Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Kjedelig at det har startet så tidlig. Får håpe du kan få noe hjelp og tilrettelegging som hjelper, men spørs om du må redusere på jobbingen etterhvert ja.

Fiiiine tester! :Heartred Nærmer seg jo like sterke som kontrollstreken jo!

Her har vi en fysio som driver med trening i gruppe for gravide, gjør underverker for bekkenet [emoji3] jeg ble også plaga tidlig, og fikk henvisning. Men spørs bare om du ikke må redusere på jobbingen også [emoji53]

Her har vi en fysio som driver med trening i gruppe for gravide, gjør underverker for bekkenet [emoji3] jeg ble også plaga tidlig, og fikk henvisning. Men spørs bare om du ikke må redusere på jobbingen også [emoji53]

Blir nok begge deler ja :) Men er ikke krise å måtte redusere til 50 bare jeg får jobbet litt hver dag (halve dager, 4-5 timer).

Jeg jobber 3-4 timer i slengen og det funker bra [emoji1303]

Den delen av jobben kan heldigvis tilpasses litt med at jeg kan være inne med barn, slippe kjøkkenet (forferdelig gulv), ha småpauser.

4 + 2

Bekkenet fortsetter krangle. Godt jeg har legetime imorgen tidlig. Ellers er formen OK. Litt kvalm, men det er fordi jeg ikke har spist.

På planen idag er strikking, avslapning, baking av pepperkaker og middag hos svigermor :)

Også bestilt noe mammatøy fra ASOS på salg ❤️

F67ECE06-A075-4251-952D-0BD453AADA14.jpeg
60A67E78-7C78-464A-A3D3-4A4B26B14807.jpeg

Vurderer kanskje kjøpe den babyboken til whitwhite, syns den er så enkel og nydelig. Men har også begynt på en egen for en god stund siden i ringperm så får se hva jeg gjør :) Koselig å dokumentere både graviditeten og babyen første år syns jeg ❤️

Fine tester og shopping.
deilig å endelig se deg i denne modusen altså, Victoria. Gleder meg til å følge deg videre.

Herlige tester:-)

Kjenner jeg gruer meg litt til imorgen. Kun møtt legen min 1 gang tidligere. Dog vet hun hva slags vei vi har hit mot positiv test. Tenker ta opp:

- Bekkenet
- Medikamenter
- Kontroller videre
- Sykemelding ift bekkenet

Men herregud.. Er det mulig å få begynnende bekkenløsning/-plager i uke 4? Har så utrolig vondt om jeg står, går eller sitter feil mye.. Og det eskalerer nærmest daglig :(
Ja, det er dessverre mulig. Jeg fikk bekkenløsning fra ca uke 7 og har det enda.. Må gå med krykke. Men hjelper faktisk å gå til akupunktur så det anbefaler jeg.
God bedring!

Ja, det er dessverre mulig. Jeg fikk bekkenløsning fra ca uke 7 og har det enda.. Må gå med krykke. Men hjelper faktisk å gå til akupunktur så det anbefaler jeg.
God bedring!

Tar jevnlig akupunktur så får fortsette med det (dessverre for lommeboken). Ellers får jeg snart finne fram krykkene og ha de stående.. Får se hva legen sier imorgen :)

Back
Topp