Tror ikke så mye har skjedd ennå dessverre.. Men har ømme pupper og stikker jevnlig, så kanskje kanskje.
Har bare 2 EL-tester igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke så mye har skjedd ennå dessverre.. Men har ømme pupper og stikker jevnlig, så kanskje kanskje.
Har bare 2 EL-tester igjen..
jeg har noen, vil du at jeg skal sende de til deg?
![]()
Håper du får fort hjelp ♡Det går fint, har egentlig gitt de opp litt.. Så tenker heller kjenne på kroppen og se hva blodprøven om 9-10 dager sier![]()
Ellers takk
Hvordan går det med deg?
Håper du får fort hjelp ♡
Det går Okei. Er i dpo land, så får vel bare vente å se![]()
Prøver å holde meg lengst muligSpennendeNår tenker du teste?
Ja, på fredag/lørdag en gangDu har IKM neste uke du? Uke 42?![]()
Takk, snuppa ♡Krysser fingrene for daimbit![]()
Takk, snuppa ♡
Håper det komme en Mini - deg også snart♡
Nei, det tror jeg ikkeMini frøken av meg høres litt skremmende ut haha![]()
Ååååå ♡♡ nå ble jeg så glad, kom igjen gullegg, heier på deg !Iiiiik, fikk blinkende smilefjes på cb digital idagAldri fått før, nå må vel noe være på vei?
![]()
Hvordan var det i dag?fjes i dag også?
![]()
Hei heiFikk kjøpt ny digital (50 prosent rabatt, hey hey) og den blinket tappert i kveld også. Tenker teste morgen og tidlig kveld fremover så blir det forhåpentligvis fast smilefjes og maks fertilitet snart
![]()
Så fint med 50% det liker vi)
Håper at du får maks fertilitet snart![]()
Hehe, satser på at det slipper i kveldAlltid greit med salg
Blinkende smilefjes idag også, men tester morgen og kveld tenker jegHåper bare egget slipper idag da vi egentlig skal sove i trang leilighet med 3 andre hele helgen.. Men kan alltids lure oss unna og utforske skogen haha
![]()
Hehe, satser på at det slipper i kveld) men å utforske skogen høres jo spennende du
![]()