Hehe skjønner det; men som du sier må man så må manVil helst unngå skogen.. Men må man så må man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe skjønner det; men som du sier må man så må manVil helst unngå skogen.. Men må man så må man
Snart.....snart bare må det bli vår tur! ❤❤CD 49
Prøven viste ingen eggløsning Kjenner "livet" gikk litt i knus, like hardt hver gang..
Snart.....snart bare må det bli vår tur! ❤❤
Skal opereres neste uke. Gleder meg til å bli ferdig med det styret. Har vært et fryktelig tungt prøveår dette året her. Men gir aldri opp ❤Ja, høsten/vinteren 2016 skal bli vår tid Hvordan går det med deg for tiden?
Skal opereres neste uke. Gleder meg til å bli ferdig med det styret. Har vært et fryktelig tungt prøveår dette året her. Men gir aldri opp ❤
Øker nok sjansene våre veldig. Sist de så på den lå den og blokkerte den høyre eggstokken.Unner oss begge å få babyer nå ❤Håper operasjonen går knirkefritt og kanskje den gjør det litt lettere også, hvem vet? Unner dere virkelig å få spiren deres nå, dere har prøvd alt alt for lenge <3
Øker nok sjansene våre veldig. Sist de så på den lå den og blokkerte den høyre eggstokken.Unner oss begge å få babyer nå ❤
Er liksom bare å si ÆSJ til det her Men håper håper håper på at det blir ordnings hos den offentlige gynekologen!
Spire i 2016 får du vettu
Krysser fingrene for at provera og letrozol funker.CD 52
Dag 2 av 5-dagers proverakur. Om alt går etter planen dukker TR opp rundt 1. november slik at jeg er på CD 4 når vi er hos gynekologen. Da blir det letrozol dag 4-8, og UL dag 12 eller 13, så forhåpentligvis EL dag 14 eller 15
Er jo lov å håpe at alt skal gå som planlagt
Krysser fingrene for at provera og letrozol funker.