Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hvordan utviklet det seg om jeg tørr spørre?![]()
Tidlig bekkenløsning og plager her også, har jobba redusert hele graviditeten ; 40% og er nå 100% sykmeldt de siste 8 ukene pga bekkenet[emoji53] Jeg har hatt god effekt av fysio og kiropraktor nå på slutten [emoji4]Men herregud.. Er det mulig å få begynnende bekkenløsning/-plager i uke 4? Har så utrolig vondt om jeg står, går eller sitter feil mye.. Og det eskalerer nærmest daglig![]()
Jeg merket det tidlig og. Før positiv test. Var 100% sm fra uke 20.. :/
Jeg sleit vel mest i begynnelsen..,hadde mye vondt på kveldene og trengte pute mellom beina osv...trengte tilrettelegging i jobben min pga det var vondt å løfte osv...og husker jeg tenkte at jeg måtte ordne meg en time hos fysio eller kiropraktor eller hva det var privat fordi jeg ikke orket å vente på henvisning osv..men så ble det plutselig bedre....muligens fordi jeg mistet da.
Anbefaler virkelig denne puten gjennom svangerskapet: https://www.jordmorbutikken.no/products/bbhugme
Tidlig bekkenløsning og plager her også, har jobba redusert hele graviditeten ; 40% og er nå 100% sykmeldt de siste 8 ukene pga bekkenet[emoji53] Jeg har hatt god effekt av fysio og kiropraktor nå på slutten [emoji4]
Like greit å roe ned før det blir for ille[emoji175] Bbhugme pute og avlaste bekkenet var gull her[emoji4] Kjedelig med bekkensmerter tidlig, men heldigvis er premien verd det[emoji175][emoji175][emoji8]Æsj.. Får krype til korset og redusere jobben om ikke lenge![]()
Kjedelig med bekkenvondt allerede :/
Husk å ikke sitte med beina i kryss, ta beina samlet inn og ut av bilen og legg gjerne pute mellom knærne på natta om du sover på siden!
Kjedelig med bekkenvondt allerede[emoji22]
Du må fortsette å legge ut bilde av testene dine da[emoji43][emoji23][emoji23]
Like greit å roe ned før det blir for ille[emoji175] Bbhugme pute og avlaste bekkenet var gull her[emoji4] Kjedelig med bekkensmerter tidlig, men heldigvis er premien verd det[emoji175][emoji175][emoji8]
Notert! Takk for tipsSover allerede med puten (har jo hatt tidvis vondt før dette også) så mannen kjøpte sånn liten til å ha med på reiser og jeg kjøpte bbhugme før sommeren
Veldig kjedelig.. Men forventet også sett historien. Kan vel bare kaste inn håndkle på halve jobben min![]()
Nydelig syn[emoji7][emoji16]
Vakre tester.![]()
Synd du har så vondt. Vil så gjerne at du bare skal kunne nyte graviditeten![]()