Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Eggløsningssprøyta skal settes om ett kvarter.
Jeg holdt på og glemme og hente den i går. Og tenkte at jeg kunne gjøre det i morgen. Haha. Særlig. Hukommelsen altså. Også hadde den akkurat kommet på apoteket i går. Litt flaks skal man ha!

Litt under 12 timer til uttak.
Dattera er på første overnatting, jeg føler meg litt... tom...
Gruer meg en del. Men gjort det 3 ganger før.
Håper på noen bra egg.

Glemte og oppdatere jeg. Var ganske skuffa i går. Så lenge dårlig ut. 1 egg på venstre eggstokk. Men endte med 3 fra høyre. Så 4 egg.
Men litt mer positiv etter at de ringte i dag.
2 er modne og begge befrukta :Heartred:Heartred

Ett egg er på plass!
OG det andre er på frys!
Av to befrukta er begge med. Det er veldig bra.

Det er jo knallbra resultat! Krysser fingrene for at du følger etter meg i neste termingruppe. ❤️❤️
Det er lov og håpe. Men ikke så godt og si. Men vært gravid på 3 av 4, men komme i mål er ikke så lett.
Men det er ett egg inni her, så får vi se.

6 DPO er jeg alt. Føles ikke sånn. For tida løøøøper.

Tenker du å teste tidlig? Eller vil du helst vente til test dato? Jeg greide aldri å holde meg til test dato og har testa som en tulling.

Tenker du å teste tidlig? Eller vil du helst vente til test dato? Jeg greide aldri å holde meg til test dato og har testa som en tulling.
Det har jeg alltid gjort også, hahaha. Fått masse kjeft for det av noen. Men vet ikke helt hva jeg gjør nå. Må vente noen dager til. Men skal jo aldri så aldri.

Testdag er neste tirsdag, så 8 dager igjen.

20231006_090035.jpg

Gårsdagen ble litt rar...
Plutselig ble ting litt rart. For det er ikke noe og juble for enda. Det tørr jeg ikke. Men se.
Enn så lenge har jeg en start i magen.

Vis vedlegget 416479
Gårsdagen ble litt rar...
Plutselig ble ting litt rart. For det er ikke noe og juble for enda. Det tørr jeg ikke. Men se.
Enn så lenge har jeg en start i magen.

Har du tatt en annen test også? For denne er dessverre defekt❤️
Håper du kommer deg inn i junigruppa vår :)

Har du tatt en annen test også? For denne er dessverre defekt❤️
Håper du kommer deg inn i junigruppa vår :)
Jaja. Tatt flere med streker. Så er ikke den eneste. Men den viser nok litt feil ja.

Jeg venter noen uker. Mista for mange til og ville ta noen sjanser kjenner jeg.

Jaja. Tatt flere med streker. Så er ikke den eneste. Men den viser nok litt feil ja.

Jeg venter noen uker. Mista for mange til og ville ta noen sjanser kjenner jeg.

Visker forsiktig gratulerer siden du har hatt flere positive tester ❤️

Visker forsiktig gratulerer siden du har hatt flere positive tester ❤️
Har 5 babyplan liggende hjemme. Så har noen flere. Men er 6 gangen og ett barn. Så vi får se.
Blodprøve tirsdag. Så får vi se. Om det blir juni barn.

Har 5 babyplan liggende hjemme. Så har noen flere. Men er 6 gangen og ett barn. Så vi får se.
Blodprøve tirsdag. Så får vi se. Om det blir juni barn.

Ja, kjenner til følelsen. 8 gang jeg er gravid nå, men kun 1 barn. Håper vi begge får baby i juni :)❤️

Ja, kjenner til følelsen. 8 gang jeg er gravid nå, men kun 1 barn. Håper vi begge får baby i juni :)❤️
Skal ikke være lett og få de, disse barna. Er så vanskelig og beholde. Og så dyrt, så hååper denne sitter. Men har en bonus i fryseren.
Så vi får se. Men krysser alt for denne her. 11 DPO i dag. Eller, etter egguttak blir det her.

Håper dette her går bra. ❤️❤️
Jeg har altså så angst, som kommer og går. Så det føles oppi øra nærmest.
Men eeen dag av gangen.

I morgen er det kino med ei venninne og sønnen. Frøkna og han er gode venner og de gleder seg.

Back
Topp