Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og hvordan utviklet det seg om jeg tørr spørre?
Tidlig bekkenløsning og plager her også, har jobba redusert hele graviditeten ; 40% og er nå 100% sykmeldt de siste 8 ukene pga bekkenet[emoji53] Jeg har hatt god effekt av fysio og kiropraktor nå på slutten [emoji4]Men herregud.. Er det mulig å få begynnende bekkenløsning/-plager i uke 4? Har så utrolig vondt om jeg står, går eller sitter feil mye.. Og det eskalerer nærmest daglig
Jeg merket det tidlig og. Før positiv test. Var 100% sm fra uke 20.. :/
Jeg sleit vel mest i begynnelsen..,hadde mye vondt på kveldene og trengte pute mellom beina osv...trengte tilrettelegging i jobben min pga det var vondt å løfte osv...og husker jeg tenkte at jeg måtte ordne meg en time hos fysio eller kiropraktor eller hva det var privat fordi jeg ikke orket å vente på henvisning osv..men så ble det plutselig bedre....muligens fordi jeg mistet da.
Anbefaler virkelig denne puten gjennom svangerskapet: https://www.jordmorbutikken.no/products/bbhugme
Tidlig bekkenløsning og plager her også, har jobba redusert hele graviditeten ; 40% og er nå 100% sykmeldt de siste 8 ukene pga bekkenet[emoji53] Jeg har hatt god effekt av fysio og kiropraktor nå på slutten [emoji4]
Like greit å roe ned før det blir for ille[emoji175] Bbhugme pute og avlaste bekkenet var gull her[emoji4] Kjedelig med bekkensmerter tidlig, men heldigvis er premien verd det[emoji175][emoji175][emoji8]Æsj.. Får krype til korset og redusere jobben om ikke lenge
Kjedelig med bekkenvondt allerede :/
Husk å ikke sitte med beina i kryss, ta beina samlet inn og ut av bilen og legg gjerne pute mellom knærne på natta om du sover på siden!
Kjedelig med bekkenvondt allerede[emoji22]
Du må fortsette å legge ut bilde av testene dine da[emoji43][emoji23][emoji23]
Like greit å roe ned før det blir for ille[emoji175] Bbhugme pute og avlaste bekkenet var gull her[emoji4] Kjedelig med bekkensmerter tidlig, men heldigvis er premien verd det[emoji175][emoji175][emoji8]
Notert! Takk for tips Sover allerede med puten (har jo hatt tidvis vondt før dette også) så mannen kjøpte sånn liten til å ha med på reiser og jeg kjøpte bbhugme før sommeren
Veldig kjedelig.. Men forventet også sett historien. Kan vel bare kaste inn håndkle på halve jobben min
Bbhugme blir nok din beste venn fremover
Nydelig syn[emoji7][emoji16]
Vakre tester.
Synd du har så vondt. Vil så gjerne at du bare skal kunne nyte graviditeten