CD 5
Første tablett, andre tablett, tredje tablett - og nå er det bare 2 tabletter igjen
Trenger vel ikke skrive at jeg er meeeegaspent på om EL-testen viser blinkende smilefjes neste onsdag
Valgte i forrige uke å kjøpe digital LH-test (CB med dobbel hormonindikator) for å "slippe" tolkningen av testene. Har også 30-40 strimmeltester som jeg nok tar i tillegg jevnt fra søndag (CD 11).
Imorgen skal jeg ringe inn til gynekolog for å få papirer på blodprøve dag 21, bare for å få det på papiret at jeg har hatt EL. Skulle egentlig på UL dag 11-12, men lommeboken denne måneden grunnet sykdom hos hunden er ganske stram.. Blir heldigvis kun stramt ut september.
Litt usikker/beskymret når det kommer til økonomien fremover, men jeg velger å ta det på strak arm. Hunden har kostet mye de siste ukene, så alt av sparepenger er brukt der. Får litt igjen av veterinærutgiften på forsikringen, men bare en brøkdel av hva det har kostet. Bilen sa også takk for seg på fredagen, men der ser det ut til å løse seg. Rent økonomisk ser jeg at det lønner seg for meg å gå ut i permisjon begynnelsen av april om spiren sitter da jeg tjente greit juni og juli. Tenker fra jeg er i uke 30-31 (starten av april) med 49-ukers betalt permisjon. Regner vel med at regelen for 6 av 10 måneders arbeid før permisjonsstart gjelder ti måneder tilbake fra dagen man går ut i permisjon?
Jeg jobber som vikar i kortere engasjement, og vil etter planen ikke gå tilbake i full jobb før tidligst august 2017. Kommer til å skrive ferdig bacheloroppgaven våren 2017 om spiren sitter da forhåpentlig termin kolliderer med innlevering og muntlig høring. Da tar jeg heller permisjon fra studiene til neste mars/april. Har veldig fleksibel studiehverdag så tviler ikke på at det vil ordne seg