Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Gratulerer med en spire i magen [emoji7]så utrolig stas!!! [emoji173]️ og Martin Lundring er en utrolig dyktig mann :) skal dit selv nå neste uke :) var der når jeg var uke 12-13 og nå når jeg blir 31 uker :)

Gleder meg veldig :D Fikk du vite kjønn sist?

Gleder meg veldig :D Fikk du vite kjønn sist?

Ja det gjorde jeg ;) han har alltid hatt rett med meg :) tredje barnet hvor jeg er der og han så riktig hver eneste gang [emoji7]

Ja skjønner jeg godt at du gjør! [emoji173]️[emoji7][emoji173]️

Ja det gjorde jeg ;) han har alltid hatt rett med meg :) tredje barnet hvor jeg er der og han så riktig hver eneste gang [emoji7]

Ja skjønner jeg godt at du gjør! [emoji173]️[emoji7][emoji173]️

Må jo innrømme at kjønn er en stor del av hvorfor vi har valgt han i tillegg til ekspertisen hans på organer :)

Må jo innrømme at kjønn er en stor del av hvorfor vi har valgt han i tillegg til ekspertisen hans på organer :)

Derfor vi valgte han også :) fordi han er utrolig dyktig å se om det skulle være noe galt med babyen. Jeg ville være forberedt om det skulle være noe :) og bonusen er selvfølgelig å få vite kjønnet [emoji7][emoji173]️

4 + 6

Imorgen er dagen for første delmål. 5+0 uten blødning! Symptomer er i fullgir så blir svært overrasket om ikke alt er bra inni der :)

12 dager til første ul, 22 dager til ul i Porsgrunn. Og 50 dager til 12+0, 57 dager til ultralyd hos dr Lundring :D

Og en gang testetøs, alltid testetøs :P

6327373C-30CF-43AD-8F11-2B737F0510E6.jpeg

Tenk, om ikke lenge så begynner et lite hjerte å slå. :love7:Heartred

Nydelig test!! :D

Ååå, dette er bare så utrolig fortjent kjære Victoria ❤️ For en lykke, etter alle de nedturene. Du er virkelig sterk som har stått sånn på, nå kommer premien ❤️

Åh, herlighet Victoria!!! Her har det skjedd saker og ting! Så fantastisk og både velfortjent og velunt! Begynner å grine her!:happy093

NÅ kommer du deg heeelt til mål, det skal bli så HERLIG! :happy093.
Ååå, dette er bare så utrolig fortjent kjære Victoria ❤️ For en lykke, etter alle de nedturene. Du er virkelig sterk som har stått sånn på, nå kommer premien ❤️

ENDELIG ❤️

Gratulerer med 5uker ❤️❤️

Gratulerer med 5 uker[emoji7][emoji7][emoji173] Husker hvor magisk den kjemisk grensen føltes[emoji171]

Gratulerer med 5 uker! Tiden snegler seg av gårde. Gleder meg til å følge hver milepæl du skal passere :D

Back
Topp