Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 13

..og ingen antydning til EL ennå :(

ImageUploadedByBV Forum1457452431.072655.jpg

Bare litt slim og masse murring fra det jeg vil tro er operasjonsarrene.. Drit altså..

Kjipern! Har selv problemer med el testene i disse dager, har ikke fått noen positive - men dagens test er svakere enn gårdagens... rart!

Kjipern! Har selv problemer med el testene i disse dager, har ikke fått noen positive - men dagens test er svakere enn gårdagens... rart!

Sammenlignet med de andre tatt tidligere og den ser faktisk sterkere ut:

ImageUploadedByBV Forum1457453875.300208.jpg

Får se hvordan den ser ut tørket og de kommende dagene :)

Ja den viser jo en økning, det er bra :)

Ja, den gjør vel kanskje det. Men ikke fornøyd før positiv test! Skal til gynekologen på torsdag da, så hun kan vel se etter om det er modne egg eller ikke. Håper jo på det (for da har operasjonen gjort jobben sin), men er vel 50/50 sjanse for det ;)

Auuu.. Siden søndag har jeg hatt ekstreme smerter i nederste del av magen og underlivet. Kommer og går i løpet av dagen, og varer 20-30 minutter hver gang. Beskrev følelsen til mamma og hun sa det minnet henne om moderate rier. Koselig det :P

Håper (!!) dette er et godt tegn, såkalt mittelschmerz (eggløsningssmerter) og at EL-testen er positiv om få dager :)

CD 14

..hadde håpet på sterkere idag, men får se hva testen i ettermiddag og på kvelden sier :(

ImageUploadedByBV Forum1457515483.860279.jpg

Test tatt kl 15:

ImageUploadedByBV Forum1457539087.137276.jpg

Syns den er litt sterkere nå? Selvom begge er soleklart negative :/

Syns den er litt sterkere nå? Selvom begge er soleklart negative :/

Fortsatt negativ.. Men får teste om noen timer så ser vi det an. Ultralyd imorgen i forbindelse med å ordne papirene til IVF ;)

Sterkere nå. Spennende å se hva ul sier i morgen da :)

Sterkere. Men langt å gå ennå :( Men får se hva GU sier ❤️

CD 10-14 samlet:

ImageUploadedByBV Forum1457558372.113798.jpg

CD 15

Ikke direkte imponert av den i dag tidlig (øverst) eller den tatt nå kl 12 heller :( Ultralyd neste!

ImageUploadedByBV Forum1457608932.233318.jpg

ImageUploadedByBV Forum1457608939.902046.jpg

Hm.. Så ingenting på UL og søknaden blir ikke sendt inn før rubella prøven er tatt (det vil si midten av mai), så er det 12 ukers ventetid pluss sommerferien i tillegg :(

Vurderer bare gi opp....

Huff :/ Men.. dere får kose dere med sex fremover likevel - kanskje det plutselig klaffer. Er jo litt positivt at ul ikke avdekket noe mer feil :)

Hm.. Så ingenting på UL og søknaden blir ikke sendt inn før rubella prøven er tatt (det vil si midten av mai), så er det 12 ukers ventetid pluss sommerferien i tillegg :(

Vurderer bare gi opp....
Du må ikke gi opp! Mine foreldre har hatt veldig samme historie som deg og for dem satt spiren som i dag er min storesøster etter at papirene om ivf var sendt og skuldrene senket.
Og det kan jo hende dere begge har godt av å fokusere på noe annet noen måneder? Og bare kose dere og nyte hverandres nærvær;)
❤️

Back
Topp