Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Blodprøva 14DPO var på 172!
Med dattera var den 104. Så jeg er fornøyd.
 
20231019_115547.jpg

Endelig!
 
Prøvde og slå meg halvt i hjel i dag...
Men utenom det er det en rolig rydde på hytta dag. Hjem igjen i morgen tidlig.

5+5 i dag.
Gleder meg til første trimester er over. For det er så skummelt alt.

Snapchat-2123825739.jpg
 
Huff. Brodder for the win!
Det var kun 3 meter med is. Resten var bar. Og ikke glatt is en gang. Men skulle bare gå pent over og bang. Ops. Kjettingbroddene er med. Men ikke på.
 
Det var kun 3 meter med is. Resten var bar. Og ikke glatt is en gang. Men skulle bare gå pent over og bang. Ops. Kjettingbroddene er med. Men ikke på.
Jeg brakk / knuste halebeinet før jeg ble gravid med eldste. Han ble 4 idag, og jeg har fortsatt vondt innimellom. Plutselig var beina ikke lenger under meg men over meg :angelic:
 
Jeg brakk / knuste halebeinet før jeg ble gravid med eldste. Han ble 4 idag, og jeg har fortsatt vondt innimellom. Plutselig var beina ikke lenger under meg men over meg :angelic:
Jeg landa på leggen. Den er hoven og blå. Men var ikke is nesten. Så så skjønner ikke hvor jeg fant den.
 
Jeg landa på leggen. Den er hoven og blå. Men var ikke is nesten. Så så skjønner ikke hvor jeg fant den.
Det er jo bare typisk det da. Er det en flekk med is noe sted så kan du vedde på at jeg sklir på den. :laughing002 Uff og uff. Håper det går fint og at du slipper å plages lenge etter fallet.
 
Det er jo bare typisk det da. Er det en flekk med is noe sted så kan du vedde på at jeg sklir på den. :laughing002 Uff og uff. Håper det går fint og at du slipper å plages lenge etter fallet.
20231022_105126.jpg

Det var ikke svære flekken jeg skulle over...
Dattera lo rett ut av meg. Det må ha sett rart ut.
 
11+6 i dag, tenk at jeg er 12 uker i morgen.
Det har gått fort, sakte og alt på en gang!

Kommer med en oppdatering en annen gang, for nå roper senga på meg.
Men ett lite livstegn.
 
Jeg blir jentemamma :Heartred
Så det tydelig på ultralyd i dag. 14+2.
Fin jente som var så perfekt og sprella så fint
 
Snart 18 uker, og på torsdag venter ultralyd, den ordinære. Så rart og være der igjen. For meg, som aldri trodde jeg skulle få bli mamma, sitter jeg nå med ei på utsiden og ei på innsiden, det er litt rart og fatte og forstå.
Men så takknemlig for det :Heartred :love7
 
Det føles litt rart og bla igjennom og se tilbake på forrige svangerskap, men veldig glad for at jeg har delt her, og kan det.
 
Snapchat-400555537.jpg


Det og leke ute med eget barn...
Det var så fjernt for 4 år siden.
Nå er det hverdag. Så koselig. Og litt kaldt i vinden.

Lillesøster vokser og trives. Kroppen forandrer seg. Kjente jeg da jeg satte meg på huska i bakgrunn. For den var trang nå :hilarious:
Det vokser litt alle veier. Kan man si.
 
April viser kalenderen, om litt over 2 måneder er frøkna vår storesøster.
Tenk det! STOREsøster.
Tenk at vi skal ha nummer to. Vi som etter alt etter keisersnittet på en måte følte at "DETTE gjør vi ITTE igjen!"
Meeen, joda. Ei jente til vokser godt i magen min. Så rart, så koselig og bittelitt skummelt.
Hvordan vil storesøster ta det og få ei lita søster?

435348866_10159481388242102_6442060775485119948_n.jpg


Tenk at lillesøster vokser og gror inni her.
29+0 på bildet, to dager lenger i dag.
Men det vokser godt inni her.
 
Er så godt å se at det går bra med deg. ❤️❤️ Håper det går bra videre.
Jeg er skikkelig spent på søskenbiten kjenner jeg. Men håper det går bra. Og at tiden etter keisersnitt blir en annen opplevelse enn sist.
Men to barn blir bra det. Drømmen var tre. Men holder med to :love7
 
Back
Topp