Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Gratulerer med 5 uker!! :Heartred:Heartred

Gratulerer med 5 uker! Det er en deilig milepæl :D

Neste milepæl - bankende hjerte om 11 dager! :)

Gratulerer med milepæl[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med 5 uker og passerte kjemisk-grensa.
Var det idag du skulle melde inn til Porsgrunn?

Gratulerer med 5 uker og passerte kjemisk-grensa.
Var det idag du skulle melde inn til Porsgrunn?

Ja, men sendte de melding onsdag og i forrige uke da jeg trenger mer medisiner :) Fått UL der nå fredag 22/12!

Ja, men sendte de melding onsdag og i forrige uke da jeg trenger mer medisiner :) Fått UL der nå fredag 22/12!
Spennende. Håper virkelig at dere kan gå julen i møte med glade hjerter

Har aldri hatt kjemisk. Er det sånn at det er en grense ved 5 uker?

Kjemisk regnes som spontanbort før 5+0
Er strengt tatt egentlig når hcg aldri stiger noe særlig, men er den definisjonen som klinikkene bruker

Det kommer av at svangerskapet kun er mulig å påvise kjemisk, ved blodprøve eller urinprøve. Etter 5 uker kan man begynne å påvise svangerskapet også klinisk, ved UL, etterhvert med dopler, symfysemål osv. Så kjemisk er en type spontanabort, bare en egen undergruppe definert som alle SA som skjer før 5+0 (andre undergrupper av SA er tidlig SA (før 12+0) og sen SA (etter 12+0)). :)

Gratulerer så mye med 5 uker!!! Jippi! :D

Oioioi..!
Ikke vært innom dagboken her på to uker (appen sluttet å varsle, tror jeg..) også så jeg kjapt gjennom babyverdensnappen - og så navnet ditt på august18.... Så måtte inn å se...

Ååh, kjære ViktoriaH... GRATULERER så masse med positive tester (og å ha kommet deg til 5 uker allerede)..!! [emoji173]️[emoji173]️
Dette er du vél unt [emoji173]️[emoji173]️ spennende tider foran deg nå, håper du får et fiiint svangerskap nå, sånn at du bare kan nyte de neste månedene [emoji173]️

Shit pomfritt!!!!! :eek: :eek: :eek:
Her tar man seg ei lita forumpause i noen uker også kommer inn hit og leser årets gladnyhet :D Måtte hoppe 30 sider tilbake å lese meg gjennom og jublet bare mer og mer for hver side. GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!! ❤❤ Ble så kjempeglad nå!! Er det noen jeg virkelig har heiet på og ønsket dette så sterkt for så er det deg! Endelig!!!! Du skal bli mamma ❤❤❤❤❤

Gratulerer med å kommet over en milepæle [emoji173]️ Dette blir det baby av [emoji7] og blir spennende å se knøttet om 11 dager [emoji173]️

Back
Topp