Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Fin artikkel det der :)
Er spent på hvordan det utvikler seg hos meg da jeg har EL av meg selv.Håper det gir det boosten som skal til for å bli gravid :) Synes 9 mnd er nok ;)
skal du ta dobbel dose? jeg skal ta 2.5mgx2 .

Ja, jeg er veldig spent på HVILKEN dag eggløsningen velger å komme jeg.. Jeg reiser vekk CD16 - CD25, så den bør komme senest dag 16 eller 17 :P

Fikk beskjed om enkel, men etter å ha lest litt (og med tanke på at pergotime, dobbel som enkel, ikke hadde noen virkning) har jeg bestemt meg for dobbel dose. Om jeg reagerer på tablettene og blir dårlig er jeg uansett sykmeldt ut uken, så det ordner seg fint :)

Ja, jeg er veldig spent på HVILKEN dag eggløsningen velger å komme jeg.. Jeg reiser vekk CD16 - CD25, så den bør komme senest dag 16 eller 17 :p

Fikk beskjed om enkel, men etter å ha lest litt (og med tanke på at pergotime, dobbel som enkel, ikke hadde noen virkning) har jeg bestemt meg for dobbel dose. Om jeg reagerer på tablettene og blir dårlig er jeg uansett sykmeldt ut uken, så det ordner seg fint :)
ja er spent på om jeg får noen bivirkninger siden jeg begynner rett på dobbel.

ja er spent på om jeg får noen bivirkninger siden jeg begynner rett på dobbel.

Går nok bra :) Men skal ærlig si at jeg "valgte" et fint tidspunkt å bli sykmeldt på da :P

Går nok bra :) Men skal ærlig si at jeg "valgte" et fint tidspunkt å bli sykmeldt på da :p
grei tid å bli sykemeldt på :) ;)Jeg er hjemme om dagen,så da slipper jeg heldigvis å frykte at jeg blir syk på jobb :)

grei tid å bli sykemeldt på :) ;)Jeg er hjemme om dagen,så da slipper jeg heldigvis å frykte at jeg blir syk på jobb :)

Det er jo veldig greit da :) Krysser fingrene for førjulsgave til oss :D

CD 7
Nest siste tablett med letrozol idag, men igår kom dessverre det jeg vil tro er bivirkninger - stikninger i magen, løs mage (skikkelig au hele natten), kvalme, varm/kald om hverandre. Men jeg har vært syk hele uken, så kan likeså være litt rester av dette.

Gleder meg veldig til neste onsdag (CD 11) for å se på UL om noen egg har modnet og få dato/tidspunkt for å sette ovitrelle :)

Håper virkelig dobbel letrozol har hatt virkning, og at ett egg er klar for slipp ❤️

Last edited:
CD 7
Nest siste tablett med letrozol idag, men igår kom dessverre det jeg vil tro er bivirkninger - stikninger i magen, løs mage (skikkelig au hele natten), kvalme, varm/kald om hverandre. Men jeg har vært syk hele uken, så kan likeså være litt rester av dette.

Gleder meg veldig til neste onsdag (CD 11) for å se på UL om noen egg har modnet og få dato/tidspunkt for å sette ovitrelle :)

Håper virkelig dobbel letrozol har hatt virkning, og at ett egg er klar for slipp ❤️
Håper virkelig det er deres tur ♡♡

Håper det går fint på ul i dag,og at det er noen store fine egg som er klar til å slippes :)

Ingen modne egg på UL idag :(

CD 11
Ingen modne egg på UL idag heller.. Eller, hun så et hun målte til maks 12 mm, men som hun sa - hun tviler på at det ville utvikle seg noe særlig. Kjenner jeg blir litt frustrert at kun motgang under prøvingen.. :(

Nå har jeg endelig tatt steget. Bestilt konsultasjon hos en kjent akupunktør innen ufrivillig barneløshet og PCOS i tillegg til veiledning på kosthold for å få mer balanse i kroppen. Har ENDELIG innsett at kroppen ikke er frisk (mye på grunn av forrige ukes sykemelding), og det må endres. Håper det kan hjelpe oss med barneønsket :)

CD 11
Ingen modne egg på UL idag heller.. Eller, hun så et hun målte til maks 12 mm, men som hun sa - hun tviler på at det ville utvikle seg noe særlig. Kjenner jeg blir litt frustrert at kun motgang under prøvingen.. :(

Nå har jeg endelig tatt steget. Bestilt konsultasjon hos en kjent akupunktør innen ufrivillig barneløshet og PCOS i tillegg til veiledning på kosthold for å få mer balanse i kroppen. Har ENDELIG innsett at kroppen ikke er frisk (mye på grunn av forrige ukes sykemelding), og det må endres. Håper det kan hjelpe oss med barneønsket :)

Så kjedelig:( Jeg var på utredning CD11 og fikk målt ett egg til 13,5 mm og d var helt innenfor normalen i følge "min" gyn:o Han estimerte el iløpet av 5-7 dager, og el kom 5 dager senere. Så synes d var rart at din gyn mente ett på 12-ish var bare å ikke "bry seg om":/
Så jeg håper du får el iløpet av ca.7 dager jeg altså;) MASSE MASSE lykke til!!

Back
Topp