Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Dette var kjedelig da. Offentlige Gyn er ofte vrange.
Kan du ikke få femar av den private gynekologen din?
Det er derfor jeg gikk til privat Gyn for jeg var redd en offentlig Gyn vil nekte.
Jeg fikk det i dag han som foreslo det også selv om jeg er 41. Vet mange offentlige ikke gir det til sånne gamlinger som meg.

Jeg tok kontakt med de, så venter på svar fra den private. Men hun kommer ikke på jobb før 15, så får pent vente. Skal til legen 13:30 (rundt samme sted som jeg var tidligere idag), og må sikkert tilbake igjen på apoteket senere ikveld for å hente ut tablettene. Litt mye frem og tilbake dessverre.. Passer dårlig idag da jeg er sjuk og bare burde ha ligget i sengen :(

Jeg tok kontakt med de, så venter på svar fra den private. Men hun kommer ikke på jobb før 15, så får pent vente. Skal til legen 13:30 (rundt samme sted som jeg var tidligere idag), og må sikkert tilbake igjen på apoteket senere ikveld for å hente ut tablettene. Litt mye frem og tilbake dessverre.. Passer dårlig idag da jeg er sjuk og bare burde ha ligget i sengen :(
Er typisk st det skjer noe når man er syk. Du får hvile mest mulig og hive innpå ett par paracet 1 t før du må ut :)

Er typisk st det skjer noe når man er syk. Du får hvile mest mulig og hive innpå ett par paracet 1 t før du må ut :)

Sitter hos legen nå, men selvfølgelig forsinket.. Men men :)

Fikk du kontakt med Gyn i dag?

Hun har ikke ringt ennå, men fikk beskjed om å mase om hun ikke ringer innen kl 19 ;) Ser hun har ledig nå til 18:40 (online timebestillingssystem), så regner med og håper på telefon om litt ❤️

Og dagen ble akkurat litt bedre - fikk endelig inn resept på letrozol av min private gynekolog :D ❤️

mulig jeg begynner allerde i morgen :)

Hvilken CD er du på? :)

Jeg er på CD 4, og hun mente egentlig det var litt sent (de vil helst starte dag 2 eller 3), men ba meg raska på for å rekke apoteket slik at jeg fikk startet ikveld :D

Hvilken CD er du på? :)

Jeg er på CD 4, og hun mente egentlig det var litt sent (de vil helst starte dag 2 eller 3), men ba meg raska på for å rekke apoteket slik at jeg fikk startet ikveld :D
Jeg er på cd 2 :)

Så spennende! Da kan vi kanskje sitte med positiv test i slutten av november begge to da og melde oss inn i august-forumet :D
Håper virkelig vi gjør det.Kjenner at jeg er litt optimistisk samtidig som jeg vet at letrozole ikke er noen vidunder medisin :)

Håper virkelig vi gjør det.Kjenner at jeg er litt optimistisk samtidig som jeg vet at letrozole ikke er noen vidunder medisin :)

Akkurat samme tanke her :) For min del håper jeg i hvert fall jeg får en eggløsning, det hadde hjulpet veldig på psyken kjenner jeg! Vi har jo prøvd siden mai, men ikke hatt en eneste eggløsning på de (snart) 6 månedene :(

Akkurat samme tanke her :) For min del håper jeg i hvert fall jeg får en eggløsning, det hadde hjulpet veldig på psyken kjenner jeg! Vi har jo prøvd siden mai, men ikke hatt en eneste eggløsning på de (snart) 6 månedene :(
Har lest om flere som mislykkes med pergo, men har hell med letrozol.
Så satse på at det er sånn for deg også :)

Har lest om flere som mislykkes med pergo, men har hell med letrozol.
Så satse på at det er sånn for deg også :)

Denne er veldig fin: http://tidsskriftet.no/article/1806293/

Der står det at rundt 60 prosent av de som ikke får EL av pergotime får det av letrozol. I tillegg er prosenten for graviditet rundt 20-30, noe som er ekstremt bra for oss med PCOS eller anovulasjon.

Denne er veldig fin: http://tidsskriftet.no/article/1806293/

Der står det at rundt 60 prosent av de som ikke får EL av pergotime får det av letrozol. I tillegg er prosenten for graviditet rundt 20-30, noe som er ekstremt bra for oss med PCOS eller anovulasjon.
Fin artikkel det der :)
Er spent på hvordan det utvikler seg hos meg da jeg har EL av meg selv.Håper det gir det boosten som skal til for å bli gravid :) Synes 9 mnd er nok ;)

skal du ta dobbel dose? jeg skal ta 2.5mgx2 .

Back
Topp