Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg vet. Skjønner den tanken godt, men samtidig så kan det jo hende det hjalp bare å få tatt undersøkelsen og...
Det kan hende det. For hun hadde prøvd å tøye og åpne mer. Så kanskje det fungerer og vil hjelpe på neste forsøk :)
Blir en del uker til. Men så fort som tida går om dagen, så er vi der straks.
 
Det er godt. Men hadde de funnet en skillevegg, eller polypp så hadde jeg skjønt både aborter og vanskelige innsett.
Nå er det like uforståelig. Men veldig godt å slippe mer undersøkelser og venting nå :)
Ja, det kan jeg skjønne. Tvi tvi for at neste forsøk går bra☆
 
Ja, det kan jeg skjønne. Tvi tvi for at neste forsøk går bra☆
Det er tredje undersøkelsen jeg har måtte utsatt forsøk til. Så nå får jeg håpe at de ikke finner på noe mer, og bare lar meg komme i gang. Blir halvsprø av ventinga.
 
Det er tredje undersøkelsen jeg har måtte utsatt forsøk til. Så nå får jeg håpe at de ikke finner på noe mer, og bare lar meg komme i gang. Blir halvsprø av ventinga.
Har de sagt noe om at du må gjennom mer undersøkelser, da ?
 
Har de sagt noe om at du må gjennom mer undersøkelser, da ?
Nei, har ikke hørt noe mer om det. Men stort sett så har jeg blitt overraska hver gang, at de har kommet med noe nytt.
Venter på svar på meldinga jeg sendte på fredag. Håper at de svarer snart.
 
Nei, har ikke hørt noe mer om det. Men stort sett så har jeg blitt overraska hver gang, at de har kommet med noe nytt.
Venter på svar på meldinga jeg sendte på fredag. Håper at de svarer snart.
Satser på svar snart da :happy:
 
Så godt med raskt tilbakemelding :) Ja, venting er noe dritt.
Etter å ha venta på svar siden fredag så var det greit å få svar.
Men ikke helt glad for svaret, men det får så være.
 
Åh, hvorfor det ?
Må vente en syklus etter hyst. Det visste jeg. Men etter mye regning og vet ikke helt om jeg har skjønt det.
Men har fått uttak i uke 44. Siste uka i oktober/første i november.
Men det kommer helt ann på hvordan neste mens kommer. Får plan først etter den. Men 44 er lenge til.
 
For ett år siden så telte jeg ned, på ei hånd, til dager til spraystart.
Nå kan jeg ikke telle ned uker til spraystart på en hånd en gang.

Men vet at jeg må ha en syklus etter hyst, men kjenner jeg er litt utålmodig nå :rolleyes:
 
Må vente en syklus etter hyst. Det visste jeg. Men etter mye regning og vet ikke helt om jeg har skjønt det.
Men har fått uttak i uke 44. Siste uka i oktober/første i november.
Men det kommer helt ann på hvordan neste mens kommer. Får plan først etter den. Men 44 er lenge til.
Hei, har lest litt i dagboken din, men ikke kommentert før nå.
Jeg har også fått uttak i uke 44, og det blir første mulige oppstart med lang protokoll for min del. Er midt i syklusen nå, så eneste mulighet for meg å fått satt opp uttak tidligere ville ha vært med kort protokoll.
Hvor er du i din syklus nå? Tror kanskje ikke det hadde vært mulig med tidligere uttak, gitt lang protokoll? Du skal se at tiden går raskt frem til spraystart :) Ønsker deg uansett masse lykke til :)
 
Hei, har lest litt i dagboken din, men ikke kommentert før nå.
Jeg har også fått uttak i uke 44, og det blir første mulige oppstart med lang protokoll for min del. Er midt i syklusen nå, så eneste mulighet for meg å fått satt opp uttak tidligere ville ha vært med kort protokoll.
Hvor er du i din syklus nå? Tror kanskje ikke det hadde vært mulig med tidligere uttak, gitt lang protokoll? Du skal se at tiden går raskt frem til spraystart :) Ønsker deg uansett masse lykke til :)
Jeg er på syklusdag 14 i dag :) Så snart halvveis kanskje. Ikke så godt å si egentlig.
Jeg har også lang protokoll, hatt det de to andre gangene også. Nesesprayen er noe dritt.
Men veldig greit å slippe unna mer sprøyter.

Hadde jeg fått kort, så hadde uttak blitt cirka likt uansett. Men da hadde jeg starta på sprøyter uten å bli nedregulert først.
Vet ikke hvorfor de alltid setter meg på lang. Men de ville det siste runden også. Var ikke tale på og prøve noe annet.
 
Lykke til med kommende oppstart, det går fortere enn du tror:)
Takk :) Jeg var så forberedt på å få cirka oppstart som i fjor, så ble litt lenge til.
Menn er bare å smøre seg med tålmodighet.
 
Takk :) Jeg var så forberedt på å få cirka oppstart som i fjor, så ble litt lenge til.
Menn er bare å smøre seg med tålmodighet.
Ser den:) Får prøve å nyte høsten, kanskje ta en weekend eller noe? Fint å ha noe å se frem til, så går tida litt fortere:joyful:
 
Ser den:) Får prøve å nyte høsten, kanskje ta en weekend eller noe? Fint å ha noe å se frem til, så går tida litt fortere:joyful:
Tror det kan bli en 4dagers tur og ei helg. Om vi får kattepass. Vi har egentlig sagt nei til den fire dagersen på grunn av forsøk, men det går nå, siden det ble senere enn vi trodde. Kjedelig denne ventinga altså.
 
Back
Topp