Veien mot drømmenurket med litt hjelp

5 + 6

Fortsatt litt lyserødt der nede. Stresset med at symptomene var borte når jeg stod opp, men de trengte bare litt på seg. Kjenner både bekkenet, kvalmen og puppene nå. Håper det er et godt tegn. Likeså er MA alt som hodet mitt klarer tenke på for tiden.. Redd det ikke er noe det inne :(

Godt det bare er en dag igjen til ul[emoji173]️ Jeg tror alt er bra jeg!

Ja, det er nok naturlig at man har det. Kan hende du hadde hatt det uten litt småblødning og. Det er vel sånn vi er laget.

Det er nok det.. men følte meg egentlig rimelig avslappet før tirsdag når det startet altså. Håper fint hjerteaktivitet på fredag og om 2 uker kan gi meg litt med ro i sjelen ❤️

Kan du ikke ta en digital? Vil tro at 3+ der hadde beroliget deg en del..?

Har ingen liggende og tror ikke jeg kommer meg på apoteket idag heller.. Får se hva jeg gjør. Men ser jo på de andre testene at jeg nok hadde fått 3+ ja.

Men jeg er mest redd for MA og der synker jo ikke hCG drastisk heller. Men tar en av de andre testene senere idag og ser at de er like sterke som de igår.

Såvidt jeg har forstått det her på BV er det vanligere med småblødninger enn man tror, og spesielt dersom man går på noen form for støttebehandling? Jeg har troa på alt er helt fint ❤️ Det må det bare være! Det høres lovende ut mtp testene og at symptomene fremdeles er på plass :)

Jeg krysser alt jeg har ❤️

Såvidt jeg har forstått det her på BV er det vanligere med småblødninger enn man tror, og spesielt dersom man går på noen form for støttebehandling? Jeg har troa på alt er helt fint ❤️ Det må det bare være! Det høres lovende ut mtp testene og at symptomene fremdeles er på plass :)

Jeg krysser alt jeg har ❤️

Ja, lutinus (og ikke minst fragmin) kan gi det. Ble litt lettet når bekkenet slo seg helt vrang etter at jeg stod opp. Så nå ligger jeg i sengen resten av dagen :P Men frykten for MA er jo der med disse småblødningene. Blir 24 lange (!) timer..

Skjønner at du blir stresset, men det mest sannsynlige er at dette går bra [emoji173]️ Jeg synes nesten alle her inne som har gått på Lutinus har hatt blødninger, så det ville nesten vært mer oppsiktsvekkende om du hadde sluppet unna. MA er heldigvis sjelden, så når du ikke har kraftige blødninger så går det helst bra [emoji2] Lykke til i morgen! (Og håper du får sove MASSE i dag sånn at tiden går fort[emoji8])

Jeg skjønner godt du har katastrofetanker og er stressa, selv om det meste tilsier at blødningene kommer av støttebehandlingen eller er uskyldige småblødninger som er ganske vanlige i første trimester. Jeg ble dritstressa sjøl da jeg blødde i et par runder før jeg var 8+0 denne gangen (og da var det ikke bare småblødning, men type starten på mens-blødning). Og det enda jeg blødde hver uke hele første trimesteret sist fra jeg var i uke 6 (de blødningene hadde ingenting med det som skjedde senere å gjøre, men var lettblødende livmorhals + polypp altså).

Når har du time imorgen? Sitter med katastrofetanker sjøl, og jeg har ikke blødninger engang - så forstår deg så veldig godt. Skal inn på UL i morgen jeg også, på morgenen heldigvis.

Jeg skjønner godt du har katastrofetanker og er stressa, selv om det meste tilsier at blødningene kommer av støttebehandlingen eller er uskyldige småblødninger som er ganske vanlige i første trimester. Jeg ble dritstressa sjøl da jeg blødde i et par runder før jeg var 8+0 denne gangen (og da var det ikke bare småblødning, men type starten på mens-blødning). Og det enda jeg blødde hver uke hele første trimesteret sist fra jeg var i uke 6 (de blødningene hadde ingenting med det som skjedde senere å gjøre, men var lettblødende livmorhals + polypp altså).

Når har du time imorgen? Sitter med katastrofetanker sjøl, og jeg har ikke blødninger engang - så forstår deg så veldig godt. Skal inn på UL i morgen jeg også, på morgenen heldigvis.

Er jo egentlig helt tullete å være bekymret når det er snakk om så lite, men jeg takler virkelig ikke at dette skal gå galt igjen.. Kroppen er så sliten..

Blødninger er jo normalt så lenge det ikke er mye med smerter, men ubehagelig uansett :(

Time 10:15, så heldigvis ikke veldig sent. Hva med deg?

Skjønner så alt for godt hvordan du har det. Har vært der selv, og det er ingen god følelse. Men jeg har troen. Jeg småblødde litt i uke 7 etter en flytur, var bombesikker på at nå var alt over, men på UL banket hjertet og mini hadde vokst mer enn forventet. Nå er han et halvt år og jeg bekymrer meg enda :p Småblødninger er normalt, men jeg forstår så godt at du ikke vil ha de, spesielt ikke etter alt du har vært gjennom. Da blir man naturlig nok litt pessimistisk. Men jeg krysser fingrene, og har stor tro på at du kan senke skuldrene ti hakk i morgen ❤️

Testene idag var like sterke og fine som igår, så hCG har ikke drastisk gått ned i hvertfall ;)

19CC8C8E-C8A7-4D02-BF46-97D7AF639D48.jpeg

Men blir så utrolig sliten av disse tankene.. Er så vondt å frykte at jeg skal miste hele tiden, det ødelegger mye av gleden foreløpig.. Klarer helsigvis nyte graviditeten innimellom, men får litt panikk av denne usikkerheten :sorry:

Er jo egentlig helt tullete å være bekymret når det er snakk om så lite, men jeg takler virkelig ikke at dette skal gå galt igjen.. Kroppen er så sliten..

Blødninger er jo normalt så lenge det ikke er mye med smerter, men ubehagelig uansett :(

Time 10:15, så heldigvis ikke veldig sent. Hva med deg?

Nei, og det føles jo som ekstra mye står på spill når en har slitt - og den veien du har hatt har jo vært ekstrem tøff. :Heartred Det er veldig ubehagelig med blødninger, og ingen fornuft i hele verden klarer å overstyre redselen for å miste spira.

08:30. Jeg er jo kommet så langt at jeg kan sniklytte med doppler og få bekreftelse på liv heldigvis, men det hjelper i grunn ikke så mye for det jeg er redd for.

Nei, og det føles jo som ekstra mye står på spill når en har slitt - og den veien du har hatt har jo vært ekstrem tøff. :Heartred Det er veldig ubehagelig med blødninger, og ingen fornuft i hele verden klarer å overstyre redselen for å miste spira.

08:30. Jeg er jo kommet så langt at jeg kan sniklytte med doppler og få bekreftelse på liv heldigvis, men det hjelper i grunn ikke så mye for det jeg er redd for.

Håper det går fint for begge imorgen :) Hvor langt er du på vei nå?

Back
Topp