Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Timen idag gikk supert! Et finfint egg på 15-16 mm! Så da skal ovitrelle settes imorgen kveld og eggløsning kommer da torsdag kveld eller fredag morgen![]()
Så bra!![]()
JaaBlir kanskje verdens beste overraskelse på nyttårsaften dette
![]()
Absolutt! Vi ligger jo foreløbig helt likt ann i løypa, er plan om test på nyttårsaften her også![]()
Er med på test på nyttårsaften jeg også viss jeg klarer å holde meg så lengeJaaBlir kanskje verdens beste overraskelse på nyttårsaften dette
![]()
Er med på test på nyttårsaften jeg også viss jeg klarer å holde meg så lenge![]()
Ser masse mamma skal få lov å strikke herOg vil få kommende bestemor (og oldemor) til å strikke dette i passende farger:
Vis vedlegget 151256
Vis vedlegget 151257
Vis vedlegget 151258
Vis vedlegget 151259
Vis vedlegget 151260
Vis vedlegget 151261
![]()
Ser masse mamma skal få lov å strikke her![]()
Tror jeg må bli flinkere å strikkeJa, er så mye fintSpesielt det første settet meg genser og sparkebukse
![]()
Jeg er fornøyd om jeg blir ferdig med teppet jeg altsåMen har faktisk strikket et par tøfler i ministørrelse
![]()
Wii, så nå er omtrent EL i hus altså?
Strikkingen kommer seg
Lærte meg å strikke selv (ordentlig, annet enn frem-og-tilbake) i sommer.. Nå holder jeg på med en genser til dattera på 6!
Begynte i går - ferdig med 1/3 av "body"-en allerede!![]()
Kommer seg med strikking ja
Ovitrelle i kveld så EL imorgen eller fredag![]()