Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Kan kanskje se kjønn du imorgen da :D

Ja, kanskje! Er spent på om jeg har rett. :hilarious: Jeg tok helt feil sist, så får se denne gangen. :P Trodde det var jente, men var gutt - og nå tror jeg det er gutt igjen.

Skjønner så godt tankene dine.. vært der selv 3 ganger.. Håper virkelig du får se et blinkende hjerte i morgen [emoji813]️ Sender deg gode klemmer

Ja, kanskje! Er spent på om jeg har rett. :hilarious: Jeg tok helt feil sist, så får se denne gangen. :p Trodde det var jente, men var gutt - og nå tror jeg det er gutt igjen.

Det er rart med den magefølelsen. Her føler jeg på meg at det er gutt, så blir spennende slutten av januar hva som gjemmer seg inni der :)

Disse første ukene er forferdelige, spesielt når det er så etterlengtet og når man har mistet tidligere. Jeg telte ned til ul og var like nervøs hver gang jeg var på do om det var noe på papiret. Så gikk nå dagene og jeg var helt nervevrak før hver ul. Men den ene etter den andre gikk strålende og jeg hadde ingen grunn til å være så bekymret. Du får bare ta en dag om gangen og i morgen får du se et bankende hjerte, for nå er det din tur:Heartred

Skjønner godt du er nervøs, det er nok veldig vanlig i disse tidligukene. Selv var jeg et ospeløv før den første TUL, og kvalm som et uvær... Jeg blødde også og var såå innstilt på at det gikk galt (blødde hele uke 6) for det hadde det jo alltid gjort ved blødning for meg tidligere. Nå vet jeg at blødning ikke er ensbetydende med SA :)

Husk at det fortsatt er tidlig for UL, og at det ikke er verdens underlang om de ikke skulle se noe i morgen. Lurer på om det var Andunge som hadde en slik opplevelse 6+2, men du vet jo at det gikk svært bra også :)

Masse lykke til! Har godfølelsen for deg!

9ACD1E14-D723-4109-B904-93F89F20323F.jpeg

❤️❤️

Slapper ikke helt av ennå, men godt å se hCG er i høygir i hvertfall :) 20 lange lange timer igjen.. Spesielt når jeg er hjemme alene og dårlig :P

:Heartred:Heartred:Heartred

Det er sant som Avocado sier :) Jeg var kjempenervøs og lei meg, men det gikk jo helt fint. Hadde først rosa utflod også brunt noen dager.

Jeg syns nesten, etter å ha hengt på Babyverden en stund, at de fleste får noen småblødninger i svangerskapet. Også går det helt fint [emoji173]️[emoji170]

Hvertfall her inne på assistert synes jeg nesten det er flere som småblør enn de som ikke gjør det[emoji51][emoji15]

Det er sant som Avocado sier :) Jeg var kjempenervøs og lei meg, men det gikk jo helt fint. Hadde først rosa utflod også brunt noen dager.

Jeg syns nesten, etter å ha hengt på Babyverden en stund, at de fleste får noen småblødninger i svangerskapet. Også går det helt fint [emoji173]️[emoji170]

Når var det du hadde UL? Og når blødde du igjen? :) Meldte meg litt ut av hele november-gruppen etter at jeg mistet..

Når var det du hadde UL? Og når blødde du igjen? :) Meldte meg litt ut av hele november-gruppen etter at jeg mistet..

Jeg blødde da jeg var 5+1 og hadde UL 6+2 (privat). Jeg fikk se hjertelyd på denne UL’en men legen målte spiren til å være for liten til å overleve... hvis du husker? Det viste seg heldigvis å være feil heldigvis.

Jeg blødde da jeg var 5+1 og hadde UL 6+2 (privat). Jeg fikk se hjertelyd på denne UL’en men legen målte spiren til å være for liten til å overleve... hvis du husker? Det viste seg heldigvis å være feil heldigvis.

Er jo rart å si det så tidlig som 6+2 hvor det er snakk om millimeter.. Men lille er jo et levende eksempel på at legen tok feil helsigvis ❤️

Veldig spent og nervøs om vi får se hjertet slå imorgen. Trenger ikke høre det, bare jeg ser det på skjermen at det beveger seg! 19 lange timer igjen..

Er jo rart å si det så tidlig som 6+2 hvor det er snakk om millimeter.. Men lille er jo et levende eksempel på at legen tok feil helsigvis [emoji173]️

Veldig spent og nervøs om vi får se hjertet slå imorgen. Trenger ikke høre det, bare jeg ser det på skjermen at det beveger seg! 19 lange timer igjen..

Enig med deg! Han burde ikke ha forsøkt å måle engang.

Jeg er veldig spent på dine vegne i morgen. Jeg har trua [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Nå er det din tur :)

Masse lykke til i morgen, dette går fint:Heartred

Dette skal gå bra❤️❤️❤️❤️ Håper på gode nyheter fra TUL i morgen, lykke til ❤️❤️❤️

Tenker mye på deg nå Victoria! Skal bli godt å få morgen overstått med en positiv ul :Heartred Er helt jævlig å gå rundt og bekymre seg sånn.

Back
Topp