Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedelig viss det er ovitrelle som gjorde at det ble strek. Spørs om man må vente til 12dpo med å teste eller Evt teste hver dag med BT sånn at man ser det synker.
Kan være ovitrellen ja! Ca 10 dager sier de, så noen bruker jo flere dager på å få ut hcg i kroppen
Håper håper de kommer en strek snart
Ta en test til i ettermiddag etter å ha holdt deg 4 timer.
jeg har i allefall sterkest tester på kvelden
Krysser fortsatt fingrene!
Stor klem!
Å nei, vennen ♡ sender deg en stor klem og håper virkelig at 2016 er året deres ♡♡
Håper dere får støtte og at det klaffer på første da snuppa ♡Takk
Blir nok IVF på oss ja..
Håper dere får støtte og at det klaffer på første da snuppa ♡
Ånej, så kjedelig
Blir spennende med ivf, og håper virkelig det klaffer på første forsøk
Jeg har vært igjennom lapraskopi og det gikk veldig fint! Hoven mage i en ukes tid etterpå og noen dager man må rulle ut av sengen, men så er det fort over. Trengte faktisk ikke så mye smertestillende heller, men var ganske slapp i noen dager da. Arrene mine synes så vidt også. Men forstår at du gruer deg, for det gjorde jeg og. Lykke til med både operasjon og ny rnd med prøving i hvertfallCD 10
Oi, lenge siden sist. Og mye som har skjedd.
På fredag fikk jeg beskjed om at jeg må ta laparoskopi før de sender henvisningen til IVF, så hun hadde sendt henvisning til sykehuset tidligere i uken. Ventetiden på det sykehuset er cirka 2 uker, så det vil si at jeg i løpet av januar (eller starten av februar) blir operert. Litt nerver i forhold til dette da jeg aldri har vært i narkose eller blitt operert (faktisk kun vært på sykehus én gang, og det var røntgen etter mulig nakkeskade), så ja.. Men min kjære skulle være med og pleie meg dagene etterpå. Da blir det is, TV-serier og avslapning med hunden i sengen
Ellers er jeg ferdig med letrozolkuren for denne gang, og skal på torsdag (dag 14) på ultralyd. Regner med at ovitrelle blir satt samme kveld og forventer da eggløsning fredag kveld eller lørdag morgen. Så planen den kommende uken er å ha beina høyt etter sex (for å hjelpe mannens mulige reduserte svømmere), og prøve å slappe av.. Så får uke 4 vise om vi har klaffet eller ei.
Utenom det så er det samme greien - jobb, studier og vanlig hverdagsliv
Jeg har vært igjennom lapraskopi og det gikk veldig fint! Hoven mage i en ukes tid etterpå og noen dager man må rulle ut av sengen, men så er det fort over. Trengte faktisk ikke så mye smertestillende heller, men var ganske slapp i noen dager da. Arrene mine synes så vidt også. Men forstår at du gruer deg, for det gjorde jeg og. Lykke til med både operasjon og ny rnd med prøving i hvertfall