Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Det håper jeg! Jeg jobber med vekta i mens. Også har jeg tusen maleprosjekter på gang... Eller, kanskje ikke så mange.
Egentlig "bare" fire. Men de tar tid...:p:rolleyes:

Også jobber jeg med vekta. I går så jeg nesten 75! Det gjorde jeg ikke i dag, men litt opp og ned må man regne med.

Det er viktig å tenke positivt :)
 
Det er viktig å tenke positivt :)
Det er veldig viktig :)
Gir ikke opp enda.
Begynner endelig å bli kvitt hosten også. Astma og mye hoste er ingen god kombinasjon har jeg erfart de siste ukene :wacky:
 
Selv om mensen passet dårlig inn så vil jeg bare si at den kom i fin tid ifht hysteroskopi. Den undersøkelsen skal helst gjøres rett etter mens, på tynn slimhinne:)
Det stod det ingenting om i papira mine, men de har ikke brydd seg veldig om syklusser, så ikke overraska :)
Da er det bra den kom. Håper bare den er ferdig, for det er sånn "luremens". Og rekorden på de er seks uker før det ga seg.
Så håper den er over til torsdag.
 
Dagen for hyst. Og jeg får ikke sove. Ikke så lett å faste, det verste er tyggisen egentlig. Siden jeg er konstant munntørr og sliter veldig der, så bruker jeg mye tyggis mot det. Men nå kan jeg ikke ta det før etter narkosen.

Det blir godt å bli ferdig med denne dagen her.
 
Dagen for hyst. Og jeg får ikke sove. Ikke så lett å faste, det verste er tyggisen egentlig. Siden jeg er konstant munntørr og sliter veldig der, så bruker jeg mye tyggis mot det. Men nå kan jeg ikke ta det før etter narkosen.

Det blir godt å bli ferdig med denne dagen her.
Lykke til :)
 
Lykke til ❤️
 
Lykke til idah
 
Jeg er våken og nærmer meg nok hjemreise.
 
Sliten! Men har ikke merka noe mer enn det til narkosen egentlig :) Heldigvis.

De fant ingenting. Alt var fint. Livmor og livmorhals er helt normal. Hun prøvde å utvide den litt.
Så får vi se, hvordan neste forsøk blir.
 
Sliten! Men har ikke merka noe mer enn det til narkosen egentlig :) Heldigvis.

De fant ingenting. Alt var fint. Livmor og livmorhals er helt normal. Hun prøvde å utvide den litt.
Så får vi se, hvordan neste forsøk blir.
Så bra
Lykke til med neste forsøk
 
Sliten! Men har ikke merka noe mer enn det til narkosen egentlig :) Heldigvis.

De fant ingenting. Alt var fint. Livmor og livmorhals er helt normal. Hun prøvde å utvide den litt.
Så får vi se, hvordan neste forsøk blir.
Så bra at alt var fint da, det må være betryggende på tross av vanskelige innsett :sorry:
 
Sliten! Men har ikke merka noe mer enn det til narkosen egentlig :) Heldigvis.

De fant ingenting. Alt var fint. Livmor og livmorhals er helt normal. Hun prøvde å utvide den litt.
Så får vi se, hvordan neste forsøk blir.

Så godt at det ikke var noe, hvem vet kanske utvidelsen fører til noe <3 krysser fingrene for at neste forsøk er the one og at spiren sitter hele veien.
 
Så bra
Lykke til med neste forsøk
Veldig godt at de ikke fant noe veldig galt :) Men samtidig så om de hadde funnet noe de kunne fiksa enkelt, så hadde det ikke gjort noe heller. For da hadde jeg skjønt at ting hadde vært litt vanskelig. Nå er jeg like forvirra egentlig. Men veldig bra at ting var som det skulle og jeg slipper å vente mye mer før siste forsøk.
 
Så bra at alt var fint da, det må være betryggende på tross av vanskelige innsett :sorry:
Det er godt. Men hadde de funnet en skillevegg, eller polypp så hadde jeg skjønt både aborter og vanskelige innsett.
Nå er det like uforståelig. Men veldig godt å slippe mer undersøkelser og venting nå :)
 
Så godt at det ikke var noe, hvem vet kanske utvidelsen fører til noe <3 krysser fingrene for at neste forsøk er the one og at spiren sitter hele veien.
Det er godt å være ferdig, også får vi se :)
Kjedelig med ventetida til nytt forsøk. Men var greit å ta denne undersøkelser før. Men litt skummelt med bare ett forsøk igjen.
 
Det er godt å være ferdig, også får vi se :)
Kjedelig med ventetida til nytt forsøk. Men var greit å ta denne undersøkelser før. Men litt skummelt med bare ett forsøk igjen.

Har du tenkt noe mere på å øke dosen på metformin? Jeg er sikker på at min store dose hadde mye å si, vet ikke om du husker det? (850x3 pr dag.)
Det positive med at ventetiden er litt lang er at du får litt ekstra tid til å forberede deg.. stay positiv :) forstår godt at det er skummelt <3
Vondt tema, all usikkerheten og det som ligger å drirrer av forventninger og mangler på svar om hvorfor. Du vet at du har mange her inne som heier på deg og alle andre som er i samme situasjon. Stor klem
 
Veldig godt at de ikke fant noe veldig galt :) Men samtidig så om de hadde funnet noe de kunne fiksa enkelt, så hadde det ikke gjort noe heller. For da hadde jeg skjønt at ting hadde vært litt vanskelig. Nå er jeg like forvirra egentlig. Men veldig bra at ting var som det skulle og jeg slipper å vente mye mer før siste forsøk.
Jeg vet. Skjønner den tanken godt, men samtidig så kan det jo hende det hjalp bare å få tatt undersøkelsen og...
 
Har du tenkt noe mere på å øke dosen på metformin? Jeg er sikker på at min store dose hadde mye å si, vet ikke om du husker det? (850x3 pr dag.)
Det positive med at ventetiden er litt lang er at du får litt ekstra tid til å forberede deg.. stay positiv :) forstår godt at det er skummelt <3
Vondt tema, all usikkerheten og det som ligger å drirrer av forventninger og mangler på svar om hvorfor. Du vet at du har mange her inne som heier på deg og alle andre som er i samme situasjon. Stor klem
Jeg synes egentlig at jeg tar stor nok dose, så tørr ikke helt å utfordre den kjenner jeg. Kjenner ofte at jeg har litt "føling" siden jeg ikke er like god på å spise mat som jeg burde ha vært. Så tror de 1000 x 2 er nok, og litt usikker på om jeg bør prøve noe mer enn det. Selv om jeg har gått på dosa siden 2009.

Etter 12 år så er man på en måte litt vant til det, og jeg merker at jeg prøver å være litt "likegyldig" og distansere meg litt om dagen. Koser mye katter og tar det med ro. For å få litt ro før neste forsøk.
 
Back
Topp