverre ganske angst for det, etter at jeg selv var dødfødt. Godt og bli fulgt opp litt ekstra når man er nervøs og litt engstelig.

Vedlegg

• 35+0.jpg
    35+0.jpg
    25,2 KB · Visninger: 153
  • 35+1 Lykkelita.jpg
    35+1 Lykkelita.jpg
    30,1 KB · Visninger: 151
Hun klemmer og klemmer mot rumpa mi. Jeg har flydd på do flere ganger i dag, men neida.
Ingenting som kommer. Så det er bare hun som klemmer og holder på :rolleyes:

5 uker til termin i dag, så om 7 uker er leieavtalen over og hun må ut :p

Gratulerer med 35 uker og høygravid

Gratulerer med 35 uker og høygravid
Tusen takk! Det føles litt rart ut, for tida har gått så veldig fort.

Formen er ikke så bra nå, men er ikke så rart det kanskje nå.

Nå er det ikke lenge igjen! :D lykke til med siste innspurt :Heartred

Nå er det ikke lenge igjen! :D lykke til med siste innspurt :Heartred
Det går framover i tida, litt fort også av og til. Vi klarer ikke helt og skjønne at det snart er august alt.
Det er egentlig helt sykt og tenke på.

Men tror vi er ganske klare nå. Har igjen bagen til pappaen. Ellers er det meste gjort.

Så får vi se når hun føler seg klar.

Jeg sliter veldig med kynnere, menssmerter og følelsen at hun vil stange seg ut av rumpa mi hele dagen.

Det går framover i tida, litt fort også av og til. Vi klarer ikke helt og skjønne at det snart er august alt.
Det er egentlig helt sykt og tenke på.

Men tror vi er ganske klare nå. Har igjen bagen til pappaen. Ellers er det meste gjort.

Så får vi se når hun føler seg klar.

Jeg sliter veldig med kynnere, menssmerter og følelsen at hun vil stange seg ut av rumpa mi hele dagen.
Blir spennende å se om dette er tegn på at hun kanskje vil ut litt før termin da :)

Blir spennende å se om dette er tegn på at hun kanskje vil ut litt før termin da :)
Holdt på sånn i to ukers tid. Jeg har flydd mange ganger på do og ikke fått til, og kjent at hun har flytta litt på seg.
Veldig merkelig følelse :hilarious:
Men hun er estimert til 4100 gram til termin, så gjør ingenting om hun vil ut litt før :rolleyes:

Da er hun stor og fin :) en trygghet i det å, om det skal skje at hun kommer før :)

Back
Topp