Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Kjenner jeg blir litt rørt av alle dere fine menneskene som legger igjen en liten "likes" eller kommentar i dagboken min ❤️ Betyr mer enn dere aner for tiden :)

Blir spennende i morgen. Satser på at du har sluppet super-gullegget :) <3

Kjenner jeg blir litt rørt av alle dere fine menneskene som legger igjen en liten "likes" eller kommentar i dagboken min ❤️ Betyr mer enn dere aner for tiden :)

Det er ikke alltid jeg har så mye mer å si enn en like, så jeg er glad det settes pris på. Jeg heier ihvertfall på dere alt jeg kan, og det håper jeg du ikke glemmer :D

Det er ikke alltid jeg har så mye mer å si enn en like, så jeg er glad det settes pris på. Jeg heier ihvertfall på dere alt jeg kan, og det håper jeg du ikke glemmer :D

En like betyr jo at man følger med, så det er like koselig som en kommentar :) Egen personlig heia-gjeng blitt her inne! Nå får bare kroppen min gjøre dere stolte ❤️

Masse lykke til i morgen ♡♡

Heier på egget!! :)

Drittstart på dagen. Kastet opp og ble dermed forsinket.. Sitter på toget nå så rekker ikke timen 9:40, men skulle bare komme så fort som mulig. Regner med at jeg er der rundt 9:55 så da rekker jeg vel akkurat en kontroll.

Men fortsatt kvalm. Sikkert nervøsitet.

Back
Topp