Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Kan bli en litt stilig fødselsdato om du føder to dager over termin. :D

Så godt at det ikke er noe blødninger og annet tull. Testene er jo råfine, og symptomene er på plass. Har virkelig en god følelse for deg nå. :Heartred

Bare jeg ikke føder 3 dager før tiden :P

Veldig godt tegn ❤️

7268234B-F50A-47C5-8DEC-8B17449D6686.jpeg

Vakre bokstaver og tall! :love7:love7Tenk, du som ikke har hatt positiv digital nå har fått både 1-2 og 2-3! :D :D

Gratulerer med 2-3! :D Og valper. :)

[emoji7][emoji7][emoji7] Smelt! Er det deres tispe?

JEG HAR BESTILT UL!

Herregud, under 14 dager igjen! Tirsdag 12/12 kl 1800 får vi forhåpentligvis høre hjertet slå for første gang ❤️

Så gøy! Hvor langt er du da og hvor skal dere? :)

6+4 :) Skal hos ei som heter Mette på Oslo jordmor og kvinnesenter. Der akupunktøren min jobber ;)

Og blir nok ny ul der uke 12 om jeg er fornøyd med henne (/bildene), mens uke 15 vil jeg påkoste meg en opplevelse hos dr Lundring på Jessheim :)

Og blir nok ny ul der uke 12 om jeg er fornøyd med henne (/bildene), mens uke 15 vil jeg påkoste meg en opplevelse hos dr Lundring på Jessheim :)

Jeg mener ikke å skremme deg med mine opplevelser, men jeg vil sterkt fraråde deg til å gå til jordmor for uke-11-12-ultralyd. I disse ukene kan alvorlige avvik som nakkefold avdekkes og vi var hos jordmor DAGEN FØR vi fikk påvist alvorlige avvik på fosteret. Denne jordmoren målte og mente at alt så normalt ut. Er du ikke veldig god på fosterdiagnostikk er det lett å feilmåle og hos oss kunne det blitt veldig stygt om vi ikke hadde vært hos en fostermedisiner i tillegg. Det skal sies at denne jordmoren mente selv hun var veldig god på å måle nakkefold...

Så i uke 11-12 anbefaler jeg å gå til en som er god på fosterdiagnostikk. Feks dr Trolle på Majorstuaklinikken:)

Back
Topp