Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Og gullegget var ikke der denne måneden heller :(

Så vanvittig kjipt og trist! Sender deg en stor klem:(:Heartred

Hva skjer videre nå da?

Neeeei :( Var det ingenting som var i nærheten av å modnes heller, for det skjedde vel en gang tidligere, at det kom litt etterpå, om jeg ikke husker feil? Æsj æsj æsj altså :(

Neeeei :( Var det ingenting som var i nærheten av å modnes heller, for det skjedde vel en gang tidligere, at det kom litt etterpå, om jeg ikke husker feil? Æsj æsj æsj altså :(

Nei, var nada tegn til eggløsning :(

Mm :( Er så drittlei nå.. Til og med gynekologen er sjokka over hvor dårlige eggstokkene mine er

Huff :( Kroppen din samarbeider virkelig ikke nei.. Men på en måte så er det jo greit at dere allerede nå har fått litt oversikt over hva som fungerer og ikke fungerer, sånn at det kanskje blir lettere å gå over på sterkere saker eller hva man skal si. Det er jo mange muligheter har jeg inntrykk av, men veien til å få prøvd "alt" er jo lang..

Huff :( Kroppen din samarbeider virkelig ikke nei.. Men på en måte så er det jo greit at dere allerede nå har fått litt oversikt over hva som fungerer og ikke fungerer, sånn at det kanskje blir lettere å gå over på sterkere saker eller hva man skal si. Det er jo mange muligheter har jeg inntrykk av, men veien til å få prøvd "alt" er jo lang..

Ja. Det er sant, men er jo kjipt :( Og dyrt med medisiner.. Pluss at psyken er jo et kapittel for seg selv. Sa til henne at jeg trengte denne eggløsningen for psyken sin skyld. Men vet ikke jeg. Skal få henvisning til psykolog på mandag fra fastlegen.

Men blir enten sprøyter imorgen (samme som ved IVF) eller ved neste menstruasjon. Så om det blir siste så tar jeg provera imorgen. Ingen vits å vente på en TR som aldri kommer.

Ja :( Huff, er ikke så mye mer å si enn at du fortjener en stor stor klem, og jeg håper det snart dukker opp et lyspunkt i denne prosessen, det skal da være måte på nederlag dere skal oppleve syns jeg, urettferdig :( :Heartred

Ja :( Huff, er ikke så mye mer å si enn at du fortjener en stor stor klem, og jeg håper det snart dukker opp et lyspunkt i denne prosessen, det skal da være måte på nederlag dere skal oppleve syns jeg, urettferdig :( :Heartred

Takk frøken ❤️

F*** a! Noe dritt :(
Hvorfor vil ikke kroppen bare samarbeide litt :(

Ny plan lagt

Da ringte gynekologen meg endelig og vi har lagt en ny plan sammen:

Provera 5 dager (fra 15/4), menstruasjon 5 dager etter det igjen (cirka 24/4). Letrozol (1 tabl) 5 dager fra dag 2-6 så Puregon (50 IE) fra dag 6 til kontroll på dag 10-11 (mest sannsynlig onsdag 4/5 eller dagen etter). Øking av dose ved lav stimulering, ellers gies tidspunkt for Ovitrelle om jeg ikke trenger mer stimulering. Kontroll dag 10-11 pluss eventuelt én uke senere ved behov for lengre stimulering. Blodprøve cirka 7-8 dager etter Ovitrelle. Og jeg kommer til å bruke sånn hjemme-inseminasjons kit (sprøyte det inn selv) da jeg sliter med å holde ting inne og han har hatt litt småangst når han vet jeg har eggløsning da han vet det er veldig, veldig sjeldent.

Kontroll koster 700 hver gang
Puregon 300 IE (6 doser) 1041.50
Ovitrelle 357.30

Så total kostnad blir minst 2100, men mest sannsynlig 4000 eller mer. Godt med en plan, men drittlei. Nå har vi snart prøvd 12 måneder, men kun hatt EL 2 ganger :(

Last edited:
Back
Topp