Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Oioioi..!
Ikke vært innom dagboken her på to uker (appen sluttet å varsle, tror jeg..) også så jeg kjapt gjennom babyverdensnappen - og så navnet ditt på august18.... Så måtte inn å se...

Ååh, kjære ViktoriaH... GRATULERER så masse med positive tester (og å ha kommet deg til 5 uker allerede)..!! [emoji173]️[emoji173]️
Dette er du vél unt [emoji173]️[emoji173]️ spennende tider foran deg nå, håper du får et fiiint svangerskap nå, sånn at du bare kan nyte de neste månedene [emoji173]️
Shit pomfritt!!!!! :eek: :eek: :eek:
Her tar man seg ei lita forumpause i noen uker også kommer inn hit og leser årets gladnyhet :D Måtte hoppe 30 sider tilbake å lese meg gjennom og jublet bare mer og mer for hver side. GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!! ❤❤ Ble så kjempeglad nå!! Er det noen jeg virkelig har heiet på og ønsket dette så sterkt for så er det deg! Endelig!!!! Du skal bli mamma ❤❤❤❤❤

Skummelt med forumpause og dårlige varslinger :P

Ja, endelig ser det ut som at det kan bli vår tur også ❤️ Alt ser helt perfekt ut foreløpig og følelsen denne gangen kan ikke sammenlignes med sist! Vært noen vonde år, men det er visket helt bort her jeg sitter med en livmor som strekkes, pupper som vokser i rekordfart (takk hormoner!) og bekken som tuller. Men samtidig ikke før jeg nå har blitt gravid jeg innså hvor lang veien hit har vært.

Årets vakreste julegave har jeg fått :rolleyes:

Gratulerer med å kommet over en milepæle [emoji173]️ Dette blir det baby av [emoji7] og blir spennende å se knøttet om 11 dager [emoji173]️

Gleder meg noe enormt! 10 dager igjen :D

5 + 1

Lille miraklet ligger fortsatt trygt og godt i magen. Igår var første dagen med skikkelig oppblåsthet og jeg tok meg selv i å "kose" med magen i ny og ne. Innser litt mer dag for dag nå at jeg er gravid.

10 dager til første UL, 20 dager til neste! Og 55 dager til dr Lundring om jeg ikke regner helt feil ;) 32 dager til jordmortime er det også!

Akkurat nå går jeg og grubler på hvordan jeg skal fortelle pappa og besteforeldre. Spesielt bestemoren min.. Skal en tur til henne med søsteren min rett før jul (hun bor langt unna) og vil fortelle ansikt til ansikt da. Jeg er 7+0 til 7+3 når jeg er der, men blir vel å si det med en gang... Med pappa er jeg bare forberedt på 1000 spørsmål og krasse kommentarer fra samboeren hans - som skjer alltid når ting ikke skjer akkurat slik hun ville ha gjort det. Ellers er det tanter/onkler, mine småsøsken og samboers storebror som må vite etterhvert. Siste vet ikke da fruen i huset der er et hespetre uten like..

54F13DD6-65A2-4F3B-A2CD-DC5FC176D0CB.jpeg

Mange tanker for deg. Så herlig at du har begynt å kose med magen.

Gratulerer så mye! Blir sikkert gøy å begynne å fortelle:happy:

Omg Victoria! Gratulerer så mye [emoji178] Dette er jo bare helt fantastisk! Dette går veien, og du skal bli mamma [emoji176] Så glad på deres vegne :D

Omg Victoria! Gratulerer så mye [emoji178] Dette er jo bare helt fantastisk! Dette går veien, og du skal bli mamma [emoji176] Så glad på deres vegne :D

Takk kjære deg ❤️ Alt bra med deg og den (ikke så lille lenger) lille? :)

Tenk at det er DIN nyhet og DIN glede så hva andre mener, er egentlig likegyldig (selv om det er drittvanskelig med familie til tider!!) Så ikke la noen ta ifra deg din glede! Prater av erfaring.. håper for din skyld at de oppfører seg og er glad på deres vegne! :happy:

Tenk at det er DIN nyhet og DIN glede så hva andre mener, er egentlig likegyldig (selv om det er drittvanskelig med familie til tider!!) Så ikke la noen ta ifra deg din glede! Prater av erfaring.. håper for din skyld at de oppfører seg og er glad på deres vegne! :happy:

Du har helt rett, bare enkelte i familien jeg har litt anstrengt forhold til (og de klarer jo ikke holde kjeft om meningene sine heller).

Du har helt rett, bare enkelte i familien jeg har litt anstrengt forhold til (og de klarer jo ikke holde kjeft om meningene sine heller).
Har det på samme måte med flere her i familien.. enkelte jeg ikke kan melde avbud til på 1.juledag for eksempel for det blir så mye styr og lite forståelse for at vi ikke vet hvordan hverdagen er med en nyfødt, om vi har vært hjemme en knapp dag eller to liksom ifra sykehuset.. De viser ingen forståelse for at ting er litt på vent for oss dette året, så da har jeg funnet ut at jeg må bare gi litt blaffen og ikke bruke min energi eller tid på å tenke på de, dette er min tid,med min lykke og min familie og den skal pokker meg ingen ta ifra meg! Håper du sitter igjen med en god følelse etter du har fortalt dem din store nyhet! :Heartred

Kjære deg Dette er definitivt det beste jeg har lest på leeeenge! GRATULERER! Endelig din tur, så utrolig glad på dine vegne!!

Jeg mimret om mine positive tester for nøyaktig 1 år siden til Lille Lykke, og hun ba meg sjekke forumet.

Tenk for hver dag som går, så reduseres sjansen for SA, ser du et bankende hjerte på UL (tror ikke man får høre det så tidlig, men uansett et syn), så er sjansen stor for at det går bra. Allerede ved uke 8 så er sjansen for SA bare 2 %. 2018 er DITT år.

Gleder meg til å følge deg i videre i svangerskapet, for dette gullegget er en terminspire ❤

Tenk om et år er det du som mimrer om positive tester med et lite hjertegull som sover ved siden av deg. Meg og Thale heier på dere ❤

Kjære deg Dette er definitivt det beste jeg har lest på leeeenge! GRATULERER! Endelig din tur, så utrolig glad på dine vegne!!

Jeg mimret om mine positive tester for nøyaktig 1 år siden til Lille Lykke, og hun ba meg sjekke forumet.

Tenk for hver dag som går, så reduseres sjansen for SA, ser du et bankende hjerte på UL (tror ikke man får høre det så tidlig, men uansett et syn), så er sjansen stor for at det går bra. Allerede ved uke 8 så er sjansen for SA bare 2 %. 2018 er DITT år.

Gleder meg til å følge deg i videre i svangerskapet, for dette gullegget er en terminspire ❤

Tenk om et år er det du som mimrer om positive tester med et lite hjertegull som sover ved siden av deg. Meg og Thale heier på dere ❤

Tusen takk for mange fine ord ❤️

5 + 3

Kommet en uke lenger enn sist allerede :D

Ikke mange dagene igjen til ultralyd ❤️

5 + 3

Kommet en uke lenger enn sist allerede :D

Ikke mange dagene igjen til ultralyd [emoji173]️
Å som jeg gleder meg til ultralyd update fra deg[emoji7][emoji7][emoji7] Dette er så velfortjent[emoji171][emoji173] Nå er det din tur[emoji173]

Back
Topp