Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Jeg føler jeg har masse "symptomer" for tiden, men redd for om de er reelle symptomer eller bare innbilning.. Men de er nå som følger:

• hoven mage
• metallsmak av appelsinjuicen
• større pupper (hadde bittesmå)
• trøtt(ere)
• rar følelse nedentil (mensen-følelse)
• småkvalm
• liten matlyst

Må legge til at SAMME appelsinjuice smakte himmelsk på lørdagen, men skikkelig EKKEL på søndag og mandag. Den hadde ikke gått ut på dato, og var nyåpnet. De andre sa den smakte normalt.. :P

CD 27
Negativ digital idag, men har nok innsett at EL må ha vært torsdagen, ergo kun 8 dpo idag. Kjøpt 2 nye digitale, så blir testing søndag med digital og eventuelt mandag eller tirsdag om den er negativ. Forventet mens rundt neste torsdag (men den håper jeg ikke kommer) :)

Fortsatt alle symptomene over, og til og med fått kommentarer på at jeg virker oppblåst (takk for den liksom!) og har i tillegg en del mindre smerter nederst i korsryggen og ved eggstokkene. Håper på det beste :D

CD 27
Negativ digital idag, men har nok innsett at EL må ha vært torsdagen, ergo kun 8 dpo idag. Kjøpt 2 nye digitale, så blir testing søndag med digital og eventuelt mandag eller tirsdag om den er negativ. Forventet mens rundt neste torsdag (men den håper jeg ikke kommer) :)

Fortsatt alle symptomene over, og til og med fått kommentarer på at jeg virker oppblåst (takk for den liksom!) og har i tillegg en del mindre smerter nederst i korsryggen og ved eggstokkene. Håper på det beste :D
Satser på at du har en liten spire <3

CD 29, ca 10 dpo
Kun negative tester så langt.. Og føler "symptomene" har blitt litt mindre :(

Tatt igår, ca 9 dpo:
ImageUploadedByBV Forum1448812432.539154.jpg

Tatt idag, ca 10 dpo:
ImageUploadedByBV Forum1448812448.345069.jpg

CD 30
Testene fra 9, 10 og 11 dpo (morgen og ettermiddag)..:

ImageUploadedByBV Forum1448899840.914296.jpg

Fortsatt tidlig, men er dessverre ikke like optimistisk lenger :(

CD 31
Dagens test, 11-12 dpo..

ImageUploadedByBV Forum1448960798.862250.jpg

Tror ikke dette har gått vår vei.

CD 32
Jepp, da kom også den følelsen jeg har rett før TR, så nå er det vel bare snakk om timer før hun banker på døren :(

Skikkelig skikkelig drit, men sånn er det bare.. Kan jo ikke akkurat tvinge spiren til å sitte heller. Så da blir det ny runde med letrozol fra cd 2-6, ultralyd rundt cd 12-13 og forhåpentligvis eggløsning i dagene før julaften.

CD 32
Jepp, da kom også den følelsen jeg har rett før TR, så nå er det vel bare snakk om timer før hun banker på døren :(

Skikkelig skikkelig drit, men sånn er det bare.. Kan jo ikke akkurat tvinge spiren til å sitte heller. Så da blir det ny runde med letrozol fra cd 2-6, ultralyd rundt cd 12-13 og forhåpentligvis eggløsning i dagene før julaften.

Så dumt :( Men høres jo ut som du har funnet noe som funker da! Så da satser man på positiv test i januar :D

Så dumt :( Men høres jo ut som du har funnet noe som funker da! Så da satser man på positiv test i januar :D

Joda, men spørsmålet er jo om man blir gravid eller ikke..

Takk ❤️

CD 1
Da var TR et faktum, og ny runde med letrozolkur og prøving er i gang. Hun banket ikke pent på døren heller.. Men knasker et par smertestillende og kjøper en pose smågodt til å trøste meg med heller :P

Ultralyd bestilt den 15., og letrozol (2 tabl.) fra imorgen i 5 dager :)

Også later vi som at jeg er skikkelig giret denne gangen..

Får håpe det klaffer på neste EL nå, da :D

Jeg heier sånn på dere, snuppa !!! ♡♡

CD 3
Dag 2 av 5 med letrozol gjennomført, bare 3 dager igjen. Tiden går saaaaaaakte, men kun 10 dager til UL for å sjekke slimhinnen og om noen egg har modnet så håper jeg på eggløsning rundt 18.-19. desember og test rundt nyttårsaften :)

Ellers er det dag 3 med jævlige mensensmerter..

CD 11
Nå er jeg ferdig med denne syklusens tablettkur, tok siste tablett på tirsdag. Og har endelig fått skuffelsen fra forrige syklus (og menstrasjonen som fulgte) på avstand :) Nå er det UL på tirsdag jeg ser frem til hvor jeg håper på ett eller to fine egg på minst 17-18 mm :rolleyes:

Ellers er slimet på plass, hormonene i sving (stakkars mannen) og skravla er i full gang inne på IKM uke 53 :D

Håper på tidligere EL denne måneden enn sist. Forrige syklus kom EL på dag 19, og TR eksakt 2 uker senere. Men nå håper jeg på EL rundt dag 15-16 :) Rekker dessverre ikke å få en eventuell positiv test innen julaften, men innen nyttårsaften kan jeg faktisk sitte med en positiv test om jeg er riktig heldig :nailbiting::nailbiting:

CD 13 (midnatt jo!)
Oi, ultralyd om 11 timer! Gleder meg da jeg endelig vet med 99 prosent sikkerhet at egget er større enn 12 mm denne gangen :D

Og masse murring, eggløsningsslim, hormoner :)

Har også begynt spontant på strikkeprosjekt rilleteppe til kommende spire, men kanskje like greit jeg har 9 mnd svangerskap pluss eventuelle ekstra prøvemåneder på meg.. Er ikke verdens raskeste eller flinkeste - dette er eneste jeg klarer å strikke :P

ImageUploadedByBV Forum1450134375.108700.jpg

Og vil få kommende bestemor (og oldemor) til å strikke dette i passende farger:

ImageUploadedByBV Forum1450135064.070688.jpg

ImageUploadedByBV Forum1450135072.524558.jpg

ImageUploadedByBV Forum1450135081.745998.jpg

ImageUploadedByBV Forum1450135090.116601.jpg

ImageUploadedByBV Forum1450135115.863914.jpg

ImageUploadedByBV Forum1450135124.069660.jpg

❤️❤️

Back
Topp