Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 40
Vente vente vente.. Litt usikker på om EL har vært, eller om EL er på vei egentlig. Hatt masse tegn (EL-slim, ømme pupper, stikninger ol.) men ingen positiv EL-test, verken stav eller CB digital. Tenker jeg får ta progesteron-blodprøven neste mandag, så blir det testing slutten av neste uke om den kommer tilbake med positive svar :)

Håper virkelig det har klaffet denne gangen. FIkk dessverre ikke hatt oss torsdag, fredag eller lørdag av ymse årsaker så er litt stresset over at kanskje kanskje det ødela noe.. Men får forbli tålmodig og optimistisk ;)
 
CD 45
Negativ test idag, men usikker på om EL har vært og eventuelt når.. Blodprøve skal taes på mandag.

ImageUploadedByBV Forum1445097502.360480.jpg


Humøret er helt greit, men slitsomt å ikke vite om EL har vært eller ei :( Fikk kun blinkende smilefjes på CB digital - men hatt både stikninger, slim (som kunne strekkes langt) og ømme pupper. Så håpet er jo der :)
 
CD 48
Negativ test resten av helgen og starten av denne uken..

Søndag:
ImageUploadedByBV Forum1445369831.864181.jpg


Mandag:
ImageUploadedByBV Forum1445369847.192489.jpg


Idag:
ImageUploadedByBV Forum1445369862.823863.jpg


Fikk også tatt blodprøve (progesteron) igår, så spent på resultatet. Men redd jeg ikke har hatt EL denne gangen heller :(
 
Last edited:
CD 49
Prøven viste ingen eggløsning :( Kjenner "livet" gikk litt i knus, like hardt hver gang..
 
Ja, høsten/vinteren 2016 skal bli vår tid :) Hvordan går det med deg for tiden?
Skal opereres neste uke. Gleder meg til å bli ferdig med det styret. Har vært et fryktelig tungt prøveår dette året her. Men gir aldri opp ❤
 
Skal opereres neste uke. Gleder meg til å bli ferdig med det styret. Har vært et fryktelig tungt prøveår dette året her. Men gir aldri opp ❤

Håper operasjonen går knirkefritt og kanskje den gjør det litt lettere også, hvem vet? :) Unner dere virkelig å få spiren deres nå, dere har prøvd alt alt for lenge <3
 
Håper operasjonen går knirkefritt og kanskje den gjør det litt lettere også, hvem vet? :) Unner dere virkelig å få spiren deres nå, dere har prøvd alt alt for lenge <3
Øker nok sjansene våre veldig. Sist de så på den lå den og blokkerte den høyre eggstokken.Unner oss begge å få babyer nå ❤
 
Er liksom bare å si ÆSJ til det her :( Men håper håper håper på at det blir ordnings hos den offentlige gynekologen! :D
 
Er liksom bare å si ÆSJ til det her :( Men håper håper håper på at det blir ordnings hos den offentlige gynekologen! :D

Takk ❤ Ja, håper det.. Men kan alltids gå tilbake til hun private om offentlig ikke helt er som ønsket. Var hos henne for noen år siden, og det var helt OK opplevelse. Hun vet jo heldigvis at problemene har vært der siden jeg var 14/15..
 
CD 52
Dag 2 av 5-dagers proverakur. Om alt går etter planen dukker TR opp rundt 1. november slik at jeg er på CD 4 når vi er hos gynekologen. Da blir det letrozol dag 4-8, og UL dag 12 eller 13, så forhåpentligvis EL dag 14 eller 15 :)

Er jo lov å håpe at alt skal gå som planlagt ;)
 
CD 52
Dag 2 av 5-dagers proverakur. Om alt går etter planen dukker TR opp rundt 1. november slik at jeg er på CD 4 når vi er hos gynekologen. Da blir det letrozol dag 4-8, og UL dag 12 eller 13, så forhåpentligvis EL dag 14 eller 15 :)

Er jo lov å håpe at alt skal gå som planlagt ;)
Krysser fingrene for at provera og letrozol funker. :)
 
CD 53
Dag 3 av provera og samme bivirkninger som sist har dukket opp - av og på kald/varm, hodepine, redusert syn, kvalme. Men er heldigvis bare 2 tabletter til, så det skal nok ordne seg :)

Ellers håper jeg virkelig EL kommer før jeg reiser, helst 14. november (planlagt CD 14). Da vil nok dpo-dagene gå raskt med tanke på at jeg er midt i eksamensperioden. Tenker teste rundt 26. november som forhåpentligvis er 12 dpo ❤️
 
CD 55
Siste tablett av provera tatt :) Nå er det bare å håpe at mensen kommer innen søndag, helst lørdag :D

Håper virkelig jeg får starte på letrozol neste onsdag!
 
Back
Topp