Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Huff :/ Men.. dere får kose dere med sex fremover likevel - kanskje det plutselig klaffer. Er jo litt positivt at ul ikke avdekket noe mer feil :)

Vet ikke hvor mye sex det blir.. Stemningen er mer eller mindre ødelagt av uenigheter mellom oss. Koselig når mannen indirekte sier at det er min feil fordi jeg ikke lever sunt og stresser for mye.. Bah, drittdag :(

Vet ikke hvor mye sex det blir.. Stemningen er mer eller mindre ødelagt av uenigheter mellom oss. Koselig når mannen indirekte sier at det er min feil fordi jeg ikke lever sunt og stresser for mye.. Bah, drittdag :(
For en slemming! :eek: Hev deg over det.. Lev ditt liv slik som du ønsker - også får han leve sitt slik han mener er rett. Lykke til hvertfall - håper dere finner ut av problemene :)

Du må ikke gi opp! Mine foreldre har hatt veldig samme historie som deg og for dem satt spiren som i dag er min storesøster etter at papirene om ivf var sendt og skuldrene senket.
Og det kan jo hende dere begge har godt av å fokusere på noe annet noen måneder? Og bare kose dere og nyte hverandres nærvær;)
❤️

Føles bare helt håpløst akkurat nå.. Alt har jobbet imot oss fra dag 1 og jeg er drittlei.

For en slemming! :eek: Hev deg over det.. Lev ditt liv slik som du ønsker - også får han leve sitt slik han mener er rett. Lykke til hvertfall - håper dere finner ut av problemene :)

Håper bare det løser seg raskt.. Orker ikke så mye mer kjenner jeg.

Føles bare helt håpløst akkurat nå.. Alt har jobbet imot oss fra dag 1 og jeg er drittlei.
Det er veldig forståelig... Forhåpentligvis sitter spiren snart og det presset man legger på seg selv kan lette.
Jeg krysser ihvertfall alt jeg har og synes du fortjener et frø i megen snart❤️

CD 15 fortsetter..

Mye tanker i hodet. Lei meg for at IVF tidligst blir i november/desember. Redd for at vi aldri skal klare det. Usikker på om psyken min kommer til å klare ytterligere nedturer (ventetid, negative/avbrutte forsøk).. Men heldigvis er fortsatt ønsket etter dette barnet sterkt. ❤️

Sendte mail til den private gynekologen om at jeg ønsker å prøve tabletter + sprøyter et par sykluser som hun snakket om tidligere. Får se hva de svarer i løpet av morgendagen eller neste uke, og ta det derifra. Hun lovte i hvert fall i november at vi skulle få mer hjelp (sprøyter) for å fremme eggløsning.

I mellomtiden er det ikke annet å vente til mai for å ta siste blodprøven (kontrollprøve på rubellavaksinen) før papirene ENDELIG sendes i slutten av mai. Da er det jo ytterligere 12 ukers ventetid + sommerferien, så blir jo tidligst samtale nok i oktober. Håper på det beste.

Jeg og mannen har også fått snakket ut en del, det hjalp på.

CD 15 fortsetter..

Mye tanker i hodet. Lei meg for at IVF tidligst blir i november/desember. Redd for at vi aldri skal klare det. Usikker på om psyken min kommer til å klare ytterligere nedturer (ventetid, negative/avbrutte forsøk).. Men heldigvis er fortsatt ønsket etter dette barnet sterkt. ❤️

Sendte mail til den private gynekologen om at jeg ønsker å prøve tabletter + sprøyter et par sykluser som hun snakket om tidligere. Får se hva de svarer i løpet av morgendagen eller neste uke, og ta det derifra. Hun lovte i hvert fall i november at vi skulle få mer hjelp (sprøyter) for å fremme eggløsning.

I mellomtiden er det ikke annet å vente til mai for å ta siste blodprøven (kontrollprøve på rubellavaksinen) før papirene ENDELIG sendes i slutten av mai. Da er det jo ytterligere 12 ukers ventetid + sommerferien, så blir jo tidligst samtale nok i oktober. Håper på det beste.

Jeg og mannen har også fått snakket ut en del, det hjalp på.
Utrolig trist å høre at ting ikke gikk som håpet og at ventingen nå er et faktum. Men godt å lese at dere har fått pratet ordentlig ut, så dere kan hjelpe hverandre uten å være sure i denne prosessen. Håper av hele mitt hjerte at dere får en overraskelse før NOV/DES. ❤️

Utrolig trist å høre at ting ikke gikk som håpet og at ventingen nå er et faktum. Men godt å lese at dere har fått pratet ordentlig ut, så dere kan hjelpe hverandre uten å være sure i denne prosessen. Håper av hele mitt hjerte at dere får en overraskelse før NOV/DES. ❤️

❤️❤️

CD 16

Bare fordi jeg fortjener det (og er hjemme alene hele helgen) ❤️

ImageUploadedByBV Forum1457721748.038787.jpg

Brownies i muffinsform med bringebær :D

Last edited:
CD 17

Usikker på om jeg skal fortsette testingen jeg.. Slik har testene sett ut fra CD 12-14 (sterkest dag 13 ettermiddag og dag 14 ettermiddag/kveld):

ImageUploadedByBV Forum1457772090.734891.jpg

Testet ikke på torsdag (dag 15), men testet fredag kveld og den så slik ut i dag tidlig, tørket:

ImageUploadedByBV Forum1457772452.676658.jpg

Og den idag tidlig ser sånn ut:

ImageUploadedByBV Forum1457772468.869169.jpg

Sorry de ekle detaljene som følger: Tappen har gått fra å være hard (som en nesetipp) og lukket noen dager til å være mer åpen og mykere idag tidlig. Utfloden har variert veldig - alt fra lotion til litt slim, men ikke mye. Litt slim dog på papiret igår kveld og idag tidlig. Følger med ved hvert dobesøk.

Kjenner jeg er såpass usikker angående EL da gynekologen kun sjekket om alt så normalt ut, hun var ikke interessert i å se på follikler eller slimhinnen. Dette irriterte meg litt.

CD 18

Idag kl 14:30, begynner tempingen imorgen for å få mer kontroll over dette tullet. Litt slim idag, og en litt hard (mellomting) tapp som var nesten lukket.

ImageUploadedByBV Forum1457880192.733672.jpg

Får ta ny test etterpå.

CD 19

Irriterer meg at de ikke blir sterkere enn dette.. Heldigvis fått ordnet tempen igjen så blir temping fra imorgen tidlig.

ImageUploadedByBV Forum1457970820.998708.jpg

Så utrolig kjipt! Men greit å tempe da, så du får en bedre kontroll :)

Ja, rimelig lei nu :( Tempingen hjelper jo dessverre ikke på eggløsningen..

Ja, rimelig lei nu :( Tempingen hjelper jo dessverre ikke på eggløsningen..
Nei, det er jo sant. Men jeg har et håp om at du får en overraskelse jeg skjønner du. At tempingen kanskje kunne avdekke noe testene ikke kan. Huff. Er så vanskelig det her :(

Nei, det er jo sant. Men jeg har et håp om at du får en overraskelse jeg skjønner du. At tempingen kanskje kunne avdekke noe testene ikke kan. Huff. Er så vanskelig det her :(

Vi får krysse fingrene for det ❤️

Back
Topp