Nei altså, lurer på om du kanskje muligens kan være gravid jeg altså
Haha du lurer på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei altså, lurer på om du kanskje muligens kan være gravid jeg altså
Huff, ikke noe særlig.Samboer som vil at jeg skal dit da han hadde medfødt hjertefeil og var klinisk død da han kom ut.. Så derav ønsket om Rikshospitalet.
Flotte tester, tror du bare kan slutte teste ja, går ikke an å få dem sterkere.
Går an å søke fødeplass selv ja
Huff, ikke noe særlig.
Da får dere sikkert ekstra sjekk av babyens hjerte etter halvgått svangerskap, men ikke sikkert det ellers er en prioritet så greit å søke tidlig da
Tvitvi!Ja får ekstra UL. Han følges også opp av Rikshospitalet og skal operere hjertet (åpen hjerteklaff operasjon) om ikke lenge.
Greit å vite du kan gjøre det selv dersom legen ikke vil gjøre det. Men blir sikkert ikke noe problem. Legen din virker jo veldig okKvier meg for å slutte på en måte, men samtidig er jo ikke testetrangen der
Tror nok jeg lar legen gjøre det, men ber henne gjøre det om 2 uker når jeg er 6+3
Tvitvi!
Hva slags hjertefeil har han?
Ja vil tro det er en del slitasjeDefekt hjerteklaff, hull i den. Operert for 10 år siden, men må skiftes nå snart.
Greit å vite du kan gjøre det selv dersom legen ikke vil gjøre det. Men blir sikkert ikke noe problem. Legen din virker jo veldig ok
Ja vil tro det er en del slitasje
Ja er ikke helt sikker, kan jo være skyggestreker du fårHaha du lurer på det?
De testene der er jo bare fantastiske Blir så glad av å titte innom dagboka di om dagen. Denne spiren sitter!
Sikkert litt å søke riksen tidlig, i og med at termin er i høysesong for føding, kan være dere må til Ullevål siden riksen er prioritert for risikosvangerskap. Ullevål skal være veldig bra det også da, der har jo far mulighet til å overnatte på barsel også
Håper du finner en løsning for bekkenet etterhvert. Kan anbefale å skaffe en treningsball å sitte på!
Får se hva det blir til For min del er jeg fornøyd med Ullevål også!
4 + 4
Denne dagen var dagen da jeg begynte blø sist etter negative tester plutselig 4+3. Gledes at det er null blod, masse symptomer og dobbelt så sterke tester hele veien enn sist!
2 uker til UL er det også!
Vis vedlegget 237426
Kan bli en litt stilig fødselsdato om du føder to dager over termin.
Så godt at det ikke er noe blødninger og annet tull. Testene er jo råfine, og symptomene er på plass. Har virkelig en god følelse for deg nå.