Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Håper du får bt i morgen. Gleder meg til å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får bt i morgen. Gleder meg til å se
Med mindre hcg stiger veldig sent med deg så bør det det Hvor mange dpo er du nå?Ja, blir spennende Men siden det er 2.5 dag siden sist BT når/om jeg tar imorgen kveld så bør det jo være en ganske tydelig stigning, bør det ikke?
Med mindre hcg stiger veldig sent med deg så bør det det Hvor mange dpo er du nå?
Blir spennende å se Krysser alt jeg har for deg10 dpo Testet positivt sent sist, men det endte jo i SA noen dager senere, så regner med det var en grunn til den sene stigningen.. Men om jeg er gravid er det nok en klar strek på BT imorgen, og i hvert fall på onsdagen
Blir spennende å se Krysser alt jeg har for deg
Hadde jeg også håpet, men det ble kjemisk Jeg er sint, lei, oppgitt og sliten... men jeg gir ikke opp enda Vi har en plan fremover så det SKAL bli baby Nå er det pausemåned fra pergo, så prøver vi en siste dobbelkur. Om spiren ikke sitter da så blir det IVF på Klinikk HauskenTakk Hvordan går det med deg? Hadde håpet du skulle få et lite jule- eller nyttårsmirakel
Hadde jeg også håpet, men det ble kjemisk Jeg er sint, lei, oppgitt og sliten... men jeg gir ikke opp enda Vi har en plan fremover så det SKAL bli baby Nå er det pausemåned fra pergo, så prøver vi en siste dobbelkur. Om spiren ikke sitter da så blir det IVF på Klinikk Hausken
Tusen takk. Nå må det vel snart gå vår vei?Ja, leste det Skikkelig trasig, og ikke hva dere fortjente.. Håper pausemåneden gjør underverker
Tusen takk. Nå må det vel snart gå vår vei?
Det SKAL bli september på degJeg satser på det
Åh, jeg har så mange håp for septemberspire. Da august ble utelukket er september god nummer to for oss. Passer godt med både jobb, studier og det meste egentlig Drøyer det til oktober/november må jeg finne på noe lurt med tanke på jobb
Det SKAL bli september på deg
Klart jeg skalOg du skal følge etter
Syns jeg skimter noe? Hvordan er den når den har tørket? Det skulle jo være strek!!!
Syns jeg skimter noe? Hvordan er den når den har tørket? Det skulle jo være strek!!!
Ta en test til i ettermiddag etter å ha holdt deg 4 timer.
Ta en test til i ettermiddag etter å ha holdt deg 4 timer.
jeg har i allefall sterkest tester på kvelden
Det er kjedelig viss det er ovitrelle som gjorde at det ble strek. Spørs om man må vente til 12dpo med å teste eller Evt teste hver dag med BT sånn at man ser det synker.Tenkte det, men blæh.. Begynner å lure om det bare var rester av eggløsningssprøyten som gav positiv test Den skulle ha gått ut før jeg testet, men man vet jo aldri.. Testet jo først over 10 dager etter jeg satt den så