Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva sa legen om blødningene da? Er det normalt eller er det en kraftig menstruasjon som følge av at du ikke har el så ofte?? Hm.. Håper som deg at kroppen din gjør seg super klar for gullegget og at du snart kan få slippe alle vonde tanker og bekymringer som stjeler energi og humørCD 5
Da ble det sykemelding i hvertfall til onsdag så får vi se. Blør fortsatt så vet ikke helt hva som skjer mer kroppen.. Håper bare dette betyr at kroppen forbereder gullegget.
Ellers er formen helt grei. Mangler totalt energi, men bedre enn i helgen. Får bare ha tiden til hjelp.
Psykisk sett sliter jeg nok mer enn jeg vil innrømme med hele prosessen. Det er litt vel tungt, men eneste jeg kan tenke er jo at det til slutt er verdt det når spiren sitter
Hva sa legen om blødningene da? Er det normalt eller er det en kraftig menstruasjon som følge av at du ikke har el så ofte?? Hm.. Håper som deg at kroppen din gjør seg super klar for gullegget og at du snart kan få slippe alle vonde tanker og bekymringer som stjeler energi og humør
Åja! Trodde du var der siden du fikk forlenget sykemeldingen Får håpe du kanskje kan få svar på det i morgen da, for nå har du jo blødd en stund?Har ikke legetime før imorgen, men er nok bare en ekstremt kraftig mens provosert frem av operasjonen. Så kan jo håpe på at det er gullegget som lages der inne
Takk, kjenner det nå hadde vært så fantastisk deilig at spiren satt - desemberbarn eller ikke
Hvordan går det med deg?
Åja! Trodde du var der siden du fikk forlenget sykemeldingen Får håpe du kanskje kan få svar på det i morgen da, for nå har du jo blødd en stund?
Vi går for desemberbaby! Samla det, så lenge det blir baby!
Jeg har fått pratet med legen i dag og det var riktig at jeg ikke skulle begynne før på dag 14. Fatter ikke hva jeg har rotet med. Hang meg vel for mye opp i første blødningsdag, så trodde alt skulle skje da
Har blødningene dine vært like sterke alle dagene da?? Får håpe du kan få noe svar av legene i morgenProvera på dag 14? Hm, det hørtes rart ut Er det for å få stabil syklus?
Desemberbarn er ikke akkurat ønskelig (om det er lov til å si det) rent praktisk med barnehage, tidlig skolestart i forhold til resten, litt nitrist tid på året å trille turer på.. Men akkurat nå bryr jeg meg helt ærlig ikke om jeg får baby julaften, 17. mai eller lignende Bare jeg får spire snart
De var helt stappet på legekontoret så fikk skvist meg inn 8:45 imorgen for sykemelding og blodprøve, men sykemeldingen gjelder fra idag da
Blødd 5 dager nå (pluss litt tirsdagen etter operasjonen), så ikke direkte overrasket om blodprosenten er lavere enn den bør.
Har blødningene dine vært like sterke alle dagene da?? Får håpe du kan få noe svar av legene i morgen
Ja, har så ustabile sykluser, derfor provera. Gikk 32 dager nå, til forskjell fra forrige pp hvor jeg gikk 22. Og sånn var det helt til august i fjor, da startet jeg opp med provera i september og fikk stabil syklus fram til nå når jeg har vært uten provera siden november. Håpløst.
Jeg har heller aldri ønsket meg desemberbarn, men nå tar jeg til takke med når jeg enn får. Om jeg får fast syklus på 28 dager nå, og det ikke blir noe spire denne ppen, så er uansett neste eventuelle termindato 1 januar (ja, jeg er så skada så jeg har sjekket fremtidige terminer) så sjansen for desemberbarn blir stor uansett. Hopper ikke over to måneder med prøving altså, det er uhørt
Da skal ikke jeg klage høyest på lange sykluser nei. Håper operasjonen har hjulpet deg til kortere sykluser Vi ligger i hvert fall ganske nærme i termin, for sitter den på første kur nå, så er termin 5 desember. Så da blir det en stille og rolig julefeiring jaDet er mindre idag, men vært veldig kraftig fra torsdag. Men håper det blir bedre nå
Oi, såpass ja. Kjenner igjen den.. Her er syklusen min raskt 300-400 dager, så blir ikke mye spire av det
Termin mellom mars - mai har alltid vært drømmen (blir jo kanskje det om det blir IVF), men akkurat nå bryr jeg meg ikke lenger. Og med mulig termin 4. desember (ja, sjekker jeg også!!) så blir det jo en rolig og koselig julefeiring
Så deilig at du endelig er ferdig med blødningene! Kanskje spiren sitter denne måneden? Jeg krysser det som krysses kan Happy humpingCD 9
Mensen gav seg endelig igår (jippi!) og det er deilig å ikke blø lenger Orket til og med jobb igår etter over en ukes sykmeldings. Ble lang dag med møter utover kvelden, så sengen var veldig god igår kveld og morgenen drøyet vi til 10-tiden idag
Ellers er vi nå forhåpentligvis inne i min fruktbare periode i følge appen, så da blir det endelig litt sengekos på mannen etter 11 (!!) dager uten
Vis vedlegget 164775
Rødt er mensen, grønt er fruktbare dager og den hvite prikken er når EL i teorien er forventet
Så deilig at du endelig er ferdig med blødningene! Kanskje spiren sitter denne måneden? Jeg krysser det som krysses kan Happy humping
Kjempe spennende! Og så bra at du har time rundt el-tiden. Håper du får gode nyheter og at operasjonen var det som skulle til Sikkert deilig å slippe tenke på medisiner og mas også, klarer kanskje slappe litt mer av?Jeg håper det og gjør i hvertfall mitt (eller vårt da) med tanke på aksjer
CD 15 neste torsdag når vi er på samtale hos gynekologen tenker jeg be gynekologen om å se på follikler, så da får vi se om noen er mer modne enn andre Ingen medisiner denne måneden så spent på om noe skjer etter laparoskopien. Mulig termin da i starten/midten av desember
Så bra du endelig er ferdig
Håper det klaffer for dere denne gangen og at det blir 2016 spire på dere også
Happy humping!
Kjempe spennende! Og så bra at du har time rundt el-tiden. Håper du får gode nyheter og at operasjonen var det som skulle til Sikkert deilig å slippe tenke på medisiner og mas også, klarer kanskje slappe litt mer av?
Håper det klaffer! (Og håper vi ender opp med ca samme termin begge to )