Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Veldig skrekkblandet fryd ja! Går jo rundt og er livredd til stadighet for å miste. Slitsomt! Men blir dessverre slik når man har vært uheldig tidligere.

Ja, det er fryktelig slitsomt. Hadde vært så deilig å bare kunne være lykkelig naiv gravid, men samtidig så tror jeg at vi til syvende og sist kommer styrket ut av det og at det kommer barna våre til gode. Men det er vondt og slitsomt når det står på. :sorry: Håper du i alle fall klarer å senke skuldrene etter uke 12, når den tid kommer. :)

Oppdaterer nok her de første ukene :) Får se om det blir en egen gravid-dagbok etterhvert eller ei. Er så mye nedturer og tristhet i denne dagboken at en "ny start" hadde vært flott ❤️

Hvordan går det med deg? :)
Ser den. Er en stor milepæl å komme seg over i terminforum og få en ren start og endelig en opptur <3

Med meg går det greit, skal ringe inn neste mens som kommer straks også blir det oppstart medisner enten i des/januar eller januar/februar alt ettersom når de har plass. Vil så gjerne igang igjen fort etter avbrutt sist, var så sinnsykt nedtur.. Ellers fokuserer jeg på andre ting og tar vare på jobb og forhold frem til neste forsøk. Kos deg som gravid, er det noen jeg unner det sånn skikkelig ekstra mye så er det deg <3

Ser den. Er en stor milepæl å komme seg over i terminforum og få en ren start og endelig en opptur <3

Med meg går det greit, skal ringe inn neste mens som kommer straks også blir det oppstart medisner enten i des/januar eller januar/februar alt ettersom når de har plass. Vil så gjerne igang igjen fort etter avbrutt sist, var så sinnsykt nedtur.. Ellers fokuserer jeg på andre ting og tar vare på jobb og forhold frem til neste forsøk. Kos deg som gravid, er det noen jeg unner det sånn skikkelig ekstra mye så er det deg <3

Krysser alt for neste forsøket ❤️❤️

Ikke rart med skjøre nerver altså.
Krysser fingrene for sprell levende og frisk terminspire på vei.

Her masekoppen haha :hilarious:

181D1C3C-8EC5-4D36-B5D3-6B697A845189.jpeg

Man blir så glad av å se i dagboken din nå Victoria[emoji173]️[emoji173]️ så fine tester!!!

Last edited:
Man blir så glad av å se i dagboken din nå Victoria[emoji173]️[emoji173]️ så fine tester!!!

Endelig litt positivitet og glede her inne ❤️

Back
Topp