Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Hei frøken ❤️

Her går det greit. Usikker på om det var EL på gang eller ikke søndag/mandag, men får se om TR dukker opp som "planlagt" etter provera på torsdagen. Om jeg har hatt EL tror jeg at jeg er 1-2 dpo idag. Men som alt annet med denne prøvingen får jeg bare ta tiden til hjelp så får vi se ;) Litt lei akkurat nå haha

Hvordan går det med deg og lillesøster? :)
tar du blodprøver for å sjekke om du har tatt el ? Krysser fingrene fra deg !♡

Joda, har masse å drive med her hjemme, så bekkenet og formen kjennes deretter.. men alt blir bra i slutt :)

Hvordan går det med deg da? Du er vel ikke mange ukene fra fødsel nå? :)

Nei, det nærmer seg veldig! 33+1 i dag, så om maks 9 uker er han her faktisk :) 4 uker igjen til permisjonsstart, og det gleder jeg meg til, begynner å bli bra lei jobb, men utover det er formen egentlig fortsatt helt upåklagelig. Kan på en måte gjerne gå gravid i lang tid til jeg, men nå gleder jeg meg til å hilse på mini :) Masse veldig merkbare kynnere for tida da, så kroppen er ihvertfall igang, og det er godt egentlig :)

tar du blodprøver for å sjekke om du har tatt el ? Krysser fingrene fra deg !♡

Joda, har masse å drive med her hjemme, så bekkenet og formen kjennes deretter.. men alt blir bra i slutt :)

Om TR ikke kommer i løpet av uken vurderer jeg be om det fra gynekologen ja :)

Kjipt med bekkenet, men er jo verdt det :)

Nei, det nærmer seg veldig! 33+1 i dag, så om maks 9 uker er han her faktisk :) 4 uker igjen til permisjonsstart, og det gleder jeg meg til, begynner å bli bra lei jobb, men utover det er formen egentlig fortsatt helt upåklagelig. Kan på en måte gjerne gå gravid i lang tid til jeg, men nå gleder jeg meg til å hilse på mini :) Masse veldig merkbare kynnere for tida da, så kroppen er ihvertfall igang, og det er godt egentlig :)

Oi spennende :D Tenk, 4 uker igjen til du faktisk kan føde når som helst med god samvittighet :) Skjønner godt at du gleder deg til å møte den lille - må være en helt fantastisk følelse ❤️

Oi spennende :D Tenk, 4 uker igjen til du faktisk kan føde når som helst med god samvittighet :) Skjønner godt at du gleder deg til å møte den lille - må være en helt fantastisk følelse ❤️

Ja, helt merkelig følelse å være så nærme mål! Har begynt å få litt magefølelse på at jeg ikke kommer til å gå så lang tid over, så da må jeg sikkert settes igang på maks over termin :P Han kommer når han er klar :D

Ja, helt merkelig følelse å være så nærme mål! Har begynt å få litt magefølelse på at jeg ikke kommer til å gå så lang tid over, så da må jeg sikkert settes igang på maks over termin :p Han kommer når han er klar :D

Dere får ta et par av kjerringrådene når du nærmer deg 37 uker :P

Haha, ja, får se hvor lei jeg er :p Først må vi få alt i vasket og i stand, for der har vi ikke gjort noen verdens ting enda :p Så får vi se hva vi finner på :D

Har dere ordnet alt annet til den lille da? Utstyr, klær og slikt? :)

Har dere ordnet alt annet til den lille da? Utstyr, klær og slikt? :)

Jaa, tror det. Klær er vel egentlig greit nå tror jeg, med forbehold om vi får en skikkelig gulpegutt, men isåfall får vi handle litt etterhvert. Utstyr er også egentlig i boks, mangler regntrekk, stelleveske og litt stelleutstyr, men veit stort sett hva vi skal ha, så er bare å få ut fingeren og få det i hus :) Og jo, kommode må vi også handle, men der og veit vi hva vi skal ha, så må bare få den i hus. Veldig godt å se enden på det og, men det har vært superkos med innkjøpene :Heartred

CD 36

Ingen tegn til tanten så langt, men hun kommer vel om ikke så lenge..

CD 36

Ingen tegn til tanten så langt, men hun kommer vel om ikke så lenge..

Fortsatt ingen tegn til mens.. Tørr jeg håpe på at jeg har hatt EL nå? Får alltid TR 5 dager etter siste pille :)

Fortsatt ingen tegn til mens.. Tørr jeg håpe på at jeg har hatt EL nå? Får alltid TR 5 dager etter siste pille :)
Oi oi! Kanskje du faktisk har hatt el? Har du tempet hele veien da??

Oi oi! Kanskje du faktisk har hatt el? Har du tempet hele veien da??

Finner ikke tempen, så har ikke tempet på 2 uker.. Men får bare se hva som skjer de kommende dagene/ukene ;)

CD 1

Da kom tanta og ny kur med letrozol imorgen.

CD 2

Ikke så mye mer spennende enn TR og første tabletter tatt :)

Ultralyd om 11 dager

CD 3

Dag 2 med letrozol. Og økt til 3 tabletter med metformin. Ultralyd om 10 dager.

Humøret er opp og ned om dagen. Gruer meg veldig til de kommende månedene med tanke på prøvingen, svigerinnen min sin termin i juni (vet ikke helt hvordan psyken skal takle akkurat det), mye stress med studier og jobb, stress med mannen som mulig er bortreist rundt EL (som vi da må løse med at jeg kjører 1 time hver vei for å rett og slett ha oss den helgen) og mye annet.. Men ellers går det nok OK.

CD 4

Dag 3 med letrozol og 9 dager til ultralyd.

Back
Topp