Oioioi..!
Ikke vært innom dagboken her på to uker (appen sluttet å varsle, tror jeg..) også så jeg kjapt gjennom babyverdensnappen - og så navnet ditt på august18.... Så måtte inn å se...
Ååh, kjære ViktoriaH... GRATULERER så masse med positive tester (og å ha kommet deg til 5 uker allerede)..!! [emoji173]️[emoji173]️
Dette er du vél unt [emoji173]️[emoji173]️ spennende tider foran deg nå, håper du får et fiiint svangerskap nå, sånn at du bare kan nyte de neste månedene [emoji173]️
Shit pomfritt!!!!!
Her tar man seg ei lita forumpause i noen uker også kommer inn hit og leser årets gladnyhet Måtte hoppe 30 sider tilbake å lese meg gjennom og jublet bare mer og mer for hver side. GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!! ❤❤ Ble så kjempeglad nå!! Er det noen jeg virkelig har heiet på og ønsket dette så sterkt for så er det deg! Endelig!!!! Du skal bli mamma ❤❤❤❤❤
Skummelt med forumpause og dårlige varslinger
Ja, endelig ser det ut som at det kan bli vår tur også Alt ser helt perfekt ut foreløpig og følelsen denne gangen kan ikke sammenlignes med sist! Vært noen vonde år, men det er visket helt bort her jeg sitter med en livmor som strekkes, pupper som vokser i rekordfart (takk hormoner!) og bekken som tuller. Men samtidig ikke før jeg nå har blitt gravid jeg innså hvor lang veien hit har vært.
Årets vakreste julegave har jeg fått