Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Skjønner deg med de følelsene. Har to svigerinner som begge fikk babyer mens vi prøvde, og jeg måtte noen ganger grine etter at vi hadde vært på babybesøk. Først nå som jeg er gravid så klarer jeg å ikke bli lei meg av andre gravide og babyer.

Virkelig romantisk denne prøvinga når man må time sengekosen :P :P

Håper at det går for dere denne mnd! ❤

Skjønner deg med de følelsene. Har to svigerinner som begge fikk babyer mens vi prøvde, og jeg måtte noen ganger grine etter at vi hadde vært på babybesøk. Først nå som jeg er gravid så klarer jeg å ikke bli lei meg av andre gravide og babyer.

Virkelig romantisk denne prøvinga når man må time sengekosen :P :P

Håper at det går for dere denne mnd! ❤

Ja. Hadde hun bare vært hyggelig hadde det vært noe helt annet, men akk. Får tenke jeg er bedre enn det og heve meg over henne. Blir jo vår tur en gang også.

Takk frøken ❤️ Hvordan går det med deg? Hvilken uke er du? Uke 5-6?

Ja. Hadde hun bare vært hyggelig hadde det vært noe helt annet, men akk. Får tenke jeg er bedre enn det og heve meg over henne. Blir jo vår tur en gang også.

Takk frøken ❤️ Hvordan går det med deg? Hvilken uke er du? Uke 5-6?

Det blir deres tur til slutt ❤

jeg er 5+6 i dag, så 6 uker i morgen da. Enda veldig tidlig, er pessimistisk inntil jeg ser at alt er ok på ul.

Det blir deres tur til slutt ❤

jeg er 5+6 i dag, så 6 uker i morgen da. Enda veldig tidlig, er pessimistisk inntil jeg ser at alt er ok på ul.

Åh, heldige deg ❤️ Har troen jeg :) Dette var et fryseegg, var det ikke?

Skjønner godt pessimismen, men jeg velger å heller tro at du er gravid til det motsatte er bevist ;) Spennende med UL, er det mange dagene til?

CD 5

4 dagen med letrozol og 8 dager til UL. Bruker også dong quai denne måneden.

CD 6

Siste dagen med letrozol og 7 dager til kontroll. Forbereder meg psykisk og økonomisk på at vi trenger sprøyter noen dager, men håper på det beste ❤️

Mulig IKM om tablettene fungerte alene er mellom 29. april - 1. mai :) Med bursdag 26. april hadde det jo vært en fantastisk presang å teste positivt den morgenen. Men må ha i minnet at jeg nok maks er 12 dpo (og mulig bare 4-5 dpo om vi trenger sprøyter) så sjansen er jo liten ;)

CD 6

Siste dagen med letrozol og 7 dager til kontroll. Forbereder meg psykisk og økonomisk på at vi trenger sprøyter noen dager, men håper på det beste ❤️

Mulig IKM om tablettene fungerte alene er mellom 29. april - 1. mai :) Med bursdag 26. april hadde det jo vært en fantastisk presang å teste positivt den morgenen. Men må ha i minnet at jeg nok maks er 12 dpo (og mulig bare 4-5 dpo om vi trenger sprøyter) så sjansen er jo liten ;)

Nå er du på god vei:) Lykke til:)

Åh, heldige deg ❤️ Har troen jeg :) Dette var et fryseegg, var det ikke?

Skjønner godt pessimismen, men jeg velger å heller tro at du er gravid til det motsatte er bevist ;) Spennende med UL, er det mange dagene til?

Tusen takk kjære deg ❤ var fryst blastocyst :) ble overrasket, trodde ikke at det skulle gå. UL om en uke i dag. Mannen er skikkelig pessimist så vi får håpe på å motbevise hans negative tanker ;)

Heier på deg her! Dette skal gå ❤

CD 8

5 dager til UL/kontroll, og ikke så mye mer spennende. Slagplanen er sex mandag, onsdag, torsdag og så får vi ta det videre derifra. Får jo vite om EL kommer i uke 15 eller om jeg trenger sprøyter som vil utsette EL rundt en uke og gi meg IKM i uke 18.

Mannen skal egentlig bort i helgen, men vi får ta status på akkurat det når jeg vet mer angående EL på onsdag. CD 15-17 kan jo være midt i EL da jeg fikk den på dag 16 sist letrozol fungerte i desember. Og vet ikke helt hva jeg syns om å legge inn aksjer fredag formiddag og søndag kveld, men ingenting de 60 timene i mellomtiden midt i mulig EL-periode. Blir vel til at han blir hjemme eller at jeg får "møte" han raskt lørdagen for en liten quick-fix. Blir det sprøyter er jo ikke EL før tidligst slutten av uken etter.

Langt og forvirrende innlegg :P

CD 9

4 dager til kontroll. Spent, men samtidig livredd for dårlig vekst :( Takler ikke det på nytt kjenner jeg.. 4 mnd siden sist EL, så virkelig på tide at vi får en sjanse denne måneden til å lage spiren vår ❤️

Krysser alt jeg har for at det blir en bra kontroll og tidenes EL på gang her nå, det fortjener dere noe så innmari :Heartred

Hei!
Så spennende og følge med på hva som skjer! Jeg regner med dere har prøvd lenge? :( det er så leisomt at det skal behøve å være sånn.
Jeg tenker masse babystøv til deg og krysser fingrene at det klaffer den her gangen! :)

Hei!
Så spennende og følge med på hva som skjer! Jeg regner med dere har prøvd lenge? :( det er så leisomt at det skal behøve å være sånn.
Jeg tenker masse babystøv til deg og krysser fingrene at det klaffer den her gangen! :)

Hei :) Har bare prøvd litt under ett år (siden mai 2015), men med kraftig PCOS og anovulasjon er det slitsomt. Hatt EL to ganger siden vi startet prøvingen.

Litt lei og sliten ja.

Hva er din historie? Prøvd lenge?

CD 9

4 dager til kontroll. Spent, men samtidig livredd for dårlig vekst :( Takler ikke det på nytt kjenner jeg.. 4 mnd siden sist EL, så virkelig på tide at vi får en sjanse denne måneden til å lage spiren vår ❤️
Krysser det som krysses kan for deg, Snuppa!❤️ Nå er det din tur til å få el synes jeg!! *håper og ønsker i det lengste for deg*

CD 9

Masse lykke til! Jeg krysser også det som krysses kan for at kontrollen gir positive resultater:) Det synes jeg virkelig du fortjener❤️

Masse lykke til! Jeg krysser også det som krysses kan for at kontrollen gir positive resultater:) Det synes jeg virkelig du fortjener❤️

Tusen takk frøken ❤️

CD 11

2 dager til kontroll.

Back
Topp