Veien mot drømmenurket med litt hjelp

:Heartbigred:Heartred:Heartbigred

Nydelige tester

4+0 IDAG
:smiley-bounce016

Og herlig er det! Kvalm, ømme pupper og litt hanglende bekken til tider (litt stressa over det siste kjenner jeg) :sorry: Men men, GRAVID er jeg!

Grattis med 4+0[emoji7] Dette er så fortjent[emoji175][emoji178]

Gratulerer med 4+0 :Heartred

392B1B9E-FDF5-4066-9AFB-6E7263AB06A5.jpeg

Gratulerer med 4 uker

Herlige tester, og du har da hatt så fin og jevn stigning nå. :Heartred:Heartred

Og gratulerer med 4+0! Gleder meg til å kunne gratulere deg med 5+0 om ei uke!! :happy:

Herlige tester, og du har da hatt så fin og jevn stigning nå. :Heartred:Heartred

Og gratulerer med 4+0! Gleder meg til å kunne gratulere deg med 5+0 om ei uke!! :happy:

Gleder meg stort til neste fredag ja :D ❤️

Og 19 lange dager til UL :nailbiting:

Gleder meg stort til neste fredag ja :D ❤️

Og 19 lange dager til UL :nailbiting:

Det blir stor stas altså! :D

Håper dagene går fort, men vet sjøl at dagene frem til den første TUL gikk uhyre treigt her. Men nå er det jo oppkjøring til jul, da går i alle fall tiden her litt raskere. :)

Det blir stor stas altså! :D

Håper dagene går fort, men vet sjøl at dagene frem til den første TUL gikk uhyre treigt her. Men nå er det jo oppkjøring til jul, da går i alle fall tiden her litt raskere. :)

Går så tregt :P Men men, mannen skal ha 2 eksamener før den tid så går nok raskt for han ;) Mulig vi tar det en dag eller to før også!

Går så tregt :p Men men, mannen skal ha 2 eksamener før den tid så går nok raskt for han ;) Mulig vi tar det en dag eller to før også!

Blir spennende! Er jo under 3 uker til så er jo ikke sååå langt unna. Men, vet av erfaring at selv et par dager virker lenge når en venter på noe sånt. :hilarious:

4 + 1
Sliter skikkelig med å forstå at jeg er gravid ennå jeg altså.. Symptomene er jo der og testene fine, men klarer ikke ta det helt inn. Testetrangen har også blitt mindre, rart det der, men tar nok test én gang for dagen ut neste uke. Kanskje jeg prøver meg på en digital til uken også - vil jo se utvikling i de og ha det dokumentert :p

Første legetime om 2 dager. Mest for å få en plan videre og diskutere litt medikamenter. Planlegger så første UL rundt tirsdag 12/12 når samboer er ferdig med sine eksamener, ny UL rundt 21-22/12 hos Porsgrunn og mulig en jordmortime om de har ledig rett før jul, eventuelt rett etter (de er vel stengt i romjulen kanskje?). Mye å se frem til med andre ord. Og ny UL igjen rundt 19/1 når jeg er 12 uker ❤️

Last edited:
Men herregud.. Er det mulig å få begynnende bekkenløsning/-plager i uke 4? Har så utrolig vondt om jeg står, går eller sitter feil mye.. Og det eskalerer nærmest daglig :(

Men herregud.. Er det mulig å få begynnende bekkenløsning/-plager i uke 4? Har så utrolig vondt om jeg står, går eller sitter feil mye.. Og det eskalerer nærmest daglig :(

Jepp! Var sånn jeg merket at jeg var gravid sist gang. 6 dpo startet det å skrangle hos meg. Sjukt sånn egentlig.

Jepp! Var sånn jeg merket at jeg var gravid sist gang. 6 dpo startet det å skrangle hos meg. Sjukt sånn egentlig.

Og hvordan utviklet det seg om jeg tørr spørre de ukene du var gravid? :sorry:

Back
Topp