Veien mot drømmenurket med litt hjelp

ÅÅh, gratulerer med positiv digital! :Heartred:Heartred

Åh så fantastisk at det endelig ble din tur [emoji173]️ nå kommer babyen dere har drømt om i så mange år [emoji7]

Gratulerer så mye :Heartred:Heartred
Blir aldri lei av å se positive tester :D

Så fantastisk å se! Dette var virkelig på tide victoria!

Er det en person som virkelig fortjener og som jeg unner dette, er det deg Victoria❤️ Positiv digital er et herlig syn!! :D

Hm.. Litt blod nå idag, veldig lite da men. Blir så klart ikke direkte beroliget. Igår var jeg veldig sår der nede og det klør/svir litt, samt at det til tider blir veldig tørt av lutinusen.. Og innbiler meg jo også at kveldstesten er svakere enn igår, men det er den ikke.

Blæh, håper disse 12 første ukene går raskt!

Hm.. Litt blod nå idag, veldig lite da men. Blir så klart ikke direkte beroliget. Igår var jeg veldig sår der nede og det klør/svir litt, samt at det til tider blir veldig tørt av lutinusen.. Og innbiler meg jo også at kveldstesten er svakere enn igår, men det er den ikke.

Jeg blødde to ganger de første ukene, så det trenger ikke bety noe som helst ❤️ Dette skal gå bra ❤️

Jeg hadde rosa utflod i går og ble livredd!! Sterkere tester i dag. Det sies at det er helt normalt. Men herregud så unødvendig!

Jeg blødde en god del og hadde litt blod i ei uke etter det, da jeg ventet snuppa! Dette var i uke 6, alt gikk fint :)
Så trenger ikke å gå galt, og kan du ikke blø litt av det du tar av medisiner? :)

Back
Topp