Tror ikke så mye har skjedd ennå dessverre.. Men har ømme pupper og stikker jevnlig, så kanskje kanskje.
Har bare 2 EL-tester igjen..
jeg har noen, vil du at jeg skal sende de til deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke så mye har skjedd ennå dessverre.. Men har ømme pupper og stikker jevnlig, så kanskje kanskje.
Har bare 2 EL-tester igjen..
jeg har noen, vil du at jeg skal sende de til deg?
Håper du får fort hjelp ♡Det går fint, har egentlig gitt de opp litt.. Så tenker heller kjenne på kroppen og se hva blodprøven om 9-10 dager sier
Ellers takk
Hvordan går det med deg?
Håper du får fort hjelp ♡
Det går Okei. Er i dpo land, så får vel bare vente å se
Prøver å holde meg lengst muligSpennende Når tenker du teste?
Prøver å holde meg lengst mulig
Ja, på fredag/lørdag en gangDu har IKM neste uke du? Uke 42?
Ja, på fredag/lørdag en gang
Takk, snuppa ♡Krysser fingrene for daimbit
Takk, snuppa ♡
Håper det komme en Mini - deg også snart ♡
Nei, det tror jeg ikke ♡Mini frøken av meg høres litt skremmende ut haha
Ååååå ♡♡ nå ble jeg så glad, kom igjen gullegg, heier på deg !Iiiiik, fikk blinkende smilefjes på cb digital idag Aldri fått før, nå må vel noe være på vei?
Hvordan var det i dag? fjes i dag også?
Hei hei Fikk kjøpt ny digital (50 prosent rabatt, hey hey) og den blinket tappert i kveld også. Tenker teste morgen og tidlig kveld fremover så blir det forhåpentligvis fast smilefjes og maks fertilitet snart
Så fint med 50% det liker vi )
Håper at du får maks fertilitet snart
Hehe, satser på at det slipper i kveld ) men å utforske skogen høres jo spennende duAlltid greit med salg
Blinkende smilefjes idag også, men tester morgen og kveld tenker jeg Håper bare egget slipper idag da vi egentlig skal sove i trang leilighet med 3 andre hele helgen.. Men kan alltids lure oss unna og utforske skogen haha
Hehe, satser på at det slipper i kveld ) men å utforske skogen høres jo spennende du