Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Med tette eggledere så er sjansen minimal. Så drøyer den litt, men må ta den før neste torsdag, om den ikke kommer.
Men den har det med å ta en pausemåned rundt sommeren. Så ikke så uvanlig egentlig. Men fryktelig frustrerende kjenner jeg.
Skjønner deg godt, altså. Jeg vet bare med meg selv at det hadde vært greit å få det avklart.
 
Med tette eggledere så er sjansen minimal. Så drøyer den litt, men må ta den før neste torsdag, om den ikke kommer.
Men den har det med å ta en pausemåned rundt sommeren. Så ikke så uvanlig egentlig. Men fryktelig frustrerende kjenner jeg.

Skal aldri si aldri!❤️ Her har mannen så dårlig kvalitet at vi har måtte brukt icsi, vanlig ivf ble ikke prøvd engang! Nå har en liten svømmer klart å overleve flere dager før eggløsning og i tillegg klart å befrukte egget! Så mirakler kan skje❤️ Lykke til☺️
 
Skjønner deg godt, altså. Jeg vet bare med meg selv at det hadde vært greit å få det avklart.
Jeg har ikke ofra det en tanke egentlig :) Så tar det som det kommer. Er like fruktbar som en gråstein, så er nok mensen som er på ferie. Det er den fort om sommeren.
 
Skal aldri si aldri!❤️ Her har mannen så dårlig kvalitet at vi har måtte brukt icsi, vanlig ivf ble ikke prøvd engang! Nå har en liten svømmer klart å overleve flere dager før eggløsning og i tillegg klart å befrukte egget! Så mirakler kan skje❤️ Lykke til☺️
Mannen her har super kvalitet, han fikk skikkelig skryt over dem. Godt at noe er supert tenker jeg :hilarious:.
Men hjelper ikke en døyt når jeg er tett som ei potte i egglederne :rolleyes:. Spent på om de finner noe galt neste torsdag.
Siden de ikke kommer inn for å sjekke livmor eller får inn kateter inn der. Håper det er noe enkelt å fikse.
Tette eggledere får en kanskje ikke gjort noe med.

Han jeg starta IVF med for en del år sida, var så steril at han trengte TESA, så litt forskjell på da og nå her.
 
Jeg har ikke ofra det en tanke egentlig :) Så tar det som det kommer. Er like fruktbar som en gråstein, så er nok mensen som er på ferie. Det er den fort om sommeren.
Gråstein, faktisk. :D

Litt deilig å ikke stresse med det, på et vis. Rota meg inn i en IKM-gruppe i denne syklusen, og blir helt stressa av all testing og tolking og stressing. o_O
 
Gråstein, faktisk. :D

Litt deilig å ikke stresse med det, på et vis. Rota meg inn i en IKM-gruppe i denne syklusen, og blir helt stressa av all testing og tolking og stressing. o_O
Samboer ler like godt hver gang jeg sier det :hilarious: Og han er fornøyd med å fungere, og da svarer jeg alltid at det er jeg og, at en av oss fungerer :hilarious:.

Sånne grupper holder jeg meg unna, for det er ikke moro å se alle som får det til. Så holder meg stort sett i dagboka mi nå i ventetida. Den er evig føles det ut som. Men vi er i august alt... :eek:
 
Da er katta hjemme og våken fra narkose (han må trekke tenner han stakkar...)
Og det er akkurat ei uke til timen min, i narkose... Den blir det godt å bli ferdig med den :)
 
Mannen her har super kvalitet, han fikk skikkelig skryt over dem. Godt at noe er supert tenker jeg :hilarious:.
Men hjelper ikke en døyt når jeg er tett som ei potte i egglederne :rolleyes:. Spent på om de finner noe galt neste torsdag.
Siden de ikke kommer inn for å sjekke livmor eller får inn kateter inn der. Håper det er noe enkelt å fikse.
Tette eggledere får en kanskje ikke gjort noe med.

Han jeg starta IVF med for en del år sida, var så steril at han trengte TESA, så litt forskjell på da og nå her.

Jeg mente bare å kanskje være litt oppmuntrende ifht at det kan plutselig skje et lite under, uavhengig om det er mannlig eller kvinnelig faktor! Er jo flere historier her inne nå! Vi har også fått beskjed om at sjansene er minimaaale for å få det til på egenhånd, men det har jo skjedd❤️ Lykke til med kommende undersøkelse og forsøk;)
 
Tenk på alle disse miraklene som skjer hver dag. De kan skje dere også. Bare se på lmn86 og mannen :woot: Så små odds, men likevel gikk det på mirakuløst vis. Fantastisk! Gratulerer lmn86 ❤️ Krysser fingrene for dere, Veslejinta - lykke til!
 
Nå er mensen på plass. Men nå synes jeg at den kunne ha venta til neste fredag jeg altså. For nå blir det nesten en ekstra måned, bare for å vente på neste mens før oppstart... :(.
 
Nå er mensen på plass. Men nå synes jeg at den kunne ha venta til neste fredag jeg altså. For nå blir det nesten en ekstra måned, bare for å vente på neste mens før oppstart... :(.
Typisk at det kræsjer :blackeye:
 
Typisk at det kræsjer :blackeye:
Hadde den kommet rett etter hadde det gått fort. Men nå må jeg vente på mensen lenge.
Jaja. Men har gått greit å vente nå. Så går vel å vente noen uker til.
 
Jeg mente bare å kanskje være litt oppmuntrende ifht at det kan plutselig skje et lite under, uavhengig om det er mannlig eller kvinnelig faktor! Er jo flere historier her inne nå! Vi har også fått beskjed om at sjansene er minimaaale for å få det til på egenhånd, men det har jo skjedd❤️ Lykke til med kommende undersøkelse og forsøk;)
Dette er jo super oppmuntrende for oss andre som er i dette gamet :love017. Viktig å heie på hverandre og gi hverandre oppmuntring her på forumet. ❤️
 
Det kommer til å gå så fort skal du se :)
 
Hadde den kommet rett etter hadde det gått fort. Men nå må jeg vente på mensen lenge.
Jaja. Men har gått greit å vente nå. Så går vel å vente noen uker til.
Man blir god på å vente med tiden :p
 
Det kommer til å gå så fort skal du se :)
Det håper jeg! Jeg jobber med vekta i mens. Også har jeg tusen maleprosjekter på gang... Eller, kanskje ikke så mange.
Egentlig "bare" fire. Men de tar tid...:p:rolleyes:

Også jobber jeg med vekta. I går så jeg nesten 75! Det gjorde jeg ikke i dag, men litt opp og ned må man regne med.
 
Selv om mensen passet dårlig inn så vil jeg bare si at den kom i fin tid ifht hysteroskopi. Den undersøkelsen skal helst gjøres rett etter mens, på tynn slimhinne:)
 
Back
Topp