12 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker jeg kommer leskende etter tidlig ultralyd jeg. Evnt etter ikm en gang. Føler det er for tidlig nå. Men håper denne sitter.Skjønner deg godt! Gratulerer så mye velkommen inn i juni når du er klar for det
Spennende! Håper å se deg i junigruppa etterhvert
Jeg snoka litt i går. Men mista før. Så avventer litt. Men kommer smygende om det varerSpennende! Håper å se deg i junigruppa etterhvert
Takk. Det føles spesielt. Og ha ei fra før. Det er så annerledes enn sist. Men håper det holder til juni. Krysser fingra for det.Håper både at du og bestevenninna mi ender opp i samme termingruppa og holder dere i gruppa til småtassene er født. Dere fortjener dette her så veldig.
Takk. Jeg takker forsiktig, for jeg synes det er mer skummelt enn glede akkurat nå.Gratulerer så mye
Tusen takk. Vet ikke helt om jeg feirer riktig enda. Men det er godt og enn så lenge være gravid.Gratulerer så mye
Forstår deg godt, du får tenke på at akkurat her og nå er du gravidTusen takk. Vet ikke helt om jeg feirer riktig enda. Men det er godt og enn så lenge være gravid.