Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 24 (/CD 6)
Da det er ganske tydelig at enkel pergokur ikke har gjort noen nytte, og at kroppen trenger et ekstra spark bak for å skape en eggløsning, begynte jeg CD 21 på ny kur med pergotime - denne gangen dobbel. Kanskje ikke helt hva "the doctor ordered", men jeg har trua. 4. dagen med dobbel pilleknasking idag, og siste tabletter imorgen. Tenker jeg deretter kommer til å teste etter EL cirka 4-5 dager etter siste tablett, så får vi se.

Hvordan regner jeg forresten syklusdag fremover? Er jo 24 dager siden siste menstruasjon, men "CD 6" om jeg i teorien hadde begynt på ny kur på CD 3.. Hm, jaja. Eventuell termin regnes jo ut fra eggløsningsdato, ikke siste menstruasjon uansett ;)
Masse lykke til! Håper gullegget kommer nå! Jeg er din personlige Heia - gjeng! :))
 
hei hvordan går det med deg?

Hei hei, går egentlig ganske greit :) Hatt en del smerter der nede i helgen, men det avtok så tror kanskje det bare var en cyste som sprakk (har det innimellom). Siste doble pergotablett på søndag så tenker å begynne testingen etter EL etterpå eller imorgen ;) Har god tro på denne syklusen, og håper kroppen min oppfører seg. Hadde ingen EL etter den enkle kuren :(

Hvordan går det med deg da?
 
Er ca 8 dpo i dag og testetøsa klarte ikke holde seg lenger. Den ble selvsagt blendahvit. Mulig jeg er bare 7 dpo også da jeg er litt i tvil om at jeg hadde el samme dag som positiv eltest. Men Fertility Friend mener det da. Har masse tester så blir nok test hver dag frem til 12 dpo:)er veldig optimist denne mnd så håper virkelig å lykkes denne mnd :)
 
Er ca 8 dpo i dag og testetøsa klarte ikke holde seg lenger. Den ble selvsagt blendahvit. Mulig jeg er bare 7 dpo også da jeg er litt i tvil om at jeg hadde el samme dag som positiv eltest. Men Fertility Friend mener det da. Har masse tester så blir nok test hver dag frem til 12 dpo:)er veldig optimist denne mnd så håper virkelig å lykkes denne mnd :)

Spennende :) *krysser fingrene*
 
CD 27 (/CD 9)
Dag 2 etter pergokuren, og ventet i spenning den neste uken om ett egg (eller to) løsner :) Murrer og er ømt overalt, så håper det er gode tegn ;)

Har troen på denne måneden :D
 
Åååååå, krysser fingrene for at et fint og flott og modent egg slipper tak til uka :D

Jeg også :)

Blir skikkelig skuffet og frustrert på kroppen om ingenting skjer.. Har jo faktisk tatt 2 kurer (3 pk med 50mg) på litt over 3 uker, så bør skje noe snart ;)
 
CD 28 (/CD 10)
Idag skulle egentlig vært testedag i uke 40 etter enkel pergo, men sånn gikk det dessverre ikke. Har i steden for begynt testingen etter EL, så får vi se når den kommer, og selvfølgelig - om den kommer ;)

Ellers er humøret så som så, men det er nok pga. mye jobbing pluss eksamenstid.. Skal levere inn en eksamen idag (skriftelig hjemmeeksamen over ei uke), men har bare skrevet 750 ord og føler meg ganske blank på hva oppgaven skal inneholde. Men skippertak er jo hva jeg pleier å ende opp med, så nå skal det skrives de neste timene før den leveres ikveld. Så er det pause i helgen før enda en 4-dagers hjemmeeksamen på mandag igjen pluss da full jobbing i barnehagen. Travelt med andre ord.
 
Mine EL-tester

CD 9 kveld - CD 10 morgen - CD 10 ettermiddag

ImageUploadedByBV Forum1443613872.445647.jpg
 
CD 9 kveld - CD 10 morgen - CD 10 formiddag - CD 10 ettermiddag - CD 10 kveld - CD 11 morgen - CD 11 ettermiddag

ImageUploadedByBV Forum1443721623.146119.jpg
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1443721573.580800.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1443721573.580800.jpg
    224,8 KB · Visninger: 69
CD 9 kveld - CD 10 morgen - CD 10 formiddag - CD 10 ettermiddag - CD 10 kveld - CD 11 morgen - CD 11 kveld - CD 12 formiddag - CD 12 ettermiddag - CD 12 kveld :)

ImageUploadedByBV Forum1443817455.976005.jpg
 
CD 30 (/CD 12)

Ømt og murring, så håper EL er på vei :) Blir noen spennende dager fremover. Ellers ikke mye spennende som skjer i heimen ;)
 
Ingen utvikling.. :(
 
Murrer det like mye enda? Får håpe EL kommer snart ♡♡
 
Murrer det like mye enda? Får håpe EL kommer snart ♡♡

Ja, murrer og er jevne stikninger der nede, så kan nok hende jeg får akutt positiv test ikveld eller imorgen :)

Men kjenner jeg ikke er så positiv, men får gi det ei uke til ;)
 
Last edited:
Ja, murrer og er jevne stikninger der nede, så kan nok hende jeg får akutt positiv test ikveld eller imorgen :)

Men kjenner jeg ikke er så positiv, men får gi det ei uke til ;)

Krysser fingrene!
 
Ja, murrer og er jevne stikninger der nede, så kan nok hende jeg får akutt positiv test ikveld eller imorgen :)

Men kjenner jeg ikke er så positiv, men får gi det ei uke til ;)
Håper og håper <3
 
Håper og håper <3

Tror ikke så mye har skjedd ennå dessverre.. Men har ømme pupper og stikker jevnlig, så kanskje kanskje.

Har bare 2 EL-tester igjen..
 
Back
Topp