Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det ordner seg!
Jeg kan ikke EL-tester overhodet, men håper det hjelper med å få fulgt med nå når du får tempet! Krysser fingrene for at det snart blir litt action
Hvorfor har du fått metformin?Jeg har foresten startet på metformin
1 tablett daglig den kommende uken, så 2 tabletter ei uke og så til slutt 3 tabletter à 500 mg daglig
Hvorfor har du fått metformin?
Håpe du får god virkningPga PCOS'n. Skal visst hjelpe for å få stabile sykluser, gjøre det lettere å gå ned i vekt og lignende. Fikk av den offentlige gynekologen (som nektet annet enn enkel dose pergotime av medisiner) så regner med det er godkjent og ordentlig I hvert fall greit overbevist av de ulike forskningene som er gjort på medisinen og PCOS.
Håpe du får god virkning
Supert med metformin! Bare husk på å gradvis øke dosen! Bruk gjerne lengere tid tid på å gå opp i dosen. Ta pillene med mat også!
Man kan bli ganske dårlig i magen!
Ja jeg brukte ca 2-3 uke før jeg økte. Klarte aldri 3, men 2 gikk greitHehe ja, får se hvordan magen takler 1 tablett om dagen før jeg øker Mulig jeg ikke øker dosen før etter påsken
Har du gått på det?
Ja jeg brukte ca 2-3 uke før jeg økte. Klarte aldri 3, men 2 gikk greit
Det er så kjipt! Håper i det lengste! Usikker på om el har vært selv jeg, har jo bare testet med monitoren. Vil at vi begge skal få el og spire i magen!!CD 21
Lei lei lei lei lei?!
Dag 21 og nada tegn til EL fortsatt.. Vurderer sterkt ta provera snart for å få TR sånn at jeg kan ta letrozol den kommende syklusen.. Vi får se hva tempen sier imorgen først.
Det er så kjipt! Håper i det lengste! Usikker på om el har vært selv jeg, har jo bare testet med monitoren. Vil at vi begge skal få el og spire i magen!!