Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Timen idag gikk supert! Et finfint egg på 15-16 mm! Så da skal ovitrelle settes imorgen kveld og eggløsning kommer da torsdag kveld eller fredag morgen ❤️

Absolutt! Vi ligger jo foreløbig helt likt ann i løypa, er plan om test på nyttårsaften her også :p

Åh så spennende :D Satser på septemberforum for oss da :)

Er med på test på nyttårsaften jeg også viss jeg klarer å holde meg så lenge ;)

Om jeg får testene mine før julaften kommer jeg til å teste for å se at hCG går ut av kroppen :) Men nyttårsaften er første reelle testdato ❤️

Jeg er fornøyd om jeg blir ferdig med teppet jeg altså :P Men har faktisk strikket et par tøfler i ministørrelse ❤️

Last edited:
Wii, så nå er omtrent EL i hus altså? :D

Jeg er fornøyd om jeg blir ferdig med teppet jeg altså :P Men har faktisk strikket et par tøfler i ministørrelse ❤️

Strikkingen kommer seg :D
Lærte meg å strikke selv (ordentlig, annet enn frem-og-tilbake) i sommer.. Nå holder jeg på med en genser til dattera på 6! :)
Begynte i går - ferdig med 1/3 av "body"-en allerede! :D

Wii, så nå er omtrent EL i hus altså? :D

Strikkingen kommer seg :D
Lærte meg å strikke selv (ordentlig, annet enn frem-og-tilbake) i sommer.. Nå holder jeg på med en genser til dattera på 6! :)
Begynte i går - ferdig med 1/3 av "body"-en allerede! :D

Kommer seg med strikking ja :)

Ovitrelle i kveld så EL imorgen eller fredag ❤️❤️

CD 14
..og der var ovitrelle satt. Godt jeg har magefett, men au så vondt det var :P Pingle med sånt jeg..

Jaja, da blir det happy humping når mannen kommer hjem og imorgen :D Håper så at strimlene mine kommer snart sånn at jeg får testet ut hCG-en før jeg tester etter spire :)

Ellers har jeg gjort ferdig alle julegavene bortsett fra én pluss at jeg må ha mer rødt gavebånd! Effektiv dag på senteret ja!

CD 19, 2 dpo
Æhhhh.. Tiden går saaaaaakte! 4 dager siden ovitrelle ble satt så første testing blir tidligst neste søndag.. 7 laaaaaange dager :P

Jeg merker veldig godt at kroppen er tilsatt hCG.. Hoven mage, ømme pupper, lett irritert, murringer. Gravidsymptomer med andre ord :P

Strikkingen går greit, men kun strikket rundt 15 av 100 cm så lenge igjen ;)

ImageUploadedByBV Forum1450637123.417758.jpg

Finfint ellers ❤️

CD 25, 9 dpo
Første test røk idag. Trodde jeg kun hadde en digital i skapet, men fant plutselig en BT inni der :)

Etter 3 min og etter 5 min:

ImageUploadedByBV Forum1451215559.615770.jpg

ImageUploadedByBV Forum1451215568.337000.jpg

ImageUploadedByBV Forum1451215575.772203.jpg

ImageUploadedByBV Forum1451215582.442084.jpg

Ser en rosa strek selv i virkeligheten, men fikk den ikke så godt med på bildet.. Men fortsatt tidlig :)

Back
Topp