Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Godt alt står bra til så langt.

5 + 5

Hadde en jævlig dag igår med vonde stikninger og litt brunlig utflod, så vi har flyttet UL til fredag. Håper på det beste ❤️

Men hCG er i hvertfall i full vigør ennå!

AE94D3AB-4397-4E9A-A84D-75AEF6BF3ABB.jpeg

Ah, det er slikt man aller helst vil slippe å oppleve... krysser fingrene for at alt er bra på tul, noe jeg tror det er :)

Så tungt.. Men de testene ser supre ut, krysser fingrene for hjertebank på fredag [emoji173][emoji173]

Uff, sånne dager er tøffe. Du skal se alt et bra, men godt å få bekreftet det med ultralyd. Klem :Heartred

Takk kjære deg [emoji173]️ Alt bra med deg og den (ikke så lille lenger) lille? :)

Beklager veldig sent svar! Omgangssyken kom innom se
Ja, alt bra her vettu! Det er full fart her:) Hun stortrives i barnehagen og jeg syntes det er deilig å jobbe igjen :D

Takk dere! Kjenner jeg trenger å se blinkende hjerte på ultralyd på fredag :(

[emoji173]️[emoji173]️ skjønner bekymringen! Men sikker på at dette går bra[emoji8][emoji8]

Er litt rødt inni der.. Og blir så klart stresset. Vet ikke hva jeg skal gjøre om dette for feil vei :( Samtidig er det jo meget mulig det kun er sårt der inne grunnet lutinusen. Kjenner jeg har mest lyst til å bare sove til ultralyden er ferdig fredag..

Er litt rødt inni der.. Og blir så klart stresset. Vet ikke hva jeg skal gjøre om dette for feil vei :( Samtidig er det jo meget mulig det kun er sårt der inne grunnet lutinusen. Kjenner jeg har mest lyst til å bare sove til ultralyden er ferdig fredag..
Jeg ble veldig sår og rød av lutinus[emoji58][emoji53] Og jeg har hatt blødninger i varierende grad fra uke 10, og det kommer og går fortsatt.. før uke 10 hadde jeg en del orange/rød utflod så litt blod og rødt kan være helt uskyldig heldigvis[emoji175][emoji175][emoji175] Jeg skjønner godt at du blir stressa og bekymra kjære du, er ikke så lett å bare slappe av når dette er så ønsket[emoji171][emoji175] Krysser fingrene for at lutinusen herjer og gjør deg sår og at det bare er såre slimhinner som blør lett[emoji175] På fredag skal du få se hjertebank[emoji175]

Åh, du av alle skulle sluppet sånt stress nå. Satser alt på at dere kan puste lykkelige ut på fredag [emoji173][emoji173]

Back
Topp