Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Og hvordan utviklet det seg om jeg tørr spørre? :sorry:

Jeg sleit vel mest i begynnelsen..,hadde mye vondt på kveldene og trengte pute mellom beina osv...trengte tilrettelegging i jobben min pga det var vondt å løfte osv...og husker jeg tenkte at jeg måtte ordne meg en time hos fysio eller kiropraktor eller hva det var privat fordi jeg ikke orket å vente på henvisning osv..men så ble det plutselig bedre....muligens fordi jeg mistet da.

Men herregud.. Er det mulig å få begynnende bekkenløsning/-plager i uke 4? Har så utrolig vondt om jeg står, går eller sitter feil mye.. Og det eskalerer nærmest daglig :(
Tidlig bekkenløsning og plager her også, har jobba redusert hele graviditeten ; 40% og er nå 100% sykmeldt de siste 8 ukene pga bekkenet[emoji53] Jeg har hatt god effekt av fysio og kiropraktor nå på slutten [emoji4]

Jeg merket det tidlig og. Før positiv test. Var 100% sm fra uke 20.. :/

Ai.. Det jeg er redd for skal skje :( Har en lite sittestillende jobb (lærer og assistent i skolen/SFO). Ser for meg at jeg ikke klarer annet enn 50 prosent (SFO) etter jul. Sliter allerede nok..

Kjedelig med bekkenvondt allerede :/
Husk å ikke sitte med beina i kryss, ta beina samlet inn og ut av bilen og legg gjerne pute mellom knærne på natta om du sover på siden!

Kjedelig med bekkenvondt allerede[emoji22]

Du må fortsette å legge ut bilde av testene dine da[emoji43][emoji23][emoji23]

Jeg sleit vel mest i begynnelsen..,hadde mye vondt på kveldene og trengte pute mellom beina osv...trengte tilrettelegging i jobben min pga det var vondt å løfte osv...og husker jeg tenkte at jeg måtte ordne meg en time hos fysio eller kiropraktor eller hva det var privat fordi jeg ikke orket å vente på henvisning osv..men så ble det plutselig bedre....muligens fordi jeg mistet da.

Hm.. Ble plutselig bra her også rett før jeg mistet sist. Jaja, får ta det opp med legen og få henvisning til kiropraktor eller så..

Tidlig bekkenløsning og plager her også, har jobba redusert hele graviditeten ; 40% og er nå 100% sykmeldt de siste 8 ukene pga bekkenet[emoji53] Jeg har hatt god effekt av fysio og kiropraktor nå på slutten [emoji4]

Æsj.. Får krype til korset og redusere jobben om ikke lenge :(

Æsj.. Får krype til korset og redusere jobben om ikke lenge :(
Like greit å roe ned før det blir for ille[emoji175] Bbhugme pute og avlaste bekkenet var gull her[emoji4] Kjedelig med bekkensmerter tidlig, men heldigvis er premien verd det[emoji175][emoji175][emoji8]

Kjedelig med bekkenvondt allerede :/
Husk å ikke sitte med beina i kryss, ta beina samlet inn og ut av bilen og legg gjerne pute mellom knærne på natta om du sover på siden!

Notert! Takk for tips ❤️ Sover allerede med puten (har jo hatt tidvis vondt før dette også) så mannen kjøpte sånn liten til å ha med på reiser og jeg kjøpte bbhugme før sommeren ❤️

Kjedelig med bekkenvondt allerede[emoji22]

Du må fortsette å legge ut bilde av testene dine da[emoji43][emoji23][emoji23]

Veldig kjedelig.. Men forventet også sett historien. Kan vel bare kaste inn håndkle på halve jobben min :P

Like greit å roe ned før det blir for ille[emoji175] Bbhugme pute og avlaste bekkenet var gull her[emoji4] Kjedelig med bekkensmerter tidlig, men heldigvis er premien verd det[emoji175][emoji175][emoji8]

Premien er veldig verdt det ❤️

Notert! Takk for tips ❤️ Sover allerede med puten (har jo hatt tidvis vondt før dette også) så mannen kjøpte sånn liten til å ha med på reiser og jeg kjøpte bbhugme før sommeren ❤️

Veldig kjedelig.. Men forventet også sett historien. Kan vel bare kaste inn håndkle på halve jobben min :p

Bbhugme blir nok din beste venn fremover ;)

Og dagens tester, glemte nesten helt bort ❤️

62F63714-F1E9-4053-B085-D4C4CF377CD7.jpeg

Vakre tester. :Heartred:Heartred :)

Synd du har så vondt. Vil så gjerne at du bare skal kunne nyte graviditeten :)

Back
Topp