Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Jeg kan ikke EL-tester overhodet, men håper det hjelper med å få fulgt med nå når du får tempet! Krysser fingrene for at det snart blir litt action :)

Jeg kan ikke EL-tester overhodet, men håper det hjelper med å få fulgt med nå når du får tempet! Krysser fingrene for at det snart blir litt action :)

Takk frøken :)

Håper, men kjenner jeg ikke har helt troen

Jeg har foresten startet på metformin :)

1 tablett daglig den kommende uken, så 2 tabletter ei uke og så til slutt 3 tabletter à 500 mg daglig ;)

Hvorfor har du fått metformin?

Pga PCOS'n. Skal visst hjelpe for å få stabile sykluser, gjøre det lettere å gå ned i vekt og lignende. Fikk av den offentlige gynekologen (som nektet annet enn enkel dose pergotime av medisiner) så regner med det er godkjent og ordentlig :) I hvert fall greit overbevist av de ulike forskningene som er gjort på medisinen og PCOS.

Pga PCOS'n. Skal visst hjelpe for å få stabile sykluser, gjøre det lettere å gå ned i vekt og lignende. Fikk av den offentlige gynekologen (som nektet annet enn enkel dose pergotime av medisiner) så regner med det er godkjent og ordentlig :) I hvert fall greit overbevist av de ulike forskningene som er gjort på medisinen og PCOS.
Håpe du får god virkning :)

Supert med metformin! Bare husk på å gradvis øke dosen! Bruk gjerne lengere tid tid på å gå opp i dosen. Ta pillene med mat også!:)
Man kan bli ganske dårlig i magen! :p

Supert med metformin! Bare husk på å gradvis øke dosen! Bruk gjerne lengere tid tid på å gå opp i dosen. Ta pillene med mat også!:)
Man kan bli ganske dårlig i magen! :p

Hehe ja, får se hvordan magen takler 1 tablett om dagen før jeg øker :) Mulig jeg ikke øker dosen før etter påsken :P

Har du gått på det?

CD 20

Første dag med temping, så spent på hvordan det vil gå etterhvert. Mangel på sex igår (ingen BJ heller til mannens store fortvilelse) "ødelag" midlertidig planen om happy humping annenhver dag, men vi får ta igjen ikveld ;)

2. dagen med metformin, og det går foreløpig greit med magen :)

ImageUploadedByBV Forum1458073740.234178.jpg

CD 21

Lei lei lei lei lei?!

Dag 21 og nada tegn til EL fortsatt.. Vurderer sterkt ta provera snart for å få TR sånn at jeg kan ta letrozol den kommende syklusen.. Vi får se hva tempen sier imorgen først.

CD 21

Lei lei lei lei lei?!

Dag 21 og nada tegn til EL fortsatt.. Vurderer sterkt ta provera snart for å få TR sånn at jeg kan ta letrozol den kommende syklusen.. Vi får se hva tempen sier imorgen først.
:( Det er så kjipt! Håper i det lengste! Usikker på om el har vært selv jeg, har jo bare testet med monitoren. Vil at vi begge skal få el og spire i magen!!❤️

:( Det er så kjipt! Håper i det lengste! Usikker på om el har vært selv jeg, har jo bare testet med monitoren. Vil at vi begge skal få el og spire i magen!!❤️

Ja, veldig kjipt.. Håper for oss begge ❤️

CD 22

"Sticky" slim som FF kaller det idag temperatur på 33.44 (men tror den ble litt feil), men fortsatt negativ EL-test. Likevel er testen igjen sterk så har mulig et håp om EL om ikke mange dagene. Tenker jeg gir det en uke eller to.

ImageUploadedByBV Forum1458210624.705592.jpg

ImageUploadedByBV Forum1458210702.811693.jpg

Last edited:
CD 23

Sliter med den tempingen jeg altså. Setter på klokka hver dag 7:00, men onsdag våknet jeg ikke av alarmen (var helt dau), igår våknet jeg ikke av alarmen og i dag tidlig våknet jeg lenge før. Da ble det skikkelig humpete temping og ikke mye fasit på det.

Ellers er EL testene fortsatt negative, men ganske grei i styrke. Fikk EL slim igår så kan jo håpe noe skjer de kommende dagene. Får teste formiddag og etter jobb hver dag samt prøve tempe samme tid hver morgen videre.

Om ingenting har skjedd innen starten av neste uke blir det nok provera i påsken.

Last edited:
Hvordan er det med deg? ❤️

Back
Topp