Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Så spennende. Gleder meg til de neste dagen. Krysser fingrene for at BT kommer raskt over helga ❤️

De pleier komme 1-2 dager etter at de ble sendt så håper på imorgen :) Om ikke kjøper jeg nok 1-2 på apoteket :P Mannen reiser på tirsdag så vil ihvertfall få testet en gang til før han drar vekk 5-6 dager ;)

Jeg synes jeg ser!
Jeg ser en rosa strek:D

Her er tørket :)

ImageUploadedByBV Forum1451221733.369958.jpg

CD 26, 10 dpo
Hm..

ImageUploadedByBV Forum1451295403.540027.jpg

Last edited:
Dagens to (a1 på morgenen så RFSU nå):

ImageUploadedByBV Forum1451323684.435462.jpg

Håper BTne mine kommer i posten imorgen, men tenker ta en RFSU imorgen tidlig så får vi se.. Føler gårsdagens er for sterk til å være falsk positiv.. Her er den tørket:

ImageUploadedByBV Forum1451323765.258786.jpg

Rfsu er det jo baaaare tull med - og A1 er ikke like sensitiv ;)
Håper på BT kommer i morgen - og at de viser tyyydelige streker :D

Rfsu er det jo baaaare tull med - og A1 er ikke like sensitiv ;)
Håper på BT kommer i morgen - og at de viser tyyydelige streker :D

RFSU er jo fine tester å spare på da.. Så får heller legge de til side (om jeg klarer) og ha de som test til gave, minneramme og lignende :) De er jo enkle og relativt nøytrale å se på ;)

..men de var tom for CB+, CB digital vil nok ikke slå ut og jeg var desperat :P

RFSU er jo fine tester å spare på da.. Så får heller legge de til side (om jeg klarer) og ha de som test til gave, minneramme og lignende :) De er jo enkle og relativt nøytrale å se på ;)

..men de var tom for CB+, CB digital vil nok ikke slå ut og jeg var desperat :P

Ja, jo. Sånn sett. Men de er ikke spesielt gode å sammenligne med NÅ i alle fall :p Du får prøve vente på BT ;)

Ja, jo. Sånn sett. Men de er ikke spesielt gode å sammenligne med NÅ i alle fall :p Du får prøve vente på BT ;)

Ære være de som klarer å være tålmodige..

Men skal prøve å ikke teste imorgen tidlig.. Men ryker nok en test på kvelden, enten BT (håpe håpe) eller a1 :P

Back
Topp