Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 25 og operasjon

ImageUploadedByBV Forum1456210468.150786.jpg

Heldige meg er førstemann ut! Men litt nervøs nå.. Operasjon om 10-15 min :(

Last edited:
Da var jeg ferdig og det gikk strålende :) Ingen endometriose, åpne eggledere men veldig glatte eggstokker (typisk PCOS), så fikk skylt og drillet ;)

Ingen smerter akkurat nå, men føler meg litt småfull :p Kommet hjem har jeg også ❤️

imageuploadedbybv-forum1456298483-749904-jpg.163220

Last edited:
Da var jeg ferdig og det gikk strålende :) Ingen endometriose, åpne eggledere men veldig glatte eggstokker (typisk PCOS), så fikk skylt og drillet ;)

Ingen smerter akkurat nå, men føler meg litt småfull :P Kommet hjem har jeg også [emoji173]️

Så godt å lese! Hva kan man gjøre med glatte eggstokker? :)

Håper smertene holder seg borte og at mannen tar godt vare på deg [emoji173]️

Så godt å lese! Hva kan man gjøre med glatte eggstokker? :)

Håper smertene holder seg borte og at mannen tar godt vare på deg [emoji173]️

Mannen er veldig flink ❤️

De driller hull for å få mer normal tekstur :) Så håper det "løser alt" :D

Ingen smerter akkurat nå, men føler meg litt småfull :P Kommet hjem har jeg også ❤️
Så godt å høre det gikk fint! Håper ikke du får for mye vondt nå etterpå!

Åååh så godt å høre og det høres jo it som knall resultat! Da får du bare nyte omsorgen og håper de kommende dagene blir så ålreite som mulig :)

Så bra at det gikk så strålende :D
Masse god bedring, får håpe du slipper så mye smerter :)

Så bra at det gikk så strålende :D
Masse god bedring, får håpe du slipper så mye smerter :)

Har nesten ingen smerter, lagde akkurat tråd på FS.. Helt merkelig. Litt ubehag, men kunne liksom lett gått på jobb idag om samboer ikke tvang meg i sengen :P

Har nesten ingen smerter, lagde akkurat tråd på FS.. Helt merkelig. Litt ubehag, men kunne liksom lett gått på jobb idag om samboer ikke tvang meg i sengen :P
Bedre det da, enn å ha masse smerter ;)
Men greit å slappe av ja! De har jo tross alt vært inni deg :p

Da krysser vi fingrene for at det er det som skal til :D

Forholdene for graviditet var heldigvis perfekte med unntak av lite fungerende eggstokker. Men har troen ❤️

CD 26

Fikk litt småpanikk idag så tok en BT stav, men den var "heldigvis" negativ. Håper snart på positiv test da :)

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1456327145.959204.jpg

ImageUploadedByBV Forum1456327590.307118.jpg

CD 27 eller kanskje CD 1?

Våknet opp med skikkelig bloddam idag tidlig etter at alt blodet fra operasjonen (normalt å blø litt friskt blod første dagen), så fikk litt panikk. Usikker på om dette er normalt, TR eller hva det er.. Får bare følge med. Ingen feber eller store ubehag ellers.

Vært veldig heldig med lite smerter etter laparoskopien :)

Etter å ha tafset litt (som forøvrig er svært ekkelt når man har TR, men samtidig veldig lærerikt) setter jeg idag som CD 1 og "feirer" 26 dagers syklus med forhåpentligvis fin EL om 14 dager.

Tenker ta pause fra hormoner denne måneden (men ta dong quai om den dukker opp imorgen), og mulig bare tempe og/eller bruke EL-tester. Har time hos gynekologen 10. mars (syklusdag 14) så kan jo spørre pent om hun kan se etter mulige egg da ;)

Ellers er jeg skikkelig mørbanket, men akkurat fått dusjet og lufter nå sårene før jeg skal sette på nye plastre. Ser forøvrig fint ut, eneste er et stort blåmerke der de gikk inn på venstre siden som kan forklare litt av ubehaget/ømheten der.

Småen nyter i hvertfall at mor er hjemme hele dagen ❤️

Last edited:
CD 2

Vet ikke helt hva som skjedde med "ingen smerter etter lap", men natt til idag har vært helt jævlig (3 timer av/på do med oppkast).. TR kom som kjent helt plutselig igår morges og har virkelig slått på stortromma denne gangen. Smerter, hovenhet i magen (som er forverret av lap'n), av/på svimmel og kvalm.. Ingen god dag. Pappa hadde bursdag onsdagen så vi hadde avtalt lunsj idag, men ble en kort affære da jeg var helt ødelagt etter bare en liten time på farten. Om det fortsetter sånn blir det nok en revurdering på mandag om jeg skal på jobb eller ikke. Syns også det er veldig mye blod denne gangen, og var nesten redd for å blø ihjel på et tidspunkt igår, men får bare følge med de kommende timene/dagene og se det an.

Tok idag også første tablett med dong quai. Håper det har litt virkning, men fy f*** som det luktet :P

Back
Topp