Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Håper du får bt i morgen. Gleder meg til å se :D

Håper du får bt i morgen. Gleder meg til å se :D

Ja, blir spennende :) Men siden det er 2.5 dag siden sist BT når/om jeg tar imorgen kveld så bør det jo være en ganske tydelig stigning, bør det ikke?

Ja, blir spennende :) Men siden det er 2.5 dag siden sist BT når/om jeg tar imorgen kveld så bør det jo være en ganske tydelig stigning, bør det ikke?
Med mindre hcg stiger veldig sent med deg så bør det det :) Hvor mange dpo er du nå?

Med mindre hcg stiger veldig sent med deg så bør det det :) Hvor mange dpo er du nå?

10 dpo :) Testet positivt sent sist, men det endte jo i SA noen dager senere, så regner med det var en grunn til den sene stigningen.. Men om jeg er gravid er det nok en klar strek på BT imorgen, og i hvert fall på onsdagen ;)

10 dpo :) Testet positivt sent sist, men det endte jo i SA noen dager senere, så regner med det var en grunn til den sene stigningen.. Men om jeg er gravid er det nok en klar strek på BT imorgen, og i hvert fall på onsdagen ;)
Blir spennende å se :) Krysser alt jeg har for deg :)

Takk :D Hvordan går det med deg? Hadde håpet du skulle få et lite jule- eller nyttårsmirakel :)
Hadde jeg også håpet, men det ble kjemisk :( Jeg er sint, lei, oppgitt og sliten... men jeg gir ikke opp enda :) Vi har en plan fremover så det SKAL bli baby :) Nå er det pausemåned fra pergo, så prøver vi en siste dobbelkur. Om spiren ikke sitter da så blir det IVF på Klinikk Hausken :)

Hadde jeg også håpet, men det ble kjemisk :( Jeg er sint, lei, oppgitt og sliten... men jeg gir ikke opp enda :) Vi har en plan fremover så det SKAL bli baby :) Nå er det pausemåned fra pergo, så prøver vi en siste dobbelkur. Om spiren ikke sitter da så blir det IVF på Klinikk Hausken :)

Ja, leste det :( Skikkelig trasig, og ikke hva dere fortjente.. Håper pausemåneden gjør underverker :)

Tusen takk. Nå må det vel snart gå vår vei? :)

Jeg satser på det :)

Åh, jeg har så mange håp for septemberspire. Da august ble utelukket er september god nummer to for oss. Passer godt med både jobb, studier og det meste egentlig :) Drøyer det til oktober/november må jeg finne på noe lurt med tanke på jobb :P

Jeg satser på det :)

Åh, jeg har så mange håp for septemberspire. Da august ble utelukket er september god nummer to for oss. Passer godt med både jobb, studier og det meste egentlig :) Drøyer det til oktober/november må jeg finne på noe lurt med tanke på jobb :p
Det SKAL bli september på deg :D

CD 27, 11 dpo

Ser ikke bra ut dette.. :(

ImageUploadedByBV Forum1451384230.654585.jpg

Ta en test til i ettermiddag etter å ha holdt deg 4 timer.
jeg har i allefall sterkest tester på kvelden :)

Tenkte det, men blæh.. Begynner å lure om det bare var rester av eggløsningssprøyten som gav positiv test :( Den skulle ha gått ut før jeg testet, men man vet jo aldri.. Testet jo først over 10 dager etter jeg satt den så :(

Tenkte det, men blæh.. Begynner å lure om det bare var rester av eggløsningssprøyten som gav positiv test :( Den skulle ha gått ut før jeg testet, men man vet jo aldri.. Testet jo først over 10 dager etter jeg satt den så :(
Det er kjedelig viss det er ovitrelle som gjorde at det ble strek. Spørs om man må vente til 12dpo med å teste eller Evt teste hver dag med BT sånn at man ser det synker.

Back
Topp