Kan kanskje se kjønn du imorgen da
Ja, kanskje! Er spent på om jeg har rett. Jeg tok helt feil sist, så får se denne gangen. Trodde det var jente, men var gutt - og nå tror jeg det er gutt igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan kanskje se kjønn du imorgen da
Ja, kanskje! Er spent på om jeg har rett. Jeg tok helt feil sist, så får se denne gangen. Trodde det var jente, men var gutt - og nå tror jeg det er gutt igjen.
Nydelig[emoji175][emoji175][emoji175]
Det er sant som Avocado sier Jeg var kjempenervøs og lei meg, men det gikk jo helt fint. Hadde først rosa utflod også brunt noen dager.
Jeg syns nesten, etter å ha hengt på Babyverden en stund, at de fleste får noen småblødninger i svangerskapet. Også går det helt fint [emoji173]️[emoji170]
Når var det du hadde UL? Og når blødde du igjen? Meldte meg litt ut av hele november-gruppen etter at jeg mistet..
Jeg blødde da jeg var 5+1 og hadde UL 6+2 (privat). Jeg fikk se hjertelyd på denne UL’en men legen målte spiren til å være for liten til å overleve... hvis du husker? Det viste seg heldigvis å være feil heldigvis.
Er jo rart å si det så tidlig som 6+2 hvor det er snakk om millimeter.. Men lille er jo et levende eksempel på at legen tok feil helsigvis [emoji173]️
Veldig spent og nervøs om vi får se hjertet slå imorgen. Trenger ikke høre det, bare jeg ser det på skjermen at det beveger seg! 19 lange timer igjen..