Tenk det! UL <3<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hcg er hvertfall på topp [emoji813]️ Håper alt det bra ut på fredag. Sender deg gode klemmer
Takk kjære deg [emoji173]️ Alt bra med deg og den (ikke så lille lenger) lille?
Det forstår vi alle! Håper du får se det og kan nyte helgen med et fint UL bildeTakk dere! Kjenner jeg trenger å se blinkende hjerte på ultralyd på fredag
Jeg ble veldig sår og rød av lutinus[emoji58][emoji53] Og jeg har hatt blødninger i varierende grad fra uke 10, og det kommer og går fortsatt.. før uke 10 hadde jeg en del orange/rød utflod så litt blod og rødt kan være helt uskyldig heldigvis[emoji175][emoji175][emoji175] Jeg skjønner godt at du blir stressa og bekymra kjære du, er ikke så lett å bare slappe av når dette er så ønsket[emoji171][emoji175] Krysser fingrene for at lutinusen herjer og gjør deg sår og at det bare er såre slimhinner som blør lett[emoji175] På fredag skal du få se hjertebank[emoji175]Er litt rødt inni der.. Og blir så klart stresset. Vet ikke hva jeg skal gjøre om dette for feil vei Samtidig er det jo meget mulig det kun er sårt der inne grunnet lutinusen. Kjenner jeg har mest lyst til å bare sove til ultralyden er ferdig fredag..