Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgen
Huff, så kjedelig skjønner godt at ikke det er så gøy!Takk, men er ikke så glad nå..
http://www.klikk.no/foreldre/helse/article757092.ece
Prøvingen er påtvungen utsatt minst 3 mnd minst pga denne driten
Det skulle rett og slett ikke vært lov altså
Huff, så kjedelig skjønner godt at ikke det er så gøy!
Får håpe ventetiden går så fort som mulig da
Nå vurderer jeg bare gi opp hele driten
Skjønner godt at det er frustrerende... Vet ikke helt hva jeg kan si for å gjøre det bedre, men vit i hvert fall at jeg krysser alt jeg har for deg! Håper virkelig det blir din tur snart
Åååh, håper med deg!
Stakkars lille hunden Håper det går bra med han!CD 12, 4 dpo?
Idag har vært skikkelig drittdag Sjekk av til tider slapp hund startet først hos veterinær med bedøvelse, røntgen og blodprøve men endte til slutt med innleggelse på et annet dyresykehus med betent magesekk, mye (alt for mye) gass, et ukjent objekt i magen og masse bekymringer Han må minst bli der til imorgen kveld og får imorgen også svar på om han må opereres.. Tungt for mammahjertet dette Litt neddopet hund på bildet..
Vis vedlegget 161333
Så for å tenke på noe annet startet jeg på boken jeg kommer til å skrive i under graviditeten. Blir mulig første og siste barnet så vil ha noe å se tilbake på
Vis vedlegget 161336
Lager nok noe lignende til mini's første år.. Alt for sær til å like de ferdigkjøpte med masse dilldall
Stakkars lille hunden Håper det går bra med han!
Så hyggelig med sånn bok tenkte jeg skulle komme igang med en sånn jeg også! Har alltid syns det har vært litt sund at mamma skrev masse i en sånn type dagbok når hun ventet storesøsteren min, men ikke med meg...