Blodprøva 14DPO var på 172!
Med dattera var den 104. Så jeg er fornøyd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer!Blodprøva 14DPO var på 172!
Takk. Jeg var skjelven resten av dagen i går. Så det var spennende og få svaret fra sykehusetHurra! Gratulerer!
Huff. Brodder for the win!Prøvde og slå meg halvt i hjel i dag...
Men utenom det er det en rolig rydde på hytta dag. Hjem igjen i morgen tidlig.
5+5 i dag.
Gleder meg til første trimester er over. For det er så skummelt alt.
Vis vedlegget 417530
Det var kun 3 meter med is. Resten var bar. Og ikke glatt is en gang. Men skulle bare gå pent over og bang. Ops. Kjettingbroddene er med. Men ikke på.Huff. Brodder for the win!
Jeg brakk / knuste halebeinet før jeg ble gravid med eldste. Han ble 4 idag, og jeg har fortsatt vondt innimellom. Plutselig var beina ikke lenger under meg men over megDet var kun 3 meter med is. Resten var bar. Og ikke glatt is en gang. Men skulle bare gå pent over og bang. Ops. Kjettingbroddene er med. Men ikke på.
Jeg landa på leggen. Den er hoven og blå. Men var ikke is nesten. Så så skjønner ikke hvor jeg fant den.Jeg brakk / knuste halebeinet før jeg ble gravid med eldste. Han ble 4 idag, og jeg har fortsatt vondt innimellom. Plutselig var beina ikke lenger under meg men over meg
Det er jo bare typisk det da. Er det en flekk med is noe sted så kan du vedde på at jeg sklir på den. Uff og uff. Håper det går fint og at du slipper å plages lenge etter fallet.Jeg landa på leggen. Den er hoven og blå. Men var ikke is nesten. Så så skjønner ikke hvor jeg fant den.
Det er jo bare typisk det da. Er det en flekk med is noe sted så kan du vedde på at jeg sklir på den. Uff og uff. Håper det går fint og at du slipper å plages lenge etter fallet.
Jeg er skikkelig spent på søskenbiten kjenner jeg. Men håper det går bra. Og at tiden etter keisersnitt blir en annen opplevelse enn sist.Er så godt å se at det går bra med deg. Håper det går bra videre.