Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Så godt at mensen kom og at du fikk time :happy: Håper noen timer blir ledige før den tiden;)
Veldig greit at mensen kom. For det hjelper ikke på og vente på den.
Men jeg håper at det blir en ledig time før 15.august. Men er stengt noen uker, så det spørs nok.
Blir godt å bli ferdig. Men er veldig lenge til jeg fikk egguttak, så håper at tida går fort.
 
12 år...
8.juli 2007 kastet min daværende kjæreste p-pillene mine i søpla og vi var i gang...
For en nedtur disse 12 åra her har vært.

Håper snart det er slutt på å barnløs...
 
I morgen reiser vi til Island :)
Og blir borte til fredag kveld. Tida har gått så fort, at jeg ikke har fått med meg at det er alt nå.
Men tror det meste er på plass. Kattevakt er ordna og kofferten er klar. Litt blanda følelser for å reise fra trioen, alltid rart uten katt(er).
 
God tur til Island og kos dere masse ❤️
 
Go
I morgen reiser vi til Island :)
Og blir borte til fredag kveld. Tida har gått så fort, at jeg ikke har fått med meg at det er alt nå.
Men tror det meste er på plass. Kattevakt er ordna og kofferten er klar. Litt blanda følelser for å reise fra trioen, alltid rart uten katt(er).

God tur & kos dere :)
 
3 uker til hyst i dag.
Synes at jeg lever i ei svær venteboble om dagen. Utrolig kjedelig! :(
 
Håper tiden fremover går fortere for deg! :)
Samboer har ferie, så håper ikke den flyr altfor fort heller. Viktig å nyte sommeren og at han er hjemme.

Håper egentlig at de ringer og jeg kan få time før 15.august, vil bare bli ferdig med den operasjonen kjenner jeg.
Det er så kjedelig å vente på sånne timer. Liker ikke sykehus noe særlig.
 
Snart 14 dager igjen til narkose og hele karusellen på UIlevål...

Neste uke kommer nok til å fly. Samboer begynner på jobb igjen. Onsdag må jeg fikse ei tann. Fyllinga fulgte med tyggisen på hytta i går tidlig... Så skal ene katta ha tannsteinfjerning på torsdag og på fredag er det EU på bilen. Det kommer til å bli ei dyr uke.
(Og det blir spennende om jeg i det hele tatt har bil...)
 
Snart 14 dager igjen til narkose og hele karusellen på UIlevål...

Neste uke kommer nok til å fly. Samboer begynner på jobb igjen. Onsdag må jeg fikse ei tann. Fyllinga fulgte med tyggisen på hytta i går tidlig... Så skal ene katta ha tannsteinfjerning på torsdag og på fredag er det EU på bilen. Det kommer til å bli ei dyr uke.
(Og det blir spennende om jeg i det hele tatt har bil...)
Lykke til med en mildt sagt begivenhetsrik uke. :wtf:

Og narkose forsåvidt. Hvorfor ville de ha hystoskopi?
 
Lykke til med en mildt sagt begivenhetsrik uke. :wtf:

Og narkose forsåvidt. Hvorfor ville de ha hystoskopi?
Skal nyte de siste dagene før det bryter løst neste onsdag :angelic:

Fordi at de har trøbbel med innsett. Det virker som om noe er i veien, siden det tar alt opptil 45 minutter og er veldig vondt :nailbiting:
 
Heelt normalt å prate med bestemor (på 74 år) om livmor, livmorhals og undersøkelser over en kjøttkakemiddag, ikke sant...:rolleyes:
Vi legger ingenting imellom og er ærlige i denne familien og prater om det meste :rolleyes:
 
For det første, så har ikke mensen kommet enda. Hadde EL smerter, vonde, for 3 uker sida.
Så lurer på om egget snudde og angra seg. Eller hva som skjedde. For mensen er ikke her enda.

For det andre, så har jeg hoste som en kolls pasient om dagen. Og jeg har bodd med en, så jeg vet hva det er.
Hoster så jeg får vondt. Hoster og hoster. Har begynt å nyse også, så kanskje det blir mer enn hoste.
Har tannlegetime på onsdag, så litt upraktisk med hoste der.
 
For det første, så har ikke mensen kommet enda. Hadde EL smerter, vonde, for 3 uker sida.
Så lurer på om egget snudde og angra seg. Eller hva som skjedde. For mensen er ikke her enda.

For det andre, så har jeg hoste som en kolls pasient om dagen. Og jeg har bodd med en, så jeg vet hva det er.
Hoster så jeg får vondt. Hoster og hoster. Har begynt å nyse også, så kanskje det blir mer enn hoste.
Har tannlegetime på onsdag, så litt upraktisk med hoste der.
Har du tatt en g-test da?
 
Det ville jeg gjort (uten at jeg prøver å hause dette opp på noen som helst måte).
Med tette eggledere så er sjansen minimal. Så drøyer den litt, men må ta den før neste torsdag, om den ikke kommer.
Men den har det med å ta en pausemåned rundt sommeren. Så ikke så uvanlig egentlig. Men fryktelig frustrerende kjenner jeg.
 
Skal så mye til. Så vet ikke om jeg føler for å teste. Spørs om den tar sommerfri, som den ofte har pleid å gjøre.
Og hopper rett til september istedenfor. Men tester før neste torsdag. Bare for å se før narkose og undersøkelse.
 
Back
Topp