Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤Og gullegget var ikke der denne måneden heller
Neineinei [emoji20] Dritt altså! [emoji173]️
Så vanvittig kjipt og trist! Sender deg en stor klem
Hva skjer videre nå da?
Neeeei Var det ingenting som var i nærheten av å modnes heller, for det skjedde vel en gang tidligere, at det kom litt etterpå, om jeg ikke husker feil? Æsj æsj æsj altså
Pokker altså
Mm Er så drittlei nå.. Til og med gynekologen er sjokka over hvor dårlige eggstokkene mine er
Huff Kroppen din samarbeider virkelig ikke nei.. Men på en måte så er det jo greit at dere allerede nå har fått litt oversikt over hva som fungerer og ikke fungerer, sånn at det kanskje blir lettere å gå over på sterkere saker eller hva man skal si. Det er jo mange muligheter har jeg inntrykk av, men veien til å få prøvd "alt" er jo lang..
Ja Huff, er ikke så mye mer å si enn at du fortjener en stor stor klem, og jeg håper det snart dukker opp et lyspunkt i denne prosessen, det skal da være måte på nederlag dere skal oppleve syns jeg, urettferdig
F*** a! Noe dritt
Hvorfor vil ikke kroppen bare samarbeide litt
Mm Er så drittlei nå.. Til og med gynekologen er sjokka over hvor dårlige eggstokkene mine er
Jeg tenker masse på deg <3